Intervju forslag

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Viktigst å intervjue de som så langt har preget verdenen, før de forsvinner før godt (eller i Sondres tilfelle - før han glemmer alt). :)
 

DeletedUser

Guest
Dere snakker som om det er en lik å intervjue... sannheten er at jeg har spurt flere aktuelle, og eneste som har gitt en respons er ruben og delvis sondre... Jeg vil jo selvsagt at vi skal kunne velge fra øverste hylle, men når det ikke er slikt må man ta det man får ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, men det virker som om folk er missfornøyde (?) og sier bla at de ikke vil ha av han, men noen andre så
 

DeletedUser

Guest
Som en liten notis til det jeg leser kan jeg gi et lite tips. Du er intervjuern miss... og du vil heller aldri gjøre alle fornøyde uansett hvem du velger. Derfor ser du litt på dagens liste og på starten av verden. Prøv å finne noen som ser litt spennende ut og se om de har vært intervjuet før. Så velger DU hvem som skal velges.

Dette er ikke ment at du skal henge opp demokratiet for godt, men så lenge spørsmålene er morsomme nok og personen tar det sånn noenlunde seriøst (mtp svarene) så blir det som oftest godt mottatt uansett.
 

DeletedUser

Guest
Ruben er ute av bilde (eller?) og jeg er tilbake, så hva sier dere til at jeg prøver å snekre sammen et intervju med Bohic?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Som en liten notis til det jeg leser kan jeg gi et lite tips. Du er intervjuern miss... og du vil heller aldri gjøre alle fornøyde uansett hvem du velger. Derfor ser du litt på dagens liste og på starten av verden. Prøv å finne noen som ser litt spennende ut og se om de har vært intervjuet før. Så velger DU hvem som skal velges.

Dette er ikke ment at du skal henge opp demokratiet for godt, men så lenge spørsmålene er morsomme nok og personen tar det sånn noenlunde seriøst (mtp svarene) så blir det som oftest godt mottatt uansett.


(støttes)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ruben er ute av bilde (eller?) og jeg er tilbake, så hva sier dere til at jeg prøver å snekre sammen et intervju med Bohic?

Da må du skynde deg, før han blir adlet bort også (giggle) Hva med å intervjue noen ifra TA? Virker ikke som du er så interessert i det.
 

point taken

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
pft

Syns intervju greiene her er alt for dårlig og for lite intiativ. Mener det virkelig burde vere MYE mere aktivitet her eller en utskiftning!
 
Topp