intervju : barsk- legends

DeletedUser

Guest
svinet:kan du fortelle litt om deg selv ?


barsk:Jeg er 19 år, fra Fredrikstad. Driver med musikk.


svinet : hvilke stammer ,nick og erfaring er det du har ?


barsk:Har spilt mest på .net, begynte samtidig som W5 på .net startet, husker ikke helt når det var, men det var vel 05/06, da spilte jeg i stammen Haita sammen med BlueLake og Destino.
De har lært meg mye om TW, og uten dem hadde jeg ikke vært den spilleren jeg var i dag.
Videre var jeg lenge i DNY på W12, jeg spilte til vi hadde "vunnet verdenen" men så gav jeg meg, det var også den første stammen til å fylle en server, og jeg er fornøyd med å ha vært med på å legge grunnlaget til det.


svinet: hvilken verden i .no var den første norske serveren du ble med i ? og hvordan var motstanden i .no i forholde til .net ?

Barsk: Jeg startet V1 .no og forsvant opp på nr.1 og ledet overlegent i et par ukers tid, da orket jeg ikke mer fordi det var for lett, dessuten var jeg opptatt med W12 :)
Jeg var vel kanskje en av de bedre norske spillerne da, men jeg tror mange har tatt meg igjen gitt :p


svinet: da går vi over til v7

svinet: hvordan var forventingene dine til v7,
følte du at det var litt mer trusseler her enn i v1 ;)?


Barsk: Jeg har fått mer respekt for de norske serverne med årene, det er intimt her, og som jeg har sagt før står janteloven veldig sterkt, så de som skiller seg ut, vokser for fort og ikke har lojale venner får seg ofte en på trynet.
Jeg startet egentlig V7 bare for å prøve de nye innstillingene, og prøve å ta meg en juleferie fra TW, men sånn ble det ikke. Det tok ikke mange dagene før jeg fant ut at "nei, vi gjør Legend til en elitestamme med streng rekruttering og samarbeider ikke med noen før vi vet hvem som er verdt å alliere seg med", men sånn ble det ikke, vi fikk for mange store spillere og det tok ikke lange tiden før folk så på oss som en trussel, så da banket først -IB- på døren med en krig, og to dager etter kom Honkie og -NF også. Så sånn gikk det.
Men vi står sterke enda vel og merke


svinet: hva synes du om alliansene som er i v7 ?


Barsk: Nei, jeg syns jeg begynte å se konturene av en tosidig alliansegreie allerede for et par uker siden, med VA, Honkie, NF på den ene siden, og HG, Snipe og Legend på den andre. Med K45 som et slags nøytralt kontinent hvor det kanskje er noen individuelle kriger innad i kontinentet.
Men ting har skjedd siden da, og nå eksisterer jo konturene enda, men jeg syns det er mer åpent enn den "opplagte" utviklingen jeg så for meg for bare dager siden.

svinet: neste spørsmål må vel bli hvem du tror kommer til og komme seg opp på topp 20 spillere, og hvilke stammer fra topp 20 som
kommer til og ryke ut og ned ?

Barsk: Jeg er jo fast bestemt på å komme meg inn på topp 20 og topp 10 igjen selv da, jeg har bare en liten nabokrangel som må ordnes opp i først, men det regner jeg med at ikke tar for lang tid.
Annet enn det er det egentlig opp til den enkelte, de som er aktive og ikke går lei av å farme kommer langt.
Har jo noen navn jeg ikke vil ha i topp 20 over tid selvfølgelig, men de trenger ikke nevnes tror jeg :p


svinet: hva synes du om militsen som kom med i v7 ?

Barsk: Oi! Morsomt spørsmål!
Barsk: Jeg tror faktisk jeg liker militsen, for den er jo et nytt moment man må tenke på. det er alltid spennende å lure på om militsen er der eller ikke når man har sendt et angrep, kalkulert mange mulige utfall på simulatoren og funnet ut at de vil gjøre en forskjell, særlig om muren er høy.


svinet: har du fått deg mye milits oda :p ?

Barsk: Det har jeg ikke tenkt på egentlig, har jo drept litt milits til nå da


svinet:hva synes du om aktiviteten på off forumet i v7 ?

