Intervju med Belzebub/Henrik

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Her er ett intervju av en god venn av meg, Henrik :) Btw, er dette første gangen jeg intervjuer noen :)


Kan du fortelle oss om deg selv og tw historien din?

Hei, ja jeg heter da Henrik, og er 17 år. Bor i et lite tettsted som heter Aurskog. Fritiden min går ut på å spille fotball, TW, og FIFA 15 ofc. Jeg startet å spille tribalwars på V2. Der ble jeg egentlig godt kjent med "Dazcruiser". Han hjalp meg utrolig mye i starten. Masse credz til han. Senere ble jeg godt kjent med "Finduilas, Black Andi, og Sir Roaldstad". Spilte under nicket "03miche". Ellers har jeg vært innom omtrent alle verdner. Ikke lagt store biten i noen andre verdner egentlig før V18. Har selvfølgelig trent veldig mye på deff de andre verdnene, så i mars bestemte jeg med for å starte opp for fullt på V18. Startet å spille under nicket "Psychobeast" for dere som husker han. Ble egnetlig ganske lei TW når alle mine kamerater sluttet med tw, så jeg spurte MD om det var en account som lå i safesone som jeg kunne holde i gang. Belzebub, var jeg så heldig å fikk da. Bygde opp accounten igjen. Etter en stund spurte jeg min gode IRL Dani om han hadde lyst til å spille dual. Et "nei" var det vanskelig å få ut av han. Han var topp motivert. Sammen har vi drevet brukeren der den er i dag. Nå er begge to lystene på suksess, så vi blir seige å ta! :)

Hvordan holder du motivasjonen oppe? Og kan vi se deg på flere verdener fremover (V20,21,22)

Mye er egentlig takket være de rundt meg. Spesielt Dani. Jeg og han er veldig gode venner IRL. Vi jobber også i sammen annenhver helg. Dette er noe som er med på å styrke motivasjonen til begge. Går ikke en jobbdag uten av vi snakker om TW, og hvordan vi skal ta motstanderne. Dani er utrolig god når han er offensiv, og jeg er veldig flink på det deffensive. Dette er med på å styrke motivasjonen til begge. Vivaldi har gitt fra seg byer utrolig enkelt, så vi klarer ikke annet enn å le, kose oss, og ta en snus. Dere kan selvfølgelig se meg på flere verdner. Tror ikke jeg blir som "RUAB", men i hvertfall så ser dere meg på V20! :)

Har du noen taktikker/strategier når det kommer til Tribalwars?

Jeg og Dani har til sammen noen taktikker og strategier ja. De fleste har fungert på "Vivaldi" hittil. Jeg ønsker egentlig ikke å dele hvordan vi spiller, men at det skal bli utrolig vanskelig for andre å ta oss. Det tror jeg "zippy - Pål" kan bekrefte når det kommer til Psychobeast kontoen. Hadde det veldig morsomt i front mot han. Veldig lett å lese hva han brukte av taktikker og strategier.

Hva er det du tenker rundt Nice/DoF/OIM saken?

Ehehe, et morsomt spørsmål her. Jeg hadde nesten forventet at det engang kom til å skje. Alt det som skjer nå er egentlig ganske morsomt. Jeg tror ODA til slutt stikker av med seieren. Jeg tror også at OIM kommer til å gjøre et greit fremstøt mot oss, men vi blir nok dessverre for sterke. Nice har gitt alt for mange lette byer til oss. Det ble heller ikke noe lettere for de når MK kom til oss. Mye av æren vil jeg gi til Fakenickern, Lexington, MD, og resten av de i stammen. Vi har fått gjennomført mange fine aksjoner. Mye takker være de nevnte navnene. Det ser lyst ut for oss, men jeg skal for all del ikke ta noe på forskudd.

Hva synes du om egen innsats så langt på v18? Dere startet jo på kontoen etter at den ble adlet ned.

