Intervju med Lexington/Axelz

DeletedUser

Guest
Intervju med Lexington


Da ble det til at jeg prøver meg på et intervju, skal nenve at dette er mitt første så er nok en god del ting som kan gjøres bedre neste gang. Valget kom altså på Lexington denne gangen.

Fortell litt om deg selv..
Tja, jeg er altså da Axelz, (heter ikke Axel eller Alex som mange tror). 17 år, fra Oslo, går starter på vg2 dette året og går studie med fokus på samfunnsfag språk og økonomi. Ellers er jeg ihugga på trening og trener oftest mulig.


Fortell om din TW-karriere
Starter man med starten så spilte jeg med noen kompiser i slutten av barneskolen, husker ikke hva jeg het den gang og mener og huske jeg var en temmelig fersking, tror f.eks jeg hadde en finfin blanding av tunkt og lett kavaleri i off byene mine, oppgraderte alt til fult for da så byene kulest ut etc.
I Mai 2013 startet jeg opp igjen, da på v13 under navnet Axelz. Starta fint utti rimmen og ble kjent med et parr spillere jeg tørr påstå å kalle halvgode, uansett var jeg 100% og kunne så og si ingenting, men en kar ved navn morrow lærte meg ting og tang der frem til jeg ble med i stammen the anonymous (???) der det var flere lærevillige sjeler som hjalp meg å lære det mest grunnlegende. Adlet litt spillere her og der, og havnet fort i fokuset til Deceit som da var på den innaktive siden, først møtte jeg She Wolf aka Frederik, en kar jeg ble piss redd for at skulle dra med seg TheIceCamle og adle ned hele meg men etter noen koselige dialoger ble jeg tatt inn.

Jeg vokste kjapt på å innadle Gone og Fenrir og kom meg i front mot YoloSwaagen, Moonshie, samt. Michele Zagaria, senere kom også King Hårek The Wise mot meg der. Uansett med min aktivitet ble jeg satt opp først av Thanatos, dum som jeg var lot jeg Deceit adle av han samtidig som jeg adlet Blomst, så jeg klarte fint å få han bannet (wasntme). Senere fikk jeg passordet til Majorpain, jeg satt der i ca. 2 månder og holdt fronten mot donnes så godt som overhode mulig. Så kom Deceit mergen med J.F.F ettersom Decieit manglet ledere fikk She Wolf påplass en merge og oppgjøret mot Blomst kom. Krigen ble plutselig snudd og vi så seier i enden av tunnelen, men så kom først et slag i trynet ved at zippy kom tilbake på Michele zagaria og deretter et bazookaskudd i ballene ved at zippy fikk eieren av majorpain til å komme tilbake og fikk Majorpain over til blomst, noen som ga Blomst den siste skatten de trengte for å vinne verdnen. Dagen etter at det skjedde måtte jeg på elkjøp å kjøpe ny pc-skjerm og et nytt tastatur

Så startet jeg på v16 sammen med Frederik som dual, vi spilte igjen på rimmen og vokste på småspillere, vi kom igjen sent inn, og endte opp i nord, vi søkte til HAHA men fikk avslag der, vi så at JFF og HAHA hadde en allianse, og fordi TheArmoredPony lå så og si vegg i vegg med oss tok vi muligheten å kom oss inn i JFF, mtp. vårt tidligere sammarbeid med Rune på v13 var det en smal sak, selv om å komme inn i JFF er en smal sak uansett :p
Så da vokste vi fint på alt av småspillere, innaktive spillere og barbarer, så ble det kjedelig og vi gikk ut av JFF og teamet opp med de gjennstående spillerne fra Demons, InVi og KMH og ga JFF kamp om k54, HAHA hadde det kos å vokste på andre spillere i andre deler av verdnen, fikk vel en samlet aksjon fra JFF og HAHA; der Marit Bjørgen sendte 1 inc, siden da startet jeg å snakke med Eivind, min nåværende kommandør på w75 under nicket redswan, selvom jeg tildels er innaktv (heart) etter at opprørsstammen ble oppløst fikk jeg etter en lengre samtale med Robert og litt smisking fra Eivind en invitasjon til HAHA der vi nå ser ut til å ha et så og si jerngrep om seieren.


så er det v18; min første verden uten en kjempe sen start. Startet på minuttet v18 åpnet, dessverre mistet jeg min dual fredrik da fordi vi begge ville prøve solo på v18, gikk noen uker solo før jeg ble enig med Aleks(kjenning fra v13) om at han skulle hoppe på Terminator og hans dual Mathias skulle inn på Lexington, Mathias og jeg cruiset på v18 og ledet til tider så dalte begges motivasjon drastisk noe som endte opp med at vi sa at vi tok en pause fra TW; sendte til killer4 og tok en måndes pause.

Slutten av Juli var jeg tilbake, da med fine 6tusen incs fra zippy, da var det påtide å fucke opp døynrytmen min igjen og vie de neste 3 ukene til TW og kjappe harryturer til svergie for påfyll av snus. Med god hjelp fra MD og Daniel fikk vi 24/7 aktivitet og OD familien fikk stacket fint opp fronten før zippy starta å adle inni clusteret mitt....feigt. Så ba jeg MD skaffe meg en dual, og som vanelig leverer han til de grader, han får Henrik (MasterSplinter) inn som dual nr. før jeg avtaler med Kristian fra Terminator at han gir vidre den kontoen og kommer inn på Lexington for å sikre god aktiviet 24/7. Nå vil jeg ikke at folk skal missforstå, man kan ha mange gode duals som kan gjøre jobbene etc men samarbeidet og spilletypene til Mathias og meg var svært gode og svært like, vi spilte som en enhet og tror det er spilleren gjennom TW som har lært meg mest. Eller MD; vet ikke. Uansett, nå er v16 påvei til å avsluttes og v18 ser ut til å endre kurs, nå til ODA sin fordel. Orker ikke nevne alle spillerne som har gitt oppe og satt kontoene sine på slett, bare forsvunnet, alt dramaet, spionene etc. som har vært på v18 ettersom de fleste vet om de historiene.


Hva er dine tanker om v18?
Synnes v18 er den ultiamte arena der ODA og Nice sine spillere kunne vunnet de tidligere verdnene jeg har sett lett. Vil tro v18 kommer til å bli en verden som vil vare lenge og stammen som vinner vil ha godt med tid til å bevise at de er verdige vinner fordi de besitter mest aktivitet, pågangsmot og skills. Dette blir utvilsomt en veldig stor verden, mye kan fortsatt skje. Tror dette blir en kamp der de store profilene fra tidligere verdner får sjansen til å vise at de er den største, også er det jo noen nye som hevder seg, det er jo alltid gøy.
Synnes det er litt for mye skittent spill ute å går da, kunne vært værre men burde blitt bedre, å adle seg inn i andres clustre er effektivt, men meget feigt. Mener at skal man utspille en spiller skal man ta den ned front mot front.

Hva mener du skiller OD-Familien fra Nice?
Haha, mere voksne, mindre arrogante, Nice kommer nå til å si jeg er arrogant som sier det. Men det er nok ikke alle som er like høye på segselv, det er iallefall noen som er høyere på segselv enn de burde være, synnes det også kan være en posetiv egenskap og en sterk mentalitet å se på segselv som best, så den går begge veier egentlig
Ellers har Nice de aller fleste store navnene på .no, benja(bexx) Zippy(Mamma sier jeg er feit) Olvedn(Fyllesammen) etc. mens ODA har det aller største (Magic Dude) Kan legge til RaM77 massive folk som fortjenes å nevnes!

Nice leder jo for tiden statistikken soleklart.. tror du dette kommer til å endre seg nå som OD-familien er alliert med OIM?
Synnes vi ser endring på det allerede ODA tar igjen på Nice hver dag, tror ODA kommer til å befinne seg over Nice om en månde(den her kan sikkert slå meg i trynet) men, ser ut til at mange i Nice sliter med motivasjonen for tiden så det slår kraftig ut.

Hva er framtidsplanene dine på v18?
Nå top 3 igjen, tror at med Henrik og Kristian kan vi snu den trege veksten på Lexington og muligens ta førstplassen, om vi holder motivasjonen oppe
Og selvfølgelig vinne.

Hva ser du på som dine beste egenskaper innenfor TW?
Utholdenhet og vinnermentalitet, jeg vet hva jeg vil, og hva som skal til for å åpna det, jeg gjør det klart for mine duals hva jeg forventer at de skal bidra med og vi sveises sammen som et godt team.

