Intervju: Magmar

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Nyt det her med popcorn og brus :D


1. Fortell om din TWhistorie
Tja, hvor skal jeg begynne? Jo, det var vel på nyttårsaften i 2008 med kontoen Kalou. Jeg satt hos min onkel, bedre kjent som Ebbern på v2 og v5. Han fikk meg inn i en stamme som heter så mye som Terror Fra Vest. Jeg begynte på verden 2 med å si at det virket kjedelig, men etterhvert som Ebbern fikk sendt mer og mer ressurser ned til meg gikk det bedre, jeg fikk endelig adelsmann og ebbern sa at jeg burde få 4 stk, fordi da gikk det fortere. Jeg skjønte ikke helt hva han mente fordi adelsmennene gikk like sakte. Etterhvert fant jeg ut at jeg IKKE skulle sende dem sammen. Men i "tog". Kan ikke huske at Ebbern har ledd så mye siden det der! Etter det har jeg vært igjennom mye annet rart, jeg var foreksempel innom flere sitvasjoner dere det kunne kostet meg kicks når jeg støttet folk som ikke var i stammen min, og da ville jeg nok ikke vært her jeg er idag! Etterhvert gikk det bedre og TFV merget med -Rome-, det var her jeg fikk mitt lille gjennombrudd får vi kalle det. Ebbern kom seg inn i ledelsen og det hjalp selfølgeig "Populariteten" min i ledelsen, altså jeg fikk bedre kontakt med spillere som Runinter, Granpa og Icekebab enn andre vanlige medlemmer, etterhvert fikk jeg komme meg oppover mot Fronten med god hjelp fra den trioen. Ettersom verdenen der var mye større enn den den er nå på .no, måtte jeg skaffe meg 2 gråbycluster midt i -Rome- for å komme til fronten. Noe jeg er veldig takknemlig for. Etterhvert som jeg også tok del i krigen ble det flere og flere som sluttet. Om det var fordi jeg kom tror jeg nok ikke, men jeg liker å tro at det!! Etterhvert ble jeg for avhengig at jeg måtte "slutte". Noe som bare ble en pause..

..Jeg sluttet i januar, men startet igjen i Mai engang. På v6 tror jeg det var. Sammen med en viss Dan Caspar. Tror Flames var nicket, men mener at det ikke var serlig velykket. Men det gjorde at jeg fikk lysten til å spille igjen. Ebbern spilte fortsatt og han fikk meg inn på en konto. Rock my Body i Norges Batljonen (-N:cool: med en veldig lik ledelse som -Rome- hadde, med Runinter og Granpa i fronten.. Der spilte jeg bare for kos til verden 7 begynte. Jeg ble etterhvert internadlet på v5 og startet med samme nick på v7 i en premade med folk som Ola "Speedy" McQueen, Sølve og McBitch i fronten. Stammen het vel Honkie og det ble en tidlig krig med Legend. McBitch kontoen skapte trøbbel for hele stammen da vi. Hvorfor husker jeg ikke, men han hadde hvertfall E-Posten og satte kontoen på slett. Jeg lurer på om det var fordi Honkie og Legend medlemmene ville merge, men det ville ikke McBitch. Så ble det mye spetakkel med det der. Uansett, merge ble det og Noble var det nye stammenavnet. Etterhvert som vi ble større og sterkere ble det krig mot Snipe. Ledelsen virket ikke ut til å være på hugget og var ganske så inaktiv. Det ble en liten revulosjon da ettpar av medlemmene stakk fra stammen og lagde en stamme med navn Oppgitt, jeg var en av dem. Etterhvert som noen få dager gikk viste vi at vi ikke kunne klare dette, vi var fronten mot Snipe, og nå hadde vi også front mot Noble. Lederen i Noble, Barsk hadde gitt seg og en mer ukjent Jone tok steget frem. Spilleren som spilte på Carliato fikk det bra til i starten, og overbeviste både meg og resten av Opgitt om at om vi kom tilbake ville det å bedre. Jeg møtte også Jone IRL i den tia. Ettersom han også bodde i Egersund. Jeg vil ikke si så altfor mye om det utenom at jeg var på bordtennis trening og var veldig nærvøs da jeg så ham for første gang. Men det var nok kanskje det som overbeviste meg mest. Han var rein og kunne snakke for seg. Kommer nok aldri til å glemme han. Det var veldig spessielt. Uansett, ukene gikk og vi fikk litt mer slagkraft med Jone som leder enn Barsk, men det gikk ikke mange månedene før det stoppet helt opp og Jone måtte gi seg. Da måtte Simon og Pål ta ansvar og måtte vise vei, De tok meg opp i ledelsen og jeg ble fungerende som Offkoord, Simon som Deffkoord og Pål som leder. Den fordelingen virket fint. Jeg fikk flere spillere opp i front samme med meg og Simon, og det fikk dem til å bli mer aktive. Men fremdeles var det endel som manglet. Etterhvert forstod nok Pål at dette ikke gikk, men fortalte oss det ikke. Han sluttet heller, men sa ikke noe fordi han ville nok at vi ikke skulle miste troen. Etterhvert som tia gikk så skjønte også Simon dette, og sluttet. Før den tia ble jeg godt kjent med ei jente som het Trine som dere skal få høre mer om senere. Jeg valgte å ikke gi meg før det ikke var håp igjen, fordi håp. Det var det. Vi hadde fremdeles kontoen til Simon, Malfurion. Så umulig var det ikke. Men det ble det. Malfurion kontoen ble tatt over av Roger. Noe som virket greit de to første ukene. Men planen hans var å skifte E-Posten til sin egen, for så å joine Snipe. Dette gjorde det umulig å ta tilbake kontoen og umulig å ta tilbake verden 7. Like etter bestemte jeg meg for å slutte..

