Intervju med FylleSamen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Intervju med FylleSamen


Forord


Dette intervjuet tok lengere tid enn jeg hadde forventet, mye fravær, samt tregt nett. Men nå er endelig mitt 3 intervju på plass og kommer til å fortsette med å intervjue :) Håper dere liker intervjuet.



Introduksjon

Dagens intervjuobjekt er FylleSamen :) Jeg har sett fram til dette intervjuet. FylleSamen er lederen i stammen Roem og har ledet stammen sin godt. Han er målbevisst og vil ikke gi seg koste hva det koste vil :)


Hva fikk deg til å begynne å spille tribalwars?

D som fikk mæ t å bynn me tw e fult å helt en av mine bedre IRL venna si skyld.
Bare ve å ha sett litt på kossn d hele fåregikk så slo æ fast at tribalwars va piss. D sku æ ikke bynn å spille!
Men ukan gikk å æ hadd lite å gjør om dagan, å derfor bestæmt æ mæ for å bare prøve d litt ut.
Ble rimeli fort hekta, allerede fra først innlogging. Live ha ikke vært d samme sia den dagen.


Er det noe du synes kunne vært bedre med tribalwars? (generelt)

Spillmæssi så e d fint lite æ kan komme på nu i farta.
Hvis æ sku forrandra nåkka innafor tw så sku d ha vært at folk ikke bare spill for å vinn, men spille for å spille. Må da være muli å kose sæ me spille utn å måtte rekruttere alt som røre sæ på karte å drive me tjuvtriks. Å såklart en stor begrensing av kor mye man kan halvere


Si en negativ og en positiv ting med v14.


Va veldig vanskeli å komme på en negativ ting dæ æ syns v14 e veldi fin. Både innstillingan og kossn verden ha utspilt sæ. E derfor ikke muli for mæ å se nokka negativt.
D som æ syns e veldi positivt e at d ikke e så skjeive maktforhold. Kjedli når en verdn bli avgjort rimeli tili pga. 2 stamma skille sæ så veldi ut.

V14 e d flere stamma som ha innflytelse på kossn resultate bli.
Vil gå så langt å si at v14 e på min topp 3 beste verdena.


Hvorfor valgte du å begynne på v14?

Længe vurdert å bynne på'an igjen etter en længre pause, men d ha lissom aldri passa me tidspunktan andre verdena ha starta. V14 derimot bynte på ett yppeli tidspunkt.

Den generelle lysta t å starte opp me tw igjen va tanken om å bygge opp en rim-stamme me totalt ukjente spillera, å d å kunne gi "folk flest" mulihetn av å være del av en oppegåenes stamme me ambisjona.


Kan du fortelle litt om Roem?


Nicke RoEm kom i bruk ettersom æ like romertia veldi godt, samt at æ hadde endel bekjentskap me RoEm fra v2 som æ likte veldi godt.
RoEm fikk en go start etter æ dreiv å scouta karte etter spillera som hadd bra potensiale, å la i mitt nærområde.

Vi fikk fort stor kontroll over område vårres me et veldig sterk cluster. D gikk ikke ubemerka da d tili ble bynt å diskuteres innad i Baron om kossn stilling dem sku ta til oss. Ente jo me en krig.

Stammen ble tili informert om ka æ krevde av dem å vi fikk satt en høy standar. Stilte ikke høye krav t aktivitet eller erfaringe, kun at folk va samarbeidsvillig. Sia vi va veldi litn forhold t andre stamme va samarbeid nåkka vi ikke kunne komme forutn.
Etter ett veldi bra samarbeid, sterk defensivt cluster og go diplomati sitt vi her enda, å e me på å forme v14.

Tru æ kan si at måle me RoEm e nådd for lenge sia, da vi ha kommet lengre enn æ torte å tru i starten. Ingen som hadd trudd vi sku komme hele den her veien?



Hvorfor lagde du Roem?

Var helt tilfeldig da jeg ikke hadde plan om å spille aktivt, men etter at jeg klarte å få med masse medlemmer så beste jeg meg for å lage en rim-stamme som fokuserte på å hjelpe mindre erfarne spillere og gi dem en god spill opplevelse.

Fokuset skulle også ligge på samarbeid spillere i mellom og "lære" stamme konseptet videre. Solo spill funker neppe godt i lengden.


Nevn en ting dere er flinke til i Roem, og en ting som kan forbedres.

