Intervju med Decrepitus/Legenden

DeletedUser

Guest
Tenkte å piffe opp intervju tråden litt. Istede for å velge en av mine egne, har jeg bedt decrepitus/legenden om å stille til et intervju. Sporty som han er, sa han ja. Decrepitus/Legenden har vist gode holdninger i forhold til spionvikrsomhet og jeg var derfor spesielt interessert i å bli enda beder kjent med denne spilleren.

Intervjue er gjennomført på PM IG og svarene har vært så gode at noen oppfølgingsspørsmål ble det ikke.

Vi starter like godt med 10 kjappe.

Hvitost eller brunost?
Elsker geitost, men hvitost er best.

Pepsi eller cola?
Mainstream her å må si Cola

Varmt eller kaldt?
Varmt

Ski eller sykkel?
Elsker begge deler, men sykkel har i barndommen vært fantastisk!

VG eller Dagbladet?¨
VG

Smågodt eller potetgull?
Smågodt e konge!

Dataspill eller konsollspill?
Spiller ikke så veldig mye skal jeg være ærlig. Det jeg gjør på dataen er nesten kun TW, (spilt LOL tidligere), mens på konsollen har jeg som yngre elsket Fifa og COD. Velger derfor Konsollspill!

Grøsser eller action?
Begge deler er awesome!

Android eller IOS?
Må si IOS her av egne erfaringer!

Pondus eller lunch?
Pondus?


Kan du fortelle oss kort om hvem du er?
Jeg heter Elias, 18 år kar, født og oppvokst på vestlandet. Jeg går allmenn påbygg og har for tiden en relativt travel hverdag. Den store lidenskap er fotball, som jeg spiller aktivt flere ganger i uken. Jobber ved siden av på en bensinstasjon for å skrape sammen penger nok til å halvere ned murene mine når jeg snart igjen vil komme til front (ironi):awesome: Når jeg er hjemme slapper jeg av, og helgene har jeg det kjekt!

Kan du fortelle litt om din tw-historie?
Eventyret startet en vakker dag på Austevoll, hvor to fettere av meg introduserte meg for dette geniale spillet. Jeg var skeptisk i starten, men det falt etterhvert i smak. I ettertid fant jeg ut at 3-4 kompiser også hadde vært borti dette spillet, og vi var derfor en liten gjeng til slutt. Han ene av dem er forøvrig også fremdeles aktiv i dag, han sitter nemlig her på Decrepitus sammen med meg. Ikke en så veldig pratsom kar på offentlig forum, men jeg kan forsikre dere om at han er en av de beste fra .no. Vi har et veldig godt samarbeid, og har kjent hverandre godt i mange år. Vi har spilt sammen i v4 og v14. Kaller seg for Mikkel, og markerte seg som en av de beste solo playerne igjennom tidene når han under navnet "Burn" lekte seg hele early game med overlegen ledelse mot resten av v16 og Innocent (Robert,nåværende vinner av v16) i både rang, ODA, ODD og medaljer. Følte bare for å nevne dette, og få det frem at det ikke er jeg ALENE som spiller på Decrepitus.

Jeg startet i v2, det var vell i 2008-09, og gikk under navnet espada som jeg fikk rett under 2 mill poeng etterhvert. Her var jeg uten tvil en stor noob, men klarte mot slutten, med mitt engasjement å sette meg inn i det krigsbildet som var mellom Elite og Arica og all dens drama. Jeg kom inn i en relativt innflytelsesrik stamme, New Squad, senere AS som den het(er). Mine store to store forbilder, også fungerende lærere for meg på den tiden var karene gaudaost og Nicooo som hjalp meg opp. Etterhvert ble jeg mer og mer interessert.
Senere spilte jeg under Marre69 i v4, kom opp på 6 mill til slutt, men her har jeg ikke så mye å skryte av. Var fremdeles relativt fersk her, men med mikkel på min side gjorde vi en del gode prestasjoner. Etter den tiden tok jeg en lang pause, men hadde noen innhopp i v7 og v9 hvor jeg lå en topp 20 plassering helt til jeg valgte å ikke investere tid i disse verdenene.
Etter små perioder med små innhopp her og der startet jeg opp med Legenden i v13. Her fikk jeg raskt 500k, og hadde store ambisjoner her om å kunne påvirke krigen som var mellom Blomst og Deceit. Jeg hadde relativt mye tid denne perioden, så jeg pådro meg å ta en del KV i fronten mot Donnes, HolyMother og den blomst gjengen der. Fikk god trening her, og gjorde meg helt "ubevisst" klart til et langt drama i v14.

V14 kom uheldigvis nesten med en gang jeg startet, og valgte derfor å slette brukeren min i v13 og starte i 14. Dette var min desidert kjekkeste periode så langt, og jeg savner de tidene. Det er ikke lenger enn 1-2 år siden. Jeg var fornøyd med hvordan verdenen utviklet seg, og var oppe på fjerde plassen i noen uker på det beste. Ellers var det topp 10, med høy aktivitet fra meg og Mikkel (som var min trofaste dual her også). Jeg var heldig og ble nabo med BamBam (.no kjenning), som het White Death i v14. Innførte raskt et samarbeid med han, og vi valgte vår egen lille nabo stamme i starten av verdenen. Vi var innpå tanken om å prøve å danne en fremtidig rang 1 stamme og vi hanket derfor inn SickCnt, Polarbear og to andre dyktige spillere. Dessverre skilte vi våre sider, hvor noen gikk til -TH- og noen til fienden, Myth. -TH- var en fantastisk stamme, og etterhvert ble jeg hovedleder for denne stammen. Ledelsen besto av engasjerte og fantastiske folk, og da skjønner dere vell kanskje hva jeg mener når jeg sier at Benja fra Bexx også satt i ledelsen her helt til han ga seg. Dette var et stort tap for -TH-, og inn mot høsten rundt disse tider begynte det å gå nedover for oss. Tourquemada og Hakkespetten ble, for veldig mange, vanskelig å ta seg av, og ikkje minst ram77 som er i ODA i dag
Jeg slettet brukeren min like ved julaften, og det var virkelig frustrerende å vite at vi til slutt ikke klarte å stille opp mot Myth. :hmm:

Hva tenker du er de største forskjellene mellom OIM og ODA? og hvem tror du vinner krigen?
Jeg kom inn i ODA i August, da Nice og ODA lå veldig jevnt på toppen. Hadde til å begynne med ingen anelse om hvordan krigen ville ende, men litt etter jeg kom inn begynte Nice å stupe for fult, og når OIM lå på vår side var jeg personlig veldig sikker på at vi nå er i ferd med å vinne v18. Men her tok jeg forsåvidt ganske feil, for når OIM skiftet side og en rekke eks NICE spillere fikk inn nye eiere har den alliansen virkelig hevet seg. Må være ærlige å si at OIM har gjort det best i krigen til nå, men her har vi også det faktum å basere oss på at ODA spillerne har en gigantisk front som har gjort det veldig problematisk å holde i god stand. Fra mitt ståsted håper jeg og tror jeg ODA vil vinne, men pr i dag er det veldig vanskelig å fastslå hvem som tar det. Folk slutter på sekundet, og med størrelsen på v18 er det umulig å kunne forsvare seg dersom man kjører store aksjoner mot enkeltspillere. Det ligger veldig på innsats, aktivitet og engasjement her..
Det er med andre ord lite som skiller OIM og ODA, men ODA har karer som kan løfte seg betraktelig når dem går inn for det.

På forumet har du utvist gode holdninger i forhold til spionvirksomhet og rettferdig spill. Kan du utdype mer dine holdninger til det?
Har alltid tatt utgangspunkt av det å kunne ha gode holdninger til slike virksomheter. Tenker at omstendighetene avgjør hvorvidt det er greit eller ikke, men har i v18 prøvd å fått frem det jeg ikke ønsker at spionvirksomhet skal være med å bestemme hvordan krigen resulterer. Men man kan selvfølgelig aldri se vekk i fra at det finnes veldig mange ledere av store stammer som innerst inne lar seg lett friste av å ta i bruk mindre moralske strategier for å oppnå seier. (har ikke alltid vært like ren i stilen jeg heller) :mehe:

Alle verdener i TW trenger og må ha en vinner. Hva definerer du som en verdig/god vinner?
Vanskelig å definere en verdig vinner spør du meg. Jeg husker når SUP valgte å støtte Myth i v14. Dette var i manges øyner veldig uverdig måte å gjøre det på. SUP var nøytrale mot de to stammene som var større, og valgte Myth. Slik situasjonen var på v14 da var dette en kjip måte å vinne på. SUP hadde et bra forhold til -TH- (fienden a myth) I v18 føler jeg egentlig at krigen er perfekt. Nice var allerede slått, og de falt fra hverandre. OIM hadde vel egentlig ikke noe annet alternativ enn å slå seg sammen med de som var igjen og kjempe mot ODA. ODA hadde god nok størrelse til å kunne kjempe mot resten av v18, og dersom ODA til slutt vinner nå så føler jeg måten de har gått frem på er 100% verdig til å kalles en vinner.

Det som ofte ligger i kortene er at vinner stammen har en veldig god kjerne, og enkeltspillere som skiller seg ut og alltid gjør en innsats. Et veldig bra eksempel her er hvordan Tourqemada i Myth fra v14 leder Myth til seier. Touremada var en dyktig og autoritær lederskikkelse, samtidig som han var en ekstremt offansivt dyktig spiller. Jeg vet vi har flere slike typer i både ODA og OIM. Dersom disse spillerne aktiveres for fult, og bærer stammen sin frem vil dem få en skikkelig god og deilig seier til slutt.

Hva er dine styrker i tw? og hva bør fienden frykte mest i kamp mot deg?
Føler jeg er en veldig fleksibel spiller. Kan håndtere alt veldig bra, og tenker veldig godt igjennom hvordan jeg plasserer meg på kartet. Vil si jeg er best offansivt med utgangspunkt fra v14 hvertfall. Fikk meg en god del dagens angriper medaljer der. Men når jeg har min dual ved min side (mikkel) er det lite som kan stoppe oss. Da avhenger det kun av aktivitet.
Dersom du ligger 1v1 i front mot meg bør du frykte meg. Flink å holde fokuset mot det rette målet, og ikke la meg friste av andre targets av mindre betydning.


Hvordan er du som samarbeidspartner i stammen?
Føler jeg stiller opp slik jeg bør og skal, og håper mine stammefrender mener det samme.

Hvilke forventninger har du til dine stammemedlemmer?
Jeg forventer aktivitet, motivasjon og dyktighet når vi befinner oss i en rang 1 stamme. Dette er de 3 punkter som avgjør om du kommer deg opp og fram i en krig. Jeg er fornøyd med ODA, men mange har tendenser til å daffe av i perioder, noe som selvfølgelig foregår i alle stammer. Som Magic Dude nevnte her forleden; Er du en god spiller, så er du en utholdende - og jeg forventer av mine stammevenner at man holder ut i motgang og medgang. En herlig innsats er stjerne i poken, uansett om det går dårlig eller ei. (star)

Hvilke forventninger har du til fienden?
Forventer jo selvfølgelig god kamp og motstand. Noe jeg finner veldig bra oss OIM for tiden. Har ikke vært mange der som av et veldig synlig preg plutselig har falt av og gitt helt opp. At dere gir opp innimellom har jeg jo heller ikke noe særlig imot (angel)

Om du hadde strandet på en øde øy, hvilke to tw-spillere skulle du helst hatt hos deg? og hvorfor akkurat disse to?
Denne er veldig vanskelig, men siden vi spiller i nåtiden så velger jeg å velge Trond og Benja som begge satt på Bexx tidligere.
Er kanskje de spillerne jeg har hatt mest med å gjøre de siste to årene. Satt i ledelsen med dem i -TH- i v14, og var naboer med dem begge hvor vi sammen kjempet mot Myth. Benja er en ekstrem lederskikkelse, og ikke minst en ekstremt aktivt, hyggelig og dyktig spiller. Trond satt på "Melisandre" og er alltid hyggelig, og ikke minst er han dyktig. Hadde en herlig periode når jeg spilte sammen med disse. :LOL:



Takk for intervjuet Elias! og lykke til videre i krigen Måtte den beste vinne!

/Mallory :cool:
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg savner tidene i TH, da koste vi oss virkelig!

Flott intervju av en konge kar (yes)
 
Topp