Intervju med Robin - Fakenickern

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Nå synnes jeg det er påtide med et nytt intervju, så tok på meg jobben selv, det er en spiller som har markert seg fra starten i variert grad, nå er han tilbake, og hvorfor da ikke starte opp igjen med et intervju?

Robin, hvem er du?

Jeg er Robin, 22 år gammel gutt som er født og oppvokst nord over trondheimsfjorden.
Jeg er utdannnet bilmekaniker og jobber også som bilmekaniker.
Min fritid har i mange år gått med på Jakt (småvilt), bil og MC prosjekter.
og for tiden drift og oppussing av både hus og ett solstudio jeg nylig har kjøpt.

Du ser ut til å være en person med mye å gjøre, føler du at du har nok tid til TW?

Jeg har hatt pause fra TW nå i ett par år netopp p.g.a tidsmangel.
jeg ble i år ferdig med millitær førstegangstjeneste. Jeg ble da arbeidsledig og følte jeg fikk litt ekstra tid til overs. Jeg ble da frista til å titte innom tribalwars, gikk inn og så V18 skulle starte om få dager.

Jeg har etter den tid fått meg arbeid, men dette er kun deltids. og med planlegging og tilrettelegging får man gjort mye fra mobilen i arbeidstiden også
mine resterende prosjekter er jo kun friitidsarbeid og bilprosjektet har pågått i 3 år allerede, så det er ikke noe stress

Hvordan ser du på degselv som TW-spiller?

Jeg ser på meg selv som en god oppstartsspiller. og jeg liker gode rutiner og grundig planlegging. jeg foretrekker ofte og gjøre ting "my way" dette er kanskje grunnen til at jeg alltid har foretrekket å spille solo.
jeg er vel hverken den mest offansive eller defansive spilleren, men noe midt i mellom. alikevel mener jeg at angrep er det beste forsvar.

Sånn midveis i spillet er jeg kanskje bare middels god. da jeg ofte blir latere til farming og poengvekst.
drivkraften min er motstand fra fiende og konkurrranse fra medspillere.
Jeg har aldri hatt som mål æ være nummer 1, men har alltid mål om å være på 1 siden av ranken, så nå må jeg virkelig ta meg sammen...