Intervju med Vivaldi/Geir

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Etter en lang intervju tørke tok jeg på meg ansvaret med å fikse litt lesestoff. For hvem bryr seg vel egentlig om de store spillerne som Lex, Bexx, MD osv.? Ikke jeg ihvertfall, så tenkte jeg skulle fyre opp et intervju med en av de mindre acc. i Nice, og hvem passer vel bedre da en min gode venn Vivaldi/Geir? Siden jeg has spilt lenge med han i den berømte stammen Alpha, før han dro til Nice og jeg til ODA. Så da blir det endelig et intervju av to som står på motsatt side i krigen....


Så fortell litt om deg selv Geir:
Jeg er GIG, 30 år gammeleg er utdannnet bilmekaniker, men har jobbet i Elkjøp de 5 siste åra,
Bl.a sammen med Robert aka Redswan/isbjørnen.
Min fritid har i mange år gått med på Jakt (småvilt), bil og MC prosjekter.
og for tiden drift og oppussing av både hus og ett solstudio jeg nylig har kjøpt.

Hva er din forhistorie innen TW?
Jeg startet på kontoen gig90 på v7 på alvor og havnet etterhvert inn i stammen HardyGutta.
Vi ble sammen med Snipe de første som vant som en allianse, og ikke som enkelt stamme

Deretter startet jeg på V11 som gig 90, Måtte rerolle fra gig90 til Vivaldi pga Ekans, først rimma han meg til he**te, og deretter kom vi i samme stamme og vant igjen sammen.

Hva fikk deg til å starte opp i v18?
Etter seier på V7 og v11 fikk jeg avsmak på TW rett og slett, tok pause på ca 18mnd
V18 starta jeg på rett og slett fordi det var innstillinger som passer meg,og jeg hadde nytt mot, kirke hadde fortsatt vært en fordel for min spillestil, men ikke nødvendig

Hva er din personlige mening angående stammebyttet til MK?
Stammebyttet ble jeg meget irritert over, årsaken er kanskje ikke vanskelig å se, mens ODA aksjonerte mot meg, hjalp jeg likavel MK med mye støtte for å holde byene hans. Dette medførte store tap for meg, men byene til MK ble reddet, derfor er det ekstra surt at han byttet side helt uten videre (litt LK mobbing må du tåle Sindre ;) )

Hva er dine tanker om fremtiden for acc. Nå som MK bytta stamme har jo fronten din utvidet seg betraktelig
Fronten min har alltid vært stor, men med god kommunikasjon med naboer og stammevenner har jeg holdt den ganske bra.
Nå som jeg har fått dual på kontoen (si hei til Izabelle) blir det mye lettere å holde kontoen under kontroll. Jeg tror jeg skal holde greit på fronten enn så lenge.

Hva tenker du om Nice sine sjanser til å snu krigen?
Akkurat nå ser det mindre lyst ut for Nice, men ODA har vel vært i samme posisjon og nå fått snudd krigen litt. Jeg ser ikke bort ifra at mye kan skje, f.eks en utbryterstamme. Kriger på TW har en tendens til å snu ganske fort og overraskende :)


Hvem ville du helst at skulle bytta side fra ODA til Nice for å jevne ut oddsene?
Her kom det et godt spørsmål, jeg kjenner ikke til alle spillerene i ODA, Men MD eller Lex hadde ikke vært moro en gang om gikk over, da tror jeg begge stammene hadde tryna litt :)
Jeg vil tro at MK + Belzebub eller Bodyguard ville jevnet krigen ut litt i sør

topp 3 spillere på v18?
topp 3 blir for meg

1. Herre Smurfe Fantastisk spiller som har bært stammen i tunge tider og fått oss på rett kjøl igjen. Tatt på seg såpass mange kv'er at jeg er sikker på han lider av magesår om dagen :)
2. Her må Bexx får mye samme æren som Herre Smurfe, utrolig godt jobba med stammen.
3.Den siste her får Jon Snow kontoen da Bjørn sitter her. Vi var i Alpha sammen, men stammen ble brutt og vi havna på hvert vårt lag. Har hatt god kontakt og mange hyggelige samtaler.
Ikke minst kudos for at du ikke tok en enkel løsning og adla meg ned når ODA hadde storaksjon på meg!


Da takker jeg for meg og Geir, måtte dette gi inspirasjon til mange flere intervjuer!

Ps.Dette er mitt første itervju så plzzz no hate
Neida, er ikke typen som knekkes av noen kommentarer fra en 15-åring!
Eller nei, ombestemte meg, plz no hate
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Flott att du holder det gående praetorian!

Håper jeg får se ett intervju av deg snart. Din spillestil har imponert meg (av det jeg har sett på TW fra din egen bruker imot spillere som PGM) :)
 

DeletedUser

Guest
Flott intervju :) Spennende å lese.

Men bryr du deg ikke om oss store spillere? :(( Litt dumt da vi tydelig vet hvordan man blir god. Men om man har andre prioriteringer så :)
 

DeletedUser

Guest
Var kanskje et snev av ironi der, men men (giggle)

Nja, var i så fall godt skjult :) For jeg er enig i at det som oftes er de større spillerne som blir intervjuet. Så er enig i at vi trenger flere intervjuer av spillere som ikke nødvendigvis er på topp 25 :)
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Så fortell litt om deg selv Geir:
Jeg er GIG, 30 år gammeleg er utdannnet bilmekaniker og jobber også som bilmekaniker.

siden du ikke ville redigere innlegget, så får jeg kommentere selv, jeg jobber ikke som bilmekaniker nå, men har jobbet i Elkjøp de 5 siste åra :)

Bl.a sammen med Robert aka Redswan/isbjørnen.

Ellers takk for et hyggelig intervju Bjørn :)
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
siden du ikke ville redigere innlegget, så får jeg kommentere selv, jeg jobber ikke som bilmekaniker nå, men har jobbet i Elkjøp de 5 siste åra :)

Bl.a sammen med Robert aka Redswan/isbjørnen.

Ellers takk for et hyggelig intervju Bjørn :)

Sorry, men i min verden er du ennå en bilmekaniker (love)
Hahaha, neida fikser det nå (giggle)
 
Topp