Jeg synes den har vært fabelaktig. Dani ville tidelig i front. Jeg startet opp belzebub kontoen da den var på 9k, så det ble veldig mye gråby adling. Dani har holdt presset oppe, jeg har holdt byene i live, og innsatsen er på topp for tiden. Vi presset også TNW i sør, men det var som å knekke en tannpirker. Ikke mye motstand vi møtte der. Dårlig samhold mellom spillerne, som førte til fine 9k byer som vi fikk omtrent gratis. Fikk også en del hjelp av RaM77 med rydding av byer. Tusen takk for det RAM!! Nå er kontoen på riktig vei, og jeg gleder meg veldig til å starte på ODA vs V18.

Nevn 3 spillere du liker meget godt på v18 og hvorfor?

Hmm..Kun tre? Vel, det vil bli vanskelig. Hele ODA har vært fantastisk. For meg ODA vært en familie nr. 2. Hvis jeg må trekke frem 3 spillere, så må det bli:

1. Axelz
Vel, denne sossekaren er det vanskelig å gå lei. Misliker sterkt at han snuser jentesnus, men sånn er noen. Kjempe trivelig kar, som har mye humor i seg. Virker som en veldig grei og kul type, som jeg ser en god venn i.

2. RaM77
For en person. Føler liksom at du har vært min mor siden den dagen jeg kom på belze. Tusen takk for all hjelp. Du hadde vært en kjempe ålreit mor hvis du ikke allerede er det^^

3. St. Germain
Hadde mange fine samtaler når jeg spilte på Psychobeast. Hverdagen min på TW gikk egentlig utpå å snakke med deg. Veldig hyggelig person, som har mye godt i seg.


Hvem tror du har draget på damene, Axelz vs MD vs Daniel (Dualen din)

Hahahaha! Tja, veit ikke helt hvem av de som har draget jeg? Neida. Dani har dame, så han håper jeg for hennes del ikke er utro. Axelz tror jeg har vært borti mye rart av chicks. Kanskje roe ned hormonene litt Axelz? MD kan jeg nesten ikke utdype meg noe om. Jeg vil tro at han er en stram kar forran PC'en. Kanskje et par aktive accounter på datingsider? Valget mitt faller tilslutt på MD, da jeg tror han drar damer på nettet. De to andre, ja, trenger ikke å si noe mer ^^

Yes, da vart vi ferdig. Håper dere likte intervjuet :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
heheheheehehe flott intervju :D

Tror det var lurt at valget fallt på md over hvem som har draget på damene, gudene vet hva han gjør på fester i helgene :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsker egentlig ikke å dele hvordan vi spiller, men at det skal bli utrolig vanskelig for andre å ta oss.Det tror jeg "zippy - Pål" kan bekrefte når det kommer til Psychobeast kontoen. Hadde det veldig morsomt i front mot han. Veldig lett å lese hva han brukte av taktikker og strategier.



Jepp, var imponerende hvordan du mistet såpass mange byer på så få dager :)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Det gjelder vel deg også?

Apply_cold_water_to_burned_area.jpeg
 

DeletedUser

Guest
Åja, stemmer det! Du reiste til USA du og kan dermed dømme alle andre, og de kan ikke gjøre noe imot. Dumme meg.

Jepp, dumme deg. Jeg gjorde de andre i ledelsen oppmerksom på min situasjon, samt. ga ka konto og PW ifra meg lang tid før Sindre gikk over til ODA, som førte til ett stort press på kontoen. Jeg skulle ønske at timingen var bedre, men ja. Du kan gjerne dømme meg på det :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei, jeg dømmer ikke deg på det, men det at du skal dømme Psychobeast for å svikte, når du selv ikke spiller på din egen konto når presset for en gangs skyld kommer.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg dømmer ikke deg på det, men det at du skal dømme Psychobeast for å svikte, når du selv ikke spiller på din egen konto når presset for en gangs skyld kommer.

Til neste gang Magnus, så anbefaler jeg deg å lese også det folk siterer, ikke bare kommentaren, før du svarer dem :)
 
Topp