Intervju objekter

Hvem vill du se intervju med ?

  • Leiv Eriksson

    Stemmer: 9 13,2%
  • BGM

    Stemmer: 5 7,4%
  • Runinter

    Stemmer: 20 29,4%
  • Ajina linnit

    Stemmer: 7 10,3%
  • Granpa

    Stemmer: 14 20,6%
  • Arcon

    Stemmer: 7 10,3%
  • Kathy (PT)

    Stemmer: 6 8,8%

  • Totalt antall stemmer
    68

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kansje det kunne vært en ide og intervjue Brann om sin nye spion tilværelse, slik at han får oppermksomheten han ønsker?

Eller ønsker du ikke å svare på noen spørsmål enda espen ? :(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Satser på å begynne med et i nærmeste fremtid, planen var slutten av juni. Men eksamens tidene ble litt vell travle for meg :) Tilbake nå, så setter i gang det maskineriet av en hjerne jeg besetter:=
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
MohAHAHAH, jeg er så hemmelighets full :)

Men jeg er ikke helt sikker på hvem som skal bli intervjuet next. Jeg er fullstendig klar over at runinter lede pollen, men mener jeg skrev at dette ikke er bestemmende. Men derimot bare blir brukt til å hjelpe meg i å gjøre en vurdering :)

Men vi får se, satser på å få gjort noe innen rimelig tid hvertfall :)
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når får vi nye intervju?

Kan stille som kandidat jeg :) Ikke sikkert det er så interessangt for de som ikke kjenner meg. Men jeg har faktisk en laaaaang TW historie:)
 

DeletedUser

Guest
kan stille til intervju eg og. :p men tviler om noen vil høre om en liten spiller med liten erfaring som er i en liten stamme :D
 

DeletedUser

Guest
ja kanskje det. har noen fine bilder :joverrasket: neida. gjør ikkje sånt. er en snill gutt eg ;) (iallfall så lenge folk er snill med meg)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Beklager inaktiviteten her. Men da det kun er to store topper som kriger mot hverandre for øyeblikket skjer det lite interesant i mine øyne som er intervju verdig. Dere er alle velkomne til å poste egne intervjuer :) Såvidt meg bekjent så har jo PMS intervjuet så og si halve stammen på interne forum. Bare å dele dette med oss andre også :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Dude -.-
Jeg er jo et superviktig intervjuobjