Intervju med Robert/Tvutt

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Intervju med Robert/Tvutt


Introduksjon

Da har jeg spriket sammen et intervju med en person man kjenner på både godt og ondt. En veldig god spiller og en hyggelig person, Robert :)


Hvorfor startet du med tribalwars?

Jeg startet med TW da en kollega av meg introduserte meg for spillet. v2 hadde startet noen mnd før, men var rimelig svær.
Ble egentlig bitt av basillen rimelig kjapt


Hva er din tw historie?

Reisen startet på v2 hvor jeg nok tilbragte mest tid. Tok et par pauser innimellom der t.o.m, men endte desverre opp på den tapende siden av krigen.
Spilte på flere kontoer, men spilte alltid solo.
Nådde dog over 10mio poeng på IsBjoeRn, som tross alle gråbyene, var en oppmuntrende faktor for videre spill.

v7 var neste stoppested, med samme konto som v2. Var bl.a i VA, som var meget morsomt. Store i kjeften, masse skills, men ble gruppevoldtatt de fleste av medlemmene :p
Endte opp på den vinnende siden og som rank 10 tilslutt.

v10 ble starta før v7 var offisielt over, men her ble det dualspill med Kenn93x på LuriFAXXX. Vi lå vel topp5 ifra første by adlet til vi begge ga oss på ca 1,3mio poeng. Desverre ble AREA for svake for P0k3, men vi kan iallefall gå med hevet hode etter den opplevelsen, da vi forsvarte oss mer enn akseptabelt etter noen lengre serier med nuking imot vår konto som hadde mye front.
Etter jeg slutta på v10, tok jeg en lengre pause. Slutta pga ny jobb og hadde mye mindre tid enn før. Men når ting hadde stabilisert seg, ble det mer fritid også. Jeg så v12 nylig hadde åpna, så jeg starta på min originalkonto, Redswan. Kjente fort igjen Real Steel, som også var i AREA v10. Fikk joina stammen deres CKH. Tok over Tvutt rimelig tidlig da Thomas ga seg. Der var det CKH vs -RE- sågodt som hele verden. Og Tvutt vokste og vokste. Spiste -RE-byer som om dem var nonstop :D
Avslutta v12 som rank 1, noe jeg synes var ganske stort. Målet var liksom nådd, ble best på en server.

V14 kom mens v12 var i avslutninga. Starta opp der for tidsfordriv, skulle aldri spille seriøst. Fikk med dual, siden jeg ikke ville være like aktiv som på v12.
Først var Sindre der, men ga seg relativt tidlig. Fikk så inn Johan, som var redninga for kontoen. Var under press ifra Mr Millionaire og hadde mista hovedbyen. Klarte dog å få opp akademi i en av minibyene vi hadde, så tok vi hevn, og krevde renter.
Etterhvert innadla vi Guttakrutt, og tok inn Magnus som dual.
Tida gikk, og jeg spilte bare mindre og mindre, var mer ansiktet til kontoen utad enn spiller der.

Bestemte meg så for å bare si at jeg slutta, for så å starte fakenick på v16. Chille litt og kose meg med TW i det stille.
Gikk ikke helt etter planen, siden jeg nå er leder i HAHA og rank 1 både stamme og spiller..


Hva/hvem fikk deg til å begynne med v14? Hvorfor valgte du v 14?

Jeg starta egentlig v14 for å trappe ned på spillinga. Jeg hadde skyhøy aktivitet på v12.
Var en del tidligere venner som også starta, bl.a Kenn93x som ville ha meg med i MyTH. Jeg tenkte det var en fin gjeng og likte prosjektet. Kenneth har vanligvis med seg kvalitet når han lager stammer, noe han hadde denne gangen også. Hence ranken nå :D

Hva er MyTH`s sterke side?

MyTH. Den sterkeste siden må være erfaringa. De aller fleste der har vunnet noe før, og vet hva det kreves å vinne. Det er jo noen som har endt opp som rank 1 etter endt verden også bl.a
Tom og Kenneth har ikke bare kvalitetene som trengs for å vinne, men dem har viljen og sulten også. Det er nok akkurat det som bikka denne krigen i favør MyTH ifra å ligge soleklart under.

Hva synes du er MyTH`s dårligste egenskap?

Nå har jeg ikke vært aktiv i MyTH spesielt mye de siste månedene. Men jeg følger jo med på skype og forum.
Jeg tror, som med alle stammer, at viljen til å ta KV nok blir veldig mye de samme personene. Det er vel en svakhet i lengre strider.


Du fikk en ganske tøff start på v14 mot Mr.Millionaire og Co, men du kom deg veldig fort opp igjen etter”tapet”, hvordan?

Vel, som nevnt tidligere, så var aldri målet for v14 å satse knallhardt. Så en kveld jeg var på bytur, og min dual ikke var online heller, mista vi hovedbyen. Da var jeg svært nær å gi opp, men fikk med meg Johan og kjørte på videre. Hadde Ruben & co bare tatt oss der og da, vi hadde jo ingen av de 3 byene vi hadde med akademi f.eks, så ville kanskje v14 sett en del annerledes ut nå.
Men vi fikk farma kjapt opp til adelstog og tok tilbake hovedbyen og kjørte deretter på imot resten av Mr Millionaire og hans TSM. Sammen med Brian Clough tok vi ut nesten hele TSM.
Revenge is a dish best served cold, Ruben ;)

Hvordan holder du motivasjonen oppe?