..Jeg gikk tilbake til verden 5 på kontoen Knallis frem til verden 10 begynte. Tok 5 byer fra PMS (hehehe) og sluttet. Jeg hadde skaffet meg en fryyyktelig god premade. Det var ingen tvil om stammen kunne gjøre det bra. Det jeg var mest spendt på var mine egne leder ferdigheter. Stammen bestod med alt fra folka på verden 7: Simon, Guttaboys og Kristin til Veteraner fra verden 2: Ebbern, Gard, Lord Sayver og Sindick. Vi var lenge usikre på stammenicket, men siden jeg var, er og kommer alltid til å være en pokemon fan, ble nicket P0k3m0n Allstars. Jeg begynte som dual med Trine og fikk en litt vanskelig start med endel dumme troppetap grunnet den idiotiske militgreia. Gud som jeg hatet den! Uansett, tia gikk og jeg ble større og sterkere sammen med resten av P0k3. Jeg og Trine begynte en krangel hvor hun mente at vi styrte stammen idiotisk, det endte med at hun tok en pause. Hun tok vel pause i godt 3 uker og da fikk jeg nok og endret passordet. Først da ville hu inn igjen. Det fikk hun ikke. Jeg trappet av som leder da jeg følte at jeg ikke kunne gi stammen noe mer. Alikevell har jeg etpar bilder jeg kan vise dere om hvordan jeg styrte stammen. (Dette vil stå helt nederst i Intervjuet.) Det ble krig mot AREA og vi har nå et solid overtak på dem nå må jeg si. Alikevell er det ikke det jeg vil ta med meg her i innspurten. Trine kom seg etterhvert inn på kjæresten hennes sin konto, Gengar. Vi ble etter venner igjen fordi jeg ikke eier det å ha skyldfølelse. Noe som jeg alltid får fordi jeg suger i diskutering i forhold til Trine... Uansett, vi ble venner og flott ble det. Eterhvert gikk tia, igjen, og Simon måtte trekke seg tilbake til hjemmefronten etter en diskusjon hjemme, jeg vil ikke si noe mer om det, men uansett så kom Are til unsettning når det gjalt som mest. Og siden det har det vel bare gått en vei, og det er oppover og frem. Vil også fortelle at en viktig faktor til dette var at Lars Johan, også kjent som Munclaxxx har blomstret noe sykt. Tror han har vært til veldig stor motivasjon til alle i stammen. Til og med meg. Vi spoler litt frem til dagen Trine og Ivar ble sparket fra stammen. Mange har nok stilt seg spørsmålet om hvordan det skjedde og jeg skal ikke si så altfor mye om det, for det kan du lese på en annen tråd her på v10 forumet. Uansett så fikk jeg skylda for det også, og denne gangen blokka Trine meg. Trine har betydd utrolig mye for meg gjennom dette året, så får jeg denne på trynet uten at jeg fortjener det noe. Men noe som er sikkert, denne gangen skal ikke JEG si unnskyld!

Kan også nevne at jeg vant HP2 sammen med Kristoffer/Schizo med stammen TP. Det var nok den koseligste dualen jeg har hatt, og noen gang kommer til å ha. Storkoser meg i hans selskap! Tror aldri jeg har møtt en person her inne på TW som er så utrolig morsom og koselig! :)

Nå spiller jeg også på v11 for å prøve å hjelpe andre medlemmer sammen med en rekke andre profiler her på .no, der med NA og KA.


2. Du er en av de beste innen Tribalwars i din alder, har du noen tips til folk som har ønsker å bli så god som deg?
Hehe, vel. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er så veldig god. Selv mener jeg at jeg er overvurdert. Hvertfall, ønsker du å gjøre det godt er det noen få punkter du bør få med deg. Det ene er å være aktiv. Det andre er å være villig til å lære. Det tredje er å prøve å få kontakt med noen store spillere som er villig til å lære deg ettpar ting. Det er meget viktig å være på hugget hele tia! Prøv å komme deg inn i en grei stamme i starten og lær så mye som mulig. Det kan også være viktig å lese noen guides. Hvis du tar kontakt med store spillere så bør du prøve å være så serriøs som mulig, ellers er det ikke sikert de er villige til å hjelpe deg.


3. Du er leder for P0k3 hvordan fant du disse stjernemedlemmene?
Vel, jeg var leder ja. Den viktigste delen med å starte en premade er hvor populær du er egentlig, samtidig som du er god som spiller. Skaffer du andre store gode spillere blir også stammen mer ettertraktet og det blir lettere å skape noe stort. Vil takke de to i stammen som fortsatt er i P0k3, og har vært det siden dag 1. En stor takk til Hydreigon (Kristin) og poochyena (Sindick)


4. Hvilken konto begynte du med på v10?
Jeg begynte med Magmar. Kommer alltid til å spille med Magmar. Helt til jeg har vunnet med Magmar. Har forresten fått tilbud om å ta over Igglybuff når Simon gav seg, men jeg takket pent nei. Noe av grunnen kan dere se på profilen min. Det bildet er en sparegris som Trine laga til bursdagen. Det er noe av grunnen til at jeg kommer til å spille til jeg vinner på Magmar.


5. Hva er den beste tingen som har skjedd med deg på v10?
Det er jeg neimenn ikke sikker på. Det må vel kanskje være at Lars Johan gjør det så sykt bra mot AREA. Ellers er det ikke noe jeg vil juble noe helt sinsykt for! Kanskje når Are tok over som leder også. Han har lederegenskaper den mannen!


6. Hva synes du om AREA og TE sin merging?
Jeg har egentlig ingen formeninger om det. Vi måtte gjennom dem en gang uansett. Alikevell syntes jeg det er litt rart at de ønsker seg en IAP med oss og uka etter er de inne i AREA. Det sier litt om hvordan stammen satt sammen og at det var det de måtte gjøre.


7. Hva synest du om P0k3?
Det er en helt fantastisk gjeng. Selv om det ikke er så mange igjen fra premaden så er vi fortsatt en kanon gjeng som gjør det helt fantastisk. Vil hylle finskene våre. De gjør en fenomenal jobb ved AREA fronten, det skal veldig mye for å knekke dem. Vil også si at den ledelsen vi har nå, med Are som den fremste spydspissen gjør en fabelaktig jobb. Jeg vil si at de håndterer det meste raskt og enkelt med en litt krass tone som gjør at de ordner det veldig bra. De viser rett og slett hvem som er sjef. Vil også si at Diplomatene våre gjør det veldig bra og gjør de rette valgene. De to alliansene vi har hatt har det aldri blitt noe "klatt" med. Finskene ble det merge med. ACB gjør det også veldig bra sammen med P0k3 og sammen gjør de en veldig bra jobb i sammarbeidet mot AREA. Jeg mener at selvtilitten til P0k3 gjør det umulig å slå dem. Selv om AREA er såpass mye større så mener jeg at vi har overtaket på dem. Slik som jeg ser det ser det ut som AREA er i ferd med å slå sprekker.


8. Hva er det beste minne du har her på .no
Må vel være v2. Der jeg kjempa meg til en front som 12 åring. Haha, det var tider det! Har vel ikke noen altfor mange gode minner IG. Fordi det meste av minnene jeg ahr er etter samtaler på skype.


9. 5 spiller som har gjort at den du er nå innen tw? Skriv litt om disse 5.
Hmmm. Jeg kommer til å nevne endel personer også skrive om 5 av dem, kan vi ikke si det sånn? Jo det gjør vi!

Sindick
Anita (Wynja)
Are (Ex-Con)
Ebbern
Cleo
Runinter
Granpa
Kristoffer (Schizo)
Kristin (Sau med Hoppetau)
Sondrekul (!)
Trine
Marius (Guttaboys)
Simon (Malfurion)
Jone (Carliato)
Gard (Villareal)
Vegard
Lars Johan (Munch)
Ola "Speedy"
Mikkel
Sven Erik (Varanior08 (elns))
Vidar (Boms)

Dere har gjort hverdagene mine fantastiske, alle sammen. Men siden jeg verken har tid, gidde eller "lov" til å skrive mer om mer enn 5 av dere blir det disse:

Anita - Fordi du er smart og snill. Samtidig som du har en god humor. Har ikke erfart så masse IG men det ha ikke så mye å si syntes jeg. Veldig glad for at du er der. Liker å snakke om alt med deg. Fra smurfer til mer alvorlige ting! :)

Are - Are er bare suveren. Han er en vinner. Alt han tar og prøver på vinner han. Har det utrolig gøy i hans selskap. Her kan vi snakke om masse også. Han kommuniserer veldig bra med hele stammen og prøver å gjøe det som er best for alle. Snakker så og si daglig med han, og jeg føler at han tar vare på meg på en eller annen måte. Veldig fint å ha deg som leder og virkelig en god venn.

Kristoffer
Morer meg utrolig mye i hans selskap. Begynte på julaften da jeg lekte en "Mumle II" og bare skreiv noe random med store bokstaver. Må bare si at jeg digger deg. Du er deg selv og jeg digger det. Har blitt litt mindre prating i det siste, men det skal vi nok få fikset om noen få strakser!!

Simon
Må si jeg digger deg på alle måter. Denne karen har gjort meg bede i spillet. Fordi han alltid er kritisk, og da må jeg alltid forbedre meg. Samtidig som han skryter av meg noen få ganger da jeg har gjort som han har sagt. Selvom det ikke er sånn nå lengre fordi jeg er rimelig utlært. Så er han fremdeles den som har betydd mest innen TW her. Man blir aldri utlært på TW, det har du vist meg. Takk.

Ebbern - Måtte ha med denne han her også, men skriver ikke like mye om deg som de andre, fordi det kan jeg si IRL, fordi det er mye mer koselig! Uansett så er du og kommer alltid til å være forbildet mitt. Takk for alt du har lært meg overalt. Og takk for at du er like barnslig som meg! <3


10. Dine tre verste fiender på v10?
Må si at Trine har vært den som har vært verst til nå. Fordi hun er "Bitchy" i måten sin når hun er eventuelt sint, og bruker samvittigheten din mot deg. Er vel sånn de fleste jenter er, men vil si at Trine gjør det over gjennomsnittlig mye. Kunne spart meg for endel triste kvelder uten hun. Men alikevell vet jeg at hun er glad i meg og jeg er glad i hun. En vanskelig følelse egentlig. Veit ikke hvordan jeg skal forklare det.

Vil si at Cujos var hard å knekke. Men det gikk tilslutt. Nå har kontoen tydligvis fått nye eiere og jeg tror ikke kontoen holder seg så veldig lenge om vi fortsetter med trykket vi har på kontoen.

Ellers har jeg ikke flere fiender. Kanskje jeg skal skrive opp Kenneth (orginale LuriFAXXX), fordi han er så sykt slem. PewPew!

11. Fem spiller du skulle gjerne hadde i P0k3.
Skulle gjerne hatt en aktiv Mumle, Grimlock, Cleo/Runinter, Granpa og Ebbern.
Er endel andre jeg også skulle hatt inn, men dette er en veldig god trio! :)



Magmar skrev:
Hallo kjære stammefrender!!

Idag vil jeg lage en post om fremtiden. Om hvordan vi skal etablere oss som stamme. Akkurat som det er nå, føler jeg at vi ligger litt unna der vi bør være. Dette kan vi såklart ikke finne oss i. Og vi må alle ta tak for å rette opp i dette. Jeg vil dele ett forslag om hvordan vi kan gjøre ting på. Men jeg vil svært gjerne at dere også kommer med forslag som dere syntes kunne bli til en fornuftig løsning.

Forslaget ledelsen har tenkt ut er til å prøve å etablere ett hovedcluster og også ta rimmen. Dette kan komme til å bli et hardt arbeid, og kommer til å ta mye tid og nattesøvn. Men det vil også kanskje være den beste løsningen. Vi veit at dere i sør og vest sliter litt, og vi kommer med noen forslag til hva hver enkelt spiller kan gjøre. De av dere som ikke blir nevnt kan forsette med å bygge dere mot/utover hovedclusteret

Vi har tenkt at Hovedclusteret kan bli rundt her, [coord]542|512[/coord].

[player]Cofagrigus[/player] Fortsetter med å gå deff, og adler oppover mot rimmen når han får adler. Blir kanskje stacked etterhvert når han blir større og får incs (?)

[player]Hydreigon[/player], [player]Deuz[/player] og [player]ekans[/player] blir stacked, og adler oppover rimmen mot hovedcluster når det blir tid for det. Dere må fokusere på mur!

[player]Pichu[/player] er i knestående. HQ i lvl 5, smie i lvl 0 og mur når maks 7 før den rykker rett ned igjen. Her er det to muligheter. Den ene er å gi opp og hoppe over til en annen konto. Den andre er å bli stacked, bygge en adels så fort dere klarer, og sende den opp til hovedclusteret, så får vi her oppe preadlet for ham. Dette il koste ufattelig mye deff. Og tid. Men kanskje verdt det?

[player]Squirtle[/player] har ikke eier lengre. Denne kontoen har også lojalitet på 57 sist jeg skjekka. Den bli bare angrepet med 1 adelsmann, 150 øks og 100 lk. Når det kommer adels. Altså fult mulig å ta ut det. Problemet er bare hva som skjer etterpå med kontoen. Min mening er å ta ut adelset, så de mister masse ressurser på det. For så å gi opp kontoen. Fordi den ikke har noen eier, og at det er vanskelig å få tak i en.

[player]Oshawott[/player] har nok bare en mulighet. Kjøre på mot en adelsmann så den kan bli preadlet og lage nytt cluster der. Selv om dette vil ta tid, tror jeg at dette er den eneste muligheten.

[player]poochyena[/player]. Her har vi jo en fin konto.. Desverre er han ett stykke fra alle andre.. Han har nok 3 muligheter. Den ene er å, ja igjen, adle en by nede ved [player]Hydreigon[/player]. Denne bør også bli preadlet, for så å bygge seg oppover ved rimmen. Den andre muligheten er å prøve å lage cluster mot nevnte sted, noe som kan bli veldig risikabelt. Den tredje mulighet er å adle oppe ved hovedclusteret. Noe som blir en lang vei. Og kommer til å ta mye tid til å bygge opp en ny by. Men det er noe som må til når man ligger i en så kjedelig posisjon.

For oss andre som ikke er nevnt, så blir det lite deff på oss nå som vi må stacke de som ikke er så nære her. Men det skal vi vel klare? Dette er den muligheten vi i ledelsen har sett for oss. Så må dere komme med innspill. Ingenting er bestemt, og en liten kommentar kan forrandre mye.

-Thomas, påvegne av ledelsen.


Magmar skrev:
Kjære alle sammen, vi er samlet her i dag for å.... Nei.. Vi starter ikke sånn!
Kjære stammevenner! :)

I dag vil jeg ikke dele noe stort, jeg vil heller at dere skal komme med forslag som vi kan gjøre i fremtiden. Jeg mener det ikke fungerer helt topp, men kommer ikke på hva vi kan gjøre anderledes. Noen av dere har begynt å gå lei, og noen har til og med gått så langt og kalt dette en møkkastamme. Det må vi få gjort noe med, og vi må gå frem med en plan. Vi har hatt endel motgang i det siste, for eksempel [player]Hissi[/player] saken kan man trekke frem, der han lovet det ene, gjorde det andre. Man kan skylde på hverandre, ja. Men det er nok ikke det beste siden vi alle må dele skyld for det. Nå er vi heldigvis på bedringens vei. [player]Charmeleon[/player] som har tatt en av de gjenværende byene til hissi er flott. Også [player]Igglybuff[/player] har vist muskler på Marit Bjørgen (!) nivå og snart rimma hele lederen til [ally]RAM[/ally]! Aplaus! Saken er at de ikke kan bære stammen alene, vi andre må også fylle på, selv om det er vanskelig. Vi må stille opp når det gjelder, og vise våre muskler også. Sammen er vi sterke, alene er vi svake.

Del deres meninger her, om vi som stamme kan gjøre for å bli bedre, og vær så snill. Delta på diskusjonen uansett om det bare er en liten kommentar som
"Enig"
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i høyet her å takke for de fine ordene :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Herlig intervju! Artig å lese om litt gamle ting fra V2 også. Du er flink, lille venn! (yes)
 

DeletedUser

Guest
Herlig intervju^^ Du er konge i TW, og enda mer konge irl ;P Glad i deg :* <3
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Thomas altså ;).

du som har gjitt Cujos så mye å whine over.

utallige cattas nuks (facepalm).


mvh Vorin3/Invicta
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hehe, jo takk som byr folkens! :)
Awwwwwws, onkel daaa <3<3<3

Jau invicta, er nok meg det ja! :p
Måtte bare nuke litt gårder baki der, for så å ta litt frontbyer. Det var vist nok til å vippe dem av lasset heldigvis (whew)

Bra intervju Sondre! :)
 

DeletedUser

Guest
flott intervju, synd jeg ikke fikk fighta mot deg lenger thomas, måtte gi meg for litt sida (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Thomas er søt!

Fint med intervju igjen, lenge siden det har vært noe spennende der.
 

DeletedUser

Guest
Thomas daaaa.. Jeg har da aldri gitt deg skylden for det som skjedde med Gengar, vet med sikkerhet at det ikke er din feil. Orker ikke diskutere det mer, men har ikke gitt deg skylden. Jeg sa bare at dersom du var enig med dem, og begynte å adle meg, så hadde jeg ikke særlig lyst til å prate med deg igjen. Det fordi du vet realiteten i det som skjedde, og jeg synes det er dumt du ikke støtter meg litt engang. Men du er lojal mot stammen din, det skal du ha. Det har du vel alltid vært, med unntak av da du ville til Snipe på v7 ; )))

Synes det er dumt du ser på meg som en av dine topp 3 fiender. Men, ja, skjønner det ut fra begrunnelsen din. Likevel, Thomas, så kommer jeg aldri til å se på deg som en fiende eller behandle deg som en. Som du selv sier, jeg er glad i deg, og det vet du godt! :)

Og, Thomas, kunne jeg gått tilbake på noe, så hadde jeg ikke tatt så lang pause. Og jeg tror (les: liker å tro) at om du kunne gått tilbake på det, hadde du ikke prøvd å overtale meg til å backstabbe folk eller nektet meg å komme tilbake etter pausen.
 

DeletedUser

Guest
naw <3 Thomas er jo litt søt da (love)
Meeen, jeg er da ikke sååå kritisk? (wasntme)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Flott intervju :) Mye innteresangt som kommer ut av munnen/ tastaturet ditt thomas.

Må si jeg nesten gleder meg litt til russetiden er over og jeg er tilbake i manesjen i fult høygir, klar for å gi pc'n min heteslag ( DENNE GANGEN SKAL JEG OVER 10 K!!!!!)

Flott å se at du fortsatt er like ydmyk og nekter å innse at du er en latterlig god spiller tho ;) Men er vell kansje det som gjør deg så god, læreviljen som få andre på .no besitter.

Storfornøyd med å havne på lista di tho (love)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
NÅ TIER DU STILT!!!!! ELLERS SØRGER JEG FOR AT DU ER OFFERET NÅR JEG SKAL PASSERE 10 k !!!
 

DeletedUser

Guest
Vledig bra intervju ! :)

Jeg ble nevnt (a)

"[player]Oshawott[/player] har nok bare en mulighet. Kjøre på mot en adelsmann så den kan bli preadlet og lage nytt cluster der. Selv om dette vil ta tid, tror jeg at dette er den eneste muligheten."
 
Topp