Intervju med Eru Iluvatar

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da publiserer jeg mitt første intervju her på forumet, håper dere nyter lesningen.

Hei! Kan du ikke starte med å fortelle oss om deg selv og din TW-karriere så langt?

Hei! Eg er ein kar som går under namnet Kjellis og opphelde meg for tida på Eru Iluvatar kontoen. Eg starta med TW på v7, då under namnet Yourdude97 (eg viste kreative sider sjølv i ung alder), og returnerte seinare som Imrahil til v14. Eg lærte meg først spelet skikkelig på v18 (der eg også spelte på Imrahil), og det er eg glad for, då det har blitt langt kjekkare å spele etter at eg begynte å komme meg inn i miljøet. Ellers så er v20 første verdenen eg satsa skikkelig på, så får vi sjå kor lenge det helde.

For å snakke litt mer om deg, hva gjør Kjellis til vanlig, i henhold til jobb/skole og hva interesser har han på fritiden?

Eg går i andreklasse på allmenfag/studiespess. og fordjupa meg der i det meste som er av realfag. Nokon jobb har det ikkje blitt behov for enda, og lat som eg er så kava eg meg av den grunn heller ikkje meg opp for å få ein.

Eg spelar gitar i to band på fritida og har ein del spelejobba her og der som soloartist også. Samtidig komponera eg litt musikk på sida og. Så det tar opp ein del tid her og der. Ellers så går eg ein heil drøss på fjellet, og er utpå vatnet i kajakk frå tid til annen . Og er vatnet fråsse så bytta eg ut padleåra og kajakken med skøyter. :)


Det virker som du er en travel mann altså! Har du en dual som hjelper deg på TW, eller klarer du deg solo?

Eg har prøvd å vere dual på nokre kontoar, men eg har funne ut at eg lett mistar motivasjonen når eg ikkje har 100% kontroll over alt som skjer. Eg er kanskje litt sta på det feltet, men i og med at det er eit strategispel så foretrekke eg å kunne pløye på med strategien meir eller mindre uhindra, i den grad det lar seg gjere, sjølvsagt av den grunn at min strategi alltid er top notch. :) Då tar eg heller på meg litt ekstra farming i ny og ne.

Du ligger per nå på rank 9 med snart 350k poeng. Hva er målsetningen din på v20?

Tja, eg ser ingen grunn til å ikkje vere kjempefornøgd om eg klare å holde meg innafor topp ti ut verdenen.

Du spiller i dag i stammen De Lovløse (DL). Hvordan er stemningen innad i DL?

Det har vore veldig rolig i det siste. Juletida har satt sine spor, og skype chatten har vore lite brukt i det siste, dessverre. Det mest omsnakka der har vore Truck Sim, som seie sitt (eg er litt medskyldig i samtaleemne, menmen :p ). Heldigvis er folk komt tilbake på post igjen no etter oppfeitinga i jula, klare til å bekjempe 40% moral med det dei har av nukes.

Hva er dine tanker om v20 så langt, krigene dere er i? Hvordan står DL synes du?

DL står relativt sterkt per i dag. Vi har lenge hatt samarbeid med Utopia, og i og med at Utopia skiller DL frå fienden i "den store krigen" så ser vi lite til den sjølv. Vi har hatt fleire mindre krigar mot nærliggende stammar for å slokke blodtørsten til medlemma her, og vi er vel berre innom no og då for å snappe nokre byar. Vår største fiende på det feltet er moral, dessverre.

v20 har definitivt vore interessant so langt. Den starta jo opp med å vere "avgjort" på forhand, der DPAWN og Utopia skulle kjempe seg imellom og den som vant ville vinne verdenen og. På sett og vis har jo dette holdt seg godt so langt, men dei færraste trudde vel at DSPAWN skulle gje seg so raskt. Bammy har gitt respektabel motstand so langt, men krigen vippar vel ein smule i favør Utopia her, utan at noko er avgjort.


Er det noen som har betydd noe ekstra for deg innenfor TW, noen du vil takke?

Eg vil gjerne takke alle eg har vore i stamme med so langt, og alle andre eg har hatt noko form for samarbeid med!

Noen siste ord du vil si?

Takk til deg for at du tok deg tid til å intervjue meg, og lykke til i krigane framover til alle partar!



Da sier jeg selv takk til Kjellis som ville bli intervjuet! Kom gjerne med tilbakemeldinger på intervju. Konstruktivt sådan.

- Odd
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Flott initiativ Odd! Og et flott utført intervju.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Eg spelar gitar i to band på fritida og har ein del spelejobba her og der som soloartist også. Samtidig komponera eg litt musikk på sida og. Så det tar opp ein del tid her og der. Ellers så går eg ein heil drøss på fjellet, og er utpå vatnet i kajakk frå tid til annen . Og er vatnet fråsse så bytta eg ut padleåra og kajakken med skøyter. :)

Høres ut som en datingprofil.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Flott intervju, gleder meg til neste Odd! Keep up the good work!

Savner litt mer spørsmål ang hendelser og intervju "objektenes" personlige meninger om div som har skjedd på v20. Litt mer detaljert kanskje? (Du ville ha konstruktiv kritikk :))

Ellers veldig veldig fint :)
 
Topp