Intervju - Mester HS

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
865E3CA5C45C832870FB2796F8701854.png


Poeng: 7.145.198
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 92.048.132 (13.)
Stamme: UNI




~ Hva er din historie? Hvor lenge har du spilt TribalWars?
Jeg har spilt TW 3 år nå i januar, startet der rett etter verden hadde startet. Kunne jo ingenting om spillet når jeg startet, jeg hadde vært i mange små stammer men ble etter hvert tatt inn i stammen i stammen =TUW= som hadde mange hyggelige og gode spillere. Jeg fikk god hjelp og lærte fort. Det ble etter hvert en merg mellom =TUW= og BoS*. BoS* er vel en av de mest hatete stammene i V3s historie så det var ikke så lett alltid, men til tross for det så fikk jeg god kontakt med mange spillere. Skjønte etter en stund hvorfor vi var så hatet, det var mye negativt på forumet og alle var ikke så hyggelige mot hverandre. Vi bestemte oss for å legge ned BoS* og starte N.P som var mange av de gamle BoS* spillerne og noen nye. Det gikk ikke stort bedre her, vi hadde fortsatt mye press mot oss og skjønte at det ikke kom til å bli noe bedre med tiden.

Noen av oss gikk derfor ut av stammen og var med RUAB til å starte J.F.F. Vi var en gruppe spillere som navnet sier, spilte Just For Fun. Vi ble jo kjent igjen fra BoS* og N.P her også så fikk noe press mot oss. Jeg ble etter hvert adlet ned og sluttet på V3. Etter noen uker da så fikk jeg en melding på en annen verden fra RUAB. Det var en ledig konto i J.F.F. Så det endte med at jeg tok kontoen, kontoen het jo selvfølgelig Mester HS som jeg spiller på til den dag i dag:)

Etter bare noen måneder på kontoen så fikk jeg mange angrep fra UNI, hvis jeg ikke gikk over til UNI –XP så kom jeg til å bli adlet ned. Så da ble jeg med i UNI-XP, noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde. Vi var i krig med bl.a. Yakuza og ~TD~, vi lå an til å vinne disse krigene noe vi til slitt gjorde. Etter en stund fikk vi POP som fiender. Jeg var nok den som lå dårligst til etter som jeg lå mitt i «POP land» med Wtorleif og flere andre stor spillere rundt meg. Jeg ble angrepet mye av spesielt Wtorleif som var ganske sur på meg fordi jeg adlet innenfor kirkene hans. Jeg hadde store stacker fra UNI så var ikke noe redd for å bli angrepet. Fikk da ca. 600 nukes fra Wtorleif & Co. Det gikk bra og mistet bare to byer. Etter vi hadde fått grepet rundt POP så slo vi UNI-XP sammen med UNI:) Er mye mer å si men det får holde:)


~ Hva fikk deg til å starte med TribalWars, og hva er det du liker med spillet?
Jeg så en reklame på youtube og prøvde det for å se om det var noe gøy, det var det jo tydeligvis siden jeg fortsatt spiller etter 3 år.
Jeg liker at det er en måte å konkurrere på, er jo egentlig bare et tidsfordriv som ble litt mer seriøst etter at jeg ble med i UNI. Er også en måte å ha en fin prat med andre spillere:) Synes TW var morsommere før, når det ikke bare var kriger og ikke bare gråbyer.


~ Jeg antar at du har opplevd en god del opp igjennom tiden på V3. Hva er dine beste minner?
Det må vel være fra J.F.F og UNI, jeg har hatt det mye gøy i begge stammer. Beste minner må vel være når vi dannet J.F.F, når jeg ble med i UNI-XP, når vi vant krigene mot Yakuza og POP og når UNI-XP ble slått sammen med UNI. Er jo mange flere men det her er de jeg husker best.


~ UNI har en stor andel av spillerbyene nå. Hvordan går krigen? Ser dere lys i tunnelen?
Krigen går sakte men sikkert fremover, vi mister få byer til fiendene og adler mye av de. Vi er jo fiender med ALLE andre stammer på V3 så vi prøver å få 100% dominans i år en gang. Det er jo uheldigvis mange spillere som sletter seg eller går grå.
Vi vet vi kommer til å vinne V3, det er bare et spørsmål om tid:)


~ Fortell litt om din spillestil.
Jeg er en offansiv spiller, liker godt å angripe men er ikke så glad i og deffe, men er gøy med noen inc innimellom. Jeg liker alltid en utfordring og gir meg ikke før jeg har blitt adlet helt ned.


~ Noen spesielle spillere du ønsker å trekke fram som har påvirket deg?
Er mange, men de som har påvirket meg mest er RUAB, Dommola(Kvæna), Sirkillalot(Sirkel), Erndos, fjøsnissn og
WtorleifWtorleif(orginalen) var vel egentlig grunnen til at jeg fortsatte med V3, var alltid gøy å drepe noen nukes og adle noen byer av han;) Siden han ikke likte meg så godt så ble det jo bare enda bedre.

RUAB er den jeg har spilt mest med i min tid på V3 og andre verdener, han er nok den som har lært meg mest om TW. Han er en av dem jeg ser opp til innenfor TribalWars. Har hatt det mye gøy på forum og skype med UNI, spesielt med Sirkel, Erndos, Kvæna, fjøs, Darky og Shred.


~ En kan lett si at TW er tidsfordriv, men tror du at det også kan være lærerikt? I såfall hvorfor?
Hmm, man kan bl.a bli bedre til å skrive og lese ved å skrive/lese på forum, meldinger osv. Man kan få mange nye tanker om saker. Vet egentlig ikke helt hvor mye annet enn det der, er nok mye mer man kan lære da.


~ Hvordan tror du at du har påvirket V3?
Nei, si det. Jeg er jo for det meste positiv, så har vel hjulpet med godt humør og noen morsomheter(i hvert fall innen UNI). Har jo sendt mange nukes, adlet fiender og hjulpet med def selvfølgelig, ikke så mye det siste året da, har blitt mindre og mindre spilling.


~ Hvor mye tid bruker på daglig på tw og hvordan holder du motivasjonen oppe?
Er ikke mye, sender bare ut noen adels tog og innimellom noen nukes, så blir vel maks 2-3 timer dagen. Jeg har ikke så mye motivasjon til TW lenger, ble ganske kjedelig etter krigene mot Yakuza og POP tok slutt.


~ Hvilke spillere er i dine øyne de mest profilerte på v3, og hva synes du om dem?
Sirkillalot: En veldig god spiller som jeg har lært mye av. Han er veldig hyggelig og morsom. En av de beste på V3, han fortjener den andre plassen. En fyr man ikke burde kødde med, mange har funnet ut det på den vanskelige måten. Er nok den jeg har snakket mest med på TribalWars. Alltid til å stole på :)
Dommola(Kvæna): En utrolig god spiller som aldri gir opp. Veldig hyggelig som jeg jeg har hatt mye moro med på skype. Fortjener helt klart den første plassen som han hadde lyst på så lenge;)
RUAB: Han har spilt på alle verdener på .no og har alltid gjort det bra, skjønner ikke hvordan han orker:p Alltid positiv og hyggelig, er nok den spilleren jeg har mest respekt for på TW. Han har lært meg mye og er glad for at jeg har fått spilt med han så lenge som jeg har gjort:) Veldig god spiller.
Erndos: Fjompen... En veldig god spiller med masse skills. Hyggelig og morsom å snakke med, hvis noen sender nukes mot han så får de minst 10 ganger så mange tilbake. Burde vært høyere på ranken.
Fjøsnissn: En veldig god spiller som gjør det bra på de fleste verdener han spiller på. Snill og morsom, synd han ikke er aktiv med adling og nuking med sine 300+ adels:p En av .no’s beste i min mening.
Shred: En hyggelig og morsom person, veldig god spiller som fortjener å være høyere oppe på ranken. Har hatt mye gøy på skype:)


~ Før vi avslutter her, er det noe du ønsker å legge til?
Vil bare takke UNI for den fantastiske tiden jeg har vært der. Alltid gøy på skype og forum, utrolige skilla spillere alle sammen. Vil også takke Yakuza og POP for krigen, dere gjorde det bra men....

Unity is Power<3
 
Topp