Jeg har ALLTID vært et konkurransemenneske. Har bedrevet idrett hele livet og jeg HATER å tape. Denne viljen og sulten til å vinne, har nok vært driven på tw også.
Jeg gir så godt som aldri opp, selv ikke uten akademi etter å ha mista hovedbyen f.eks :p


Hvis du ser tilbake på din tw karriere, er det noe du kunne gjort annerledes?

Oi, det er masse. Men jeg har vel stort sett gjort redelige ting. Litt gøy i gråsonen har jeg nok hatt, men slikt er bare å regne med i dette spillet :D
Dog, om jeg skulle valgt en ting jeg ikke burde gjort, var det vel å spionere imot LAW på v2. Varte ikke lenge dog, og jeg ble tilgitt av Are<3


Contra/Magnus har jo vært dualen din nesten hele tiden her på v14, kan du fortelle litt om hvordan han er som dual?


Magnus er en herlig fyr. Han gir hele seg når han kjører igang.
Var litt vanskelig å motivere en periode, men nå er det han som prøver å motivere meg til å spille på Tvutt :p
Jeg adla en by i natt som var dog, så jeg har fortsatt en finger eller to med i spillet på v14 :D
Rent teknisk er han meget, meget, meget god i deff. Han har fortsatt noe å lære der, men han er vel en av de beste sniperne jeg vet om. Mye bedre enn undertegnede :)


Hvem ser du på som din største motstander på v14?

Nå er jeg ikke veldig aktiv på v14. Men det er vel det som er min personlige største motstander på v14.. Megselv og min manglende motivasjon her. Dog mista jeg mye av motivasjonen etterhvert som gråhoringa ble verre og verre, på begge sider av krigen. Jeg ser fordelen med større verden og flere gråbyer, men jeg ser også baksiden av medaljen. Jeg mista totalt motivasjon til å kjøre på. Ville bare chille på liten konto.


Villareal vs bongosteen, hvorfor velger du den kontoen, begrunn?

Nå er vel hverken Gard eller Benja på disse kontoene lenger, men jeg velger at disse to representerer i denne fighten, da det er dem jeg tenker på når jeg hører navnene.
Om begge var 100% dedikert til TW og denne duellen og ga totalt F... i hverdagen ellers, ville nok Gard vunnet. Dog om vi skal kun ta v14 under bedømmelsen, ville nok Benja vunnet rimelig klart.


Hva het favoritt bamsen din, når du var liten?

Rocko. En hundebamse. Den levende hunden vår het Rocky, så Rocko ble lillebroren :D


Har du noen kallenavn? I så fall hvilke?

Har alltid blitt kalt Torp. Mitt etternavn. Både privat og på fotball og håndballbanen
Dog var russenavnet mitt 'Godgutten'. Jentene i klassen som ga meg det navnet, needless to say .


Pepperkaker vs julemarsipan?

OOooOooOh.. Om du hadde hatt pepperkaker i venstre hånd og marsipan i høyre hånd, ville mitt svar blitt.... Put your hands together! :D
Ja, takk. Begge deler! Og ikke gjem unna noe, det er MITT!



Kort og Godt

Vil gjerne få takket deg for intervjuet Robert:) Det var veldig hyggelig og lærerikt, da lærte jeg mer om deg også, haha :)

-Stian
 

DeletedUser

Guest
Takk det samme, Stian!
Hadde kanskje forventa litt "slemmere" spm, men du får spare dem til de aktive spillerne på v14 :D
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Flott intervju, Stian!

Men en ting. Robert har jo ikke spilt aktivt på Tvutt på flere måneder da han har prioritert irl og v16, så det mest relevante intervjuet med Tvutt-spillerne ville vært Magnus, syntes du ikke? Robert har i tillegg blitt intervjuet så vidt jeg vet to ganger før.

Her er tidligere intervjuer av Robert:
Her
og Her
Fint at du tar initiativ, men blir litt samme historie omfortalt. Magnus sin, derimot er aldri blitt fortalt på offentlig forum. Kun et forslag!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jo jeg vet han har blitt intervjuet før.. fikk til og med link til det. Han har ikke spillt så mye de siste månedene.. Men tenkte det var greit med tanke på at han har vært her siden start og på den kontoen.. og ja Contra kommer ;)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Den er grei. Var kun et forslag, du er ikke påtrengt å intervjue noen, men bare tenkte å få det sagt.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så lenge intervju med Magnus kommer, så var det her helt greit. Men det var egentlig et intervju med Magnus jeg ville se her, da det er han som har holdt Tvutt i live, og er den mest lovende nykommeren på TW to date!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så lenge intervju med Magnus kommer, så var det her helt greit. Men det var egentlig et intervju med Magnus jeg ville se her, da det er han som har holdt Tvutt i live, og er den mest lovende nykommeren på TW to date!

^This. Har ingenting og legge til intervjuet da jeg hoppet over teksten. Igjen, jeg håper at du neste gang faktisk intervjuer noen som tw spillerene på V14 vil ha/se mer av.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fint intervju, men må si meg enig med sist-nevnte her at heller Magnus burde vært rettet dette intervjuet.

Neste intervju objekt bør være Mr and Mrs Smith (støttes)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
njaaa. har lovt Magnus det neste intervjuet:) tror Luapix og Gertpe kommer før evt Mr and Mrs
 
Topp