Vi er veldig flinke på å støtte hverandre. Det trur jeg Baron fikk erfarne veldig godt. En ting vi kan forbedre er nok det offensive samkjøret, og aksjonene. Vi har hatt veldig bra samarbeid med -T-H- men vi må kunne gjøre det samme som stamme også.


Slik jeg har forstått det har dere en allianse med TH, hvordan synes du sammarbeidet mellom Roem og TH funker?

Samarbeidet vårt har vært veldig bra i den tidlige fasen, spesielt mellom meg og bongosteen. -T-H- har også vært flink til å involvere oss i spillet, noe som har hjulpet veldig bra på. Det siste har det slakket av litt, men håper at dette vil oppta seg igjen når vi kjører mot felles front.


Hvordan ser du på deg selv som tw spiller?

Helt klart en stamme spiller. Solo spill er så kjedelig. Veldig glad i å organisere aksjoner og den slags. Må jo gjerne si at jeg er en leder type, som gjerne kommer av at jeg liker å organisere og styre.

Veldig ryddig konto og veldig prippen på organiseringa der. Kontroll freak er kanskje ett ord å bruke.


Roem og TH har en stor ledelse i krigen, statistikkmessig. Tror du dere klarer og opprettholde presset?


Veldig spent på dette selv. Hvis jeg slå til med en spådom så trur jeg vi skal klare å senke dem med tiden til hjelp. Trur jeg vet veien å gå for å bryte igjennom fronten deres, så nå gjelder det bare å samle folket og kjøre på.


Hva slags type spiller er du? hvilken taktikk kjører du?

Er nok en defensive spillertype da det har sine fordeler og passer meg veldig bra. V14 har ikke vært noe unntak og så langt har det funket ypperlig.

Taktikkene mine er ikke noe jeg ønsker å dele med alle og en hver, men det viktigste er å tilpasse seg etter nabolaget, være aktiv, finne en stamme som passer deg og kose seg med spillet. Det er nok den viktigste av mine taktikker, spille for å ha det gøy. Om det blir for alvorlig er meninga med spillet borte.


Hvordan holder du motivasjonen oppe?



Min motivasjon hentet jeg hos Baron, men nå som de er borte vet jeg ikke helt hva jeg vil fremover. Dette kan man nok se tydelige spor av den siste tiden. Nå er motivasjonen påtur tilbake, så gjelder bare å finne den ene tingen som gjør meg virkelig tent.


Hvem er din største fiende? Hvorfor?

Det må nok være RoEm. Hvis de slutter så har jeg liksom ikke noe mer å spille for. Føler ikke at det er noen av våre fiender som skiller seg så ut at jeg kan rangere dem.


Hvorfor navnet Fyllesamen?

Enkelt å greit. Liker å drikke også er jeg same, kanskje ikke en så sjelden kombinasjon.

Min kommentar: Trodde faktisk det samme :D


Hva skiller Roem fra andre stammer?


Måtte høre med mine stamme venner da jeg ikke klarer å trekke frem noen punkter selv.
Jeg siterer:" Fyllesamen.
En veldig grei, og kanskje litt for inkluderende, men fantastisk leder."
Så kanskje vi er mer inkluderende enn andre stammer og veldig defensive.
Holder sammen i tykt og tynt, men hvilke stammer gjør vell ikke det?


Hva er dine framtidsplaner på v14?

Får ta det som det kommer. Akkurat nå ønsker jeg bare å kose meg spillet og lede RoEm så langt som vi kan.
Om vi får spille for å vinne så skal jeg jobbe mot det.


Hadde moren eller faren din et kjælenavn på deg når du var liten? I så fall hvilke?


Finnlugg og idiot var to som ble brukt mye. Kakemonster var også en. Kake må være livretten min ^^


Hva er best, Pokemon eller Dual Masters?

Pokemon. Lett!



Kort og Godt

Vil gjerne takke FylleSamen for intervjuet:) Har tatt litt tid, men vi kom endelig i mål :)

FylleSamen skriver på dialekt og håper dere skjønner hva han sier, det gjør hvertfall jeg:) så håper på ingen klager der :eek:

Ønsker feedback ;)

Elsker å intervjue :)

- Stian
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Artig intervju av en merkelig skrue :D (ikke men son negativt mot FylleSamen, tvert i mot :))
 
Topp