Hørte rykter om fraværet ditt i fjor.. vil du kommentere dette?

110 timer fravær, 85 av dem kom etter serverstart på v18

oj oj var ikke lite det nei..Snus vs Brus?
Snus.

10 dagers ferie i syden med familien uten nett/pc eller spille tw?
Om en valgfri person får være med blir det 10dager i syden, om ikke holder jeg meg hjemme

Nattbonus eller ikke nattbonus?
Vanskelig valg
Ikke nattbonus, morsommere

Pakker vs gullmynter?
Artig innstilling på speed's men gullmynter er best

Kirke eller ikke kirke?
Ikke kirke, kirke er stress men kan være gøy når du fjerner andres kirker og du møter byer med stacks uten tro

Helt til slutt.. Har du noen planer for å fortsette videre med Tw etter v16 og v18 er avsluttet?
Vi får se, planen var å avslutte v16 også ta det derifra, men tror nok det bli en pause etter v18 om jeg ikke er i fyr og flamme da :)


Dette var da det jeg hadde, takker Axelz for intervjuet. Saklig kritikk er velkommen i tråden :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Veldig godt intervju og artig og lese (hug) (og takk for gode ord)

Samt så skal jeg vel og si at den "Høy på pæra" greia jeg har gjort på forum har vært et spill uten like som jeg har syntes har vært kjempeartig å gjøre mot ram & Bunny og til store grader Zippy å :awesome:

Får håpe krigen ikke går så enveis som du sier (hug)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Veldig godt intervju og artig og lese (hug) (og takk for gode ord)

Samt så skal jeg vel og si at den "Høy på pæra" greia jeg har gjort på forum har vært et spill uten like som jeg har syntes har vært kjempeartig å gjøre mot ram & Bunny og til store grader Zippy å :awesome:

Får håpe krigen ikke går så enveis som du sier (hug)


:awesome: Litt gøy å tørre noe sånt, men litt unødvendig kanskje? Burde heller se på en artig serie om du saver å le godt (wasntme)
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
:awesome: Litt gøy å tørre noe sånt, men litt unødvendig kanskje? Burde heller se på en artig serie om du saver å le godt (wasntme)

Er ikke tw et spill da, er ikke spill ment for underholdning? :) Men ser poenget ditt, kan bli litt mye til tider(wasntme)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fint intervju, men vil bare endre en liten del av det zippy hadde ikke noe med rekruteringen av majorpain. Det var meg, donnes, odd og syplhida. :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Fint intervju Delusion og Lex! Ser frem til å lese flere :D

Ryktes at det var jeg som satte ut rykte om mye fravær, som igjen ble satt ut av Lex selv :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fint intervju Delusion og Lex! Ser frem til å lese flere :D

Ryktes at det var jeg som satte ut rykte om mye fravær, som igjen ble satt ut av Lex selv :)


Tror nå heller det var Aleks eller Mathias jeg fortalte det til først:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Så du smisket bare? Jeg som trodde du mente det oppriktig :\
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Pål Gunnar eller Olvedn. Jeg tar på meg ansvaret for at en av dere skal intervjues, bare å si ifra så får vi satt sammen et fint intervju, kontakt meg på en eller annen måte(party)
 

DeletedUser

Guest
Alle de tidligere forslagene gjelder vel fortsatt, så lenge du ikke intervjuer lex igjen?
 

DeletedUser

Guest
Pål Gunnar eller Olvedn. Jeg tar på meg ansvaret for at en av dere skal intervjues, bare å si ifra så får vi satt sammen et fint intervju, kontakt meg på en eller annen måte(party)

Neeei lex, du får ikke lov!
 

she wolf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
"Dagen etter at det skjedde måtte jeg på elkjøp å kjøpe ny pc-skjerm og et nytt tastatur"

Det skal sies ja... :D Ingen som ble glad der! fyfy :*
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
"Dagen etter at det skjedde måtte jeg på elkjøp å kjøpe ny pc-skjerm og et nytt tastatur"

Det skal sies ja... :D Ingen som ble glad der! fyfy :*

At dere faktisk trodde dere skulle vinne sier sitt. Husker godt en av skattene JFF mistet. Duden så nuksa komme tikkende inn, men å flytte den, det var uaktuelt. Tragisk.
 
Topp