Intervju - forum

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva er stemningen for å opprette et intervju-forum her, egentlig? :) Og dersom vi skulle få et slikt forum, er noen interesserte i å være intervjuer?
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært kuli, med tanke på at det ikke skjer så mye ellers på verden 12 forumet.
Jeg tror kanskje at det fremdeles er litt tidlig for intervju, ettersom det er lite krig så langt (Så vidt jeg vet)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hmmmm, litt tidlig kanskje? Fortsatt mange uoppklarte fakenicks :p
Kan ikke BARE ha -RE- spillere :p
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg synes det bør være et intervjuforum nå :) Er jo mulig å starte på intervjuer av spillere, så er det vel ikke ferdig før de første adlingene har skjedd.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Mener det er for tidlig, da verden ikke er skikkelig satt enda. Ikke spesielt interessant å lese om farming og clearing av naboer :razz:
 

DeletedUser

Guest
sant at det er tidlig, men så kort som .no-verdener avsluttes for tida, så er det ikke lenge til det kunne trengs :p
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Mener det er for tidlig, da verden ikke er skikkelig satt enda. Ikke spesielt interessant å lese om farming og clearing av naboer :razz:

Man kunne jo gjort et innledende intervju, og så et til av samme spiller(e) når verdenen har satt seg. Disse første intervjuene kunne jo ligget på vent til verdenen setter seg, og så når neste intervjurunde begynner, vil de fra tidlig stadiet bli offentliggjort :)
 

DeletedUser

Guest
Kunne sikkert tatt noen intervjuer, om det skulle være ønskelig for folket.

Likte ideen din der, Munch. Var noe slikt jeg kunne tenkt meg å gjøre da evt.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Egentlig en ganske kul ide det Munch, istedenfor og gjøre som det pleier og bli gjort med intervjuer av et par spillere som ligger i toppen og så dauer det ut, kanskje det ville blitt mer spennende og mer kjekt og lese på, ved din ide.. liker

Er enig med Gard om at det er altfor tidlig egentlig, men så spurte Scar også om hvordan stemningen er, ikke nødvendigvis at det skulle komme med engang, så da er det bra med gode ideer som munch og ikke bare og avfeie det :)
 

DeletedUser

Guest
alltid morsomt og lese intervjuer så stemningen er på topp for det :awesome:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Tror det kan være en morsomm ide å begynne intervjuene så tidlig. Istedet for å fokusere på hvilke ting som HAR SKJEDD, kan vi prøve å fokusere på de ulike spillerne sine mål med denne verden, hvordan de tror den vill utvikle seg, hvorfor de har valgt stammen de har gjort osv osv. Litt proaktiv tenkning tror jeg kan være gøy. På den måten ikke bare få historien om hvordan ting skjedde. Men nå få mulighet til å se hvilke ting som kan komme til å skje på bakgrunn av personens tanker osv.

If anyone catch my drift.
Og Robert, jeg skulle gjerne sett deg som intervjuer :)
 

DeletedUser

Guest
Da skal jeg ta å prate med Dakapo, så får vi se om vi får en Journalist på v12-forumet snart ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Virker som at dette ble tatt godt imot, og at noen tok på seg ansvaret med å være intervjuer :) Kjempebra, folkens!:)
 
Topp