Intervju - Geir Andreassen

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
hvordan var starte din på v4?

Starten var artig. Begynte vel ca 2 mnd etter oppstart av v4, ytterst på rimmen i nord.

Hvorfor satsa du akkurat på v4?

Helt tilfeldig. Starta v1, v2, v3 og v4 sammtidig. Gikk greit på alle men v4 var morsomst så droppa de andre til fordel for v4.

Var det en treg start eller begynte du en bra start?

En grei start. Stammen merget inn i oppadgående NWe der jeg hadde en flott tid.

Hva synest du om starten din på v4?

Uten tvil den artigste jeg har vært med på i TW.

Hvor høy aktivitet har du på enn dag?

Svært varierende.

Mange timer sitter du uka?

Også svært varierende, men har god, fast kv.

Hvordan taktikk bruker du for og ha blitt så god som dette, det må være enn god taktikk du har brukt for dette?

Har likt å holde lav profil. Og har oftest respekt for fienden, uansett erfaring. Men det er så mange situasjoner i TW at det blir vanskelig å sette fingeren på så mye. Alltid vært cluster-bevisst da.

Har du hadd noen dualer på Geir?

Prøvde 1 for en stund siden, som var på i 2-3 uker. Ellers ingen.

Når joinet du BNP og hvorfor?

Joina BNP for ca 1 år siden. Etters Varg's fall noen uker før så rotet jeg meg rådvill inn i en liten stamme i nord. BNP tok kontakt og vi fant tonen. Fikk en flott motakelse der.

Farma du mye i starten?

Nok.

hvordan tror du fremtid blir på v4?

Skal vel litt til for at det skjer noe annet enn hva talla forteller oss. BNP tar sakte men sikkert over og vinner.

Hvem synest du er den beste i BNP?

Ingen nevnt, ingen glemt;)

Hvem synest du var tristet at dem slutta på v4?

Svært mange som har falt fra etterhvert. Husker Maaneskoen fra den gang jeg "vokste opp". Nolaw var det også synd å miste. Mange flere og.

Vist du vil gi enn hilsen til GNI hva vil du si?

Mange hyggelige og dyktige folk der, stå på.

Og enn hilsen til BNP?

En flott gjeng som har vist at de er verdige vinnere av v4.

Hvem spiller i GNI synest du har gjort den beste jobben?

Mange gode der. Må vel kanskje si at Johanj1234 har imponert.

Hvor fra enn skalla fra 1-10 liker du deg i BNP og hva synest du om GeirS78 sin aggresive offansiv mot Turban var?

9.
Den var sikkert bra kjenner jeg de på den kontoen rett.

Hvorfor ligger du på 5.plass v4?

Veldig mange store spillere som har gitt seg etterhvert. Grei aktivitet gjennom 28 måneder har nok hjulpet også.

Gleder du deg til v4 er over?

Både og. Deilig, men også litt vemodig etter nå 28 måneder.

Hvem synest du har gjort d best i v4 av folk i BNP?

Den som leder tabellen, nå Henry001, har vel gjort det best.

Om du skulle valgtl en fra GNI som skulle vært i BNP hvem?


Ingen kommentar.

Hvem er den beste i BNP

For mange gode til å avgjøre:)

Hvem synest du har gjort det beste i BNP og I GNI I 2011 OG 2012 året?

BNP kunne nok gjort det bedre i 2011 siden det har så mange flere byer, men har forståelse for at mange ikke ønsket å bruke tid på en utholdenhetskrig slik den utviklet seg. Begge stammene virker mer på hugget i 2012.

Hvorfor starta du på tribalwars

Starta i 2009 på.no . En arbeidskollega som spilte i Arica på v2 viste meg det, og det falt i smak.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dette kommer seg, Sondre. Syns intervjuobjektet svarer litt kort. Prøv å få de du intervjuer til å skrive lenger, dersom de du intervjuer ikke har noe mer å komme med, er de kanskje ikke de mest interessante intervjuobjektene. Still gjerne litt større spørsmål, slitsomt å lese gjennom en Q&A post fremfor et intervju med fin helhet :) Som sagt var dette intervjuet bedre og jeg satte pris på at du bruker spørsmåltegn ved spørsmålene dine og at du deler inn spørsmålene og svarene på en oversiktlig måte.
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Dette kommer seg, Sondre. Syns intervjuobjektet svarer litt kort. Prøv å få de du intervjuer til å skrive lenger, dersom de du intervjuer ikke har noe mer å komme med, er de kanskje ikke de mest interessante intervjuobjektene. Still gjerne litt større spørsmål, slitsomt å lese gjennom en Q&A post fremfor et intervju med fin helhet :) Som sagt var dette intervjuet bedre og jeg satte pris på at du bruker spørsmåltegn ved spørsmålene dine og at du deler inn spørsmålene og svarene på en oversiktlig måte.

takker for at du sier d du mener og setter pris på d :))

Skal bli enda bedre :))
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Bra Intervju Sondre:) se på noen av de gamle intervjuene du, og se hovrdan de ser ut, og få litt inspirasjon:)
 
Topp