Intervju med Mount And Blade 1

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fant ut at det var veldig stille her på forumet så tok intiativ til å ordne et par intervjuer for å bli bedre kjent med enkelte spillere. Spilleren som er først ut er Mount And Blade 1, min kjære nabo og som ikke minst har vært stabilt over en lang periode og langt oppe på ODA-rangeringen. Forøvrig så er dette mitt første intervju siden Verden 1, så jeg setter veldig stor pris på konstruktiv kritikk da det er en del som helt klart kan rettes på her.

Fant også ut at jeg skulle intervjue 2 av dualene som spiller på Mount And Blade 1, for å prøve å gi dere litt mer lesestoff. Så får jeg håpe dere liker det! Vil takke så mye for at jeg fikk intervjue dere!

Kan du fortelle oss kort om hvem du er?

Geir: Jeg er en mann på 29 år bor på sørlandet og har litt for mye fritid.

Marius: Jeg er en gutt på 18år som bor i Trøndelag. På fritiden spiller jeg håndball aktivt.
Jeg har tidligere spilt på v1 og v14

Kan du fortelle litt om din tw-historie?
Geir: Har spilt tidligere på v14

Marius: Historien min her inne på v18 er vell at jeg kom inn for rundt 4 mnd siden når Geir har maset en stund på meg om jeg ville spille med han igjen ;-)
vi spilte jo sammen på v14 også, så tilslutt fikk jeg masse av tid til å spille igjen.


Hva tenker du er de største forskjellene mellom OIM og ODA? og hvem tror du vinner krigen?
Geir: De største forskjellene må være at det er flere spillere i oim mange både dyktige og ikke fult så dyktige spillere, mange aktive og mange inaktive.
Oda vinner så klart :)

Marius: De største forskjellene på OIM og ODA tenker jeg er aktivitet, har merket at veldig mange er aktive men å at veldig mange er innaktive også. Tror det florerer mye med kontovakter rundt om kring i stammene. Jeg er ganske på sikker at Oda tar denne verden her!

Nå har jo V18 vart en stund, kan ikke du fortelle litt om historien din her på V18?

Geir: Ja hva skal jeg si, begynte 6 mnd'er etter at v18 startet vokste raskt opp til topp 20 lå lenge i safe adlet meg mot en liten front mot deg og dr. good :) da jeg så dere adlet dere mot meg stoppet jeg dere og presser dere tilbake :) ellers var jeg veldig aktiv for og fjerne stammen tnw som jeg måtte forbi for og komme meg til fronten :) jeg og pilgrim startet sammen da vi har spilt sammen tidligere og er irl venner, var han som fikk meg til og starte med dette spillet som jeg nå har blitt en smule avhengig av haha :) V18 blir min siste verden og den skal vinnes sammen med oda :)

Marius: Historien min her inne på v18 er vell at jeg kom inn for rundt 4 mnd siden når Geir har maset en stund på meg om jeg ville spille med han igjen ;-)
vi spilte jo sammen på v14 også, så tilslutt fikk jeg masse av tid til å spille igjen.

Hvilke 3 spillere ifra OIM ville du helst spilt på lag med i ODA?

Geir: Helst ingen men om jeg må velge så må jeg si babagonoosh men da hadde jeg ikke hatt en så gøy fight nå.. herresmurfe og atlas.

Marius: Om jeg skulle valgt 3 personer å spilt med ville det vell vært, babaganoosh, atlas og Onkelskrue.


Hvordan ser du på deg selv som TW-spiller?

Geir: Jeg ser på meg selv som en kose spiller som koser meg med tw

Marius: Jeg ser på meg selv som en veldig aktiv spiller med mine beste kvaliteter offansivt. Også har jeg veldig mye fritid så jeg får spilt mye om natta ikke minst.

Hva ser du på som din største utfordring per dags dato?

Geir: Kan ikke se noen store utfordringer pr. nå :)

Marius: Per dags dato vil jeg vel kanskje si at det ikke er så mange STORE utfordinger men her nede har vi jo en fin krig med babaganoosh :)

Noen siste ord du vil legge til?
Geir: Er vell ikke så mye mere å si :)

Marius: Er vell ikke så mye mere å si
:)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Flott intervju!
Dette er en av de beste og mest målretta spillerne du kan få tak i. Absolutt god vare!

Nothing can stop him(kyss)

MAB1 i sør-øst;
3787775.gif
 
Topp