Barsk: Det er aktivt hvertfall! Det kan du vel kanskje skylde meg og McBitch for på mange måter, vi har jo hatt ordkrigen vår i all offentlighet. Men jeg må legge til at vi har en atskillig mye hyggeligere tone når vi prater på Skype.
Legger merke til at noen syns det har blitt litt mye Honkie vs. Legend på forum, det er selvfølgelig ikke meningen, men jeg tror ikke vi kan noe for det! hehe
Det var også veldig gøy at "Heit eller Teit-tråden" min slo an

svinet: hehe ja den går i ett sett den heit eller teit tråden hehe


svinet: er det noe mer du vil si om deg selv eller v7 før jeg stiller det viktigste spørsmålet ?

Barsk: Njoa :) Jeg vil jo gjerne takke alle som spiller V7, for at jeg har noen å spille med. De gjør at det er veldig gøy å spille. Spesielt vil jeg takke Legend selvfølgelig, de er en fantastisk gjeng og det er veldig lite negativt å si om dem, dessuten hadde jeg aldri klart å lede dem uten Carno og Mr. Smith, så de skal ikke bare få takk, men en god interaktiv klem av meg!
hehe

svinet: og så det viktigste spørsmålet :) hvem er det beste intervjueren på .no ?

Barsk: Husker ikke hva han het


svinet: :O

Barsk: neida, det må vel være deg det da, elskling <3

svinet : :D

svinet : takker og bukker for både en hyggelig samtale og en supert intervju :)
 

DeletedUser

Guest
Bra invervju, jeg vet hvem som IKKE skal inn på topp 20 om det er opp til meg hvertfall:D
 

DeletedUser

Guest
Kjære Julenissen, til jul ønsker jeg meg at folk lærer seg å ha et skikkelig forhold til hvor lang tid som går. Er det virkelig for mye å be om? :jhimle:

W5 startet enten helt i slutten av januar eller begynnelsen av februar 2007. Meget skeptisk til påstandene dine om V1 også, av en eller annen merkelig grunn. Stammen din der var jo også noe herk.

Koselig intervju :)
 

DeletedUser

Guest
Uvanlig intervju.... :eek:
Kanskje på tide med litt mer alvorlige? :confused:;)
 

DeletedUser

Guest
Koselig intervju, men k45 er vel ikke så veldig nøytralt kontinent da :)
 

DeletedUser

Guest
Kjære Julenissen, til jul ønsker jeg meg at folk lærer seg å ha et skikkelig forhold til hvor lang tid som går. Er det virkelig for mye å be om? :jhimle:

W5 startet enten helt i slutten av januar eller begynnelsen av februar 2007. Meget skeptisk til påstandene dine om V1 også, av en eller annen merkelig grunn. Stammen din der var jo også noe herk.

Koselig intervju :)

Godt mulig du har rett, lenge siden. Men jeg mener å huske det var 06.
Det om V1 er riktig, husker jeg syns .no var noe herk da =P
 

DeletedUser

Guest
Godt mulig du har rett, lenge siden. Men jeg mener å huske det var 06.
Det om V1 er riktig, husker jeg syns .no var noe herk da =P

Det var 2007. Det er ikke noe usikkerhet rundt det.

Hehe, slutta du på V1 før eller etter at du adlet de tre byene? Morsomt å se at Espen, for eksempel, hadde adlet tre byer før du adlet din første :)

Edit: Kan din oppfatning av V1 ha noe med at stammene du var i var, vel, håpløse? :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ingen spørsmål om han elskverdige nabo, Ram77 :confused::confused:

Det hadde jo vært gøy å lese om :D
 

DeletedUser

Guest
Ingen spørsmål om han elskverdige nabo, Ram77 :confused::confused:

Det hadde jo vært gøy å lese om :D

hehe sorry glemte det i faerta jeg :) beklager om folk synes intervjuet var teit :) tok alt på sparket så\ synes det ikke var så ille jeg :) kommer flere intervjuer snart
 

DeletedUser

Guest
Det var 2007. Det er ikke noe usikkerhet rundt det.

Hehe, slutta du på V1 før eller etter at du adlet de tre byene? Morsomt å se at Espen, for eksempel, hadde adlet tre byer før du adlet din første :)

Edit: Kan din oppfatning av V1 ha noe med at stammene du var i var, vel, håpløse? :eek:

dette stusset jeg på også..
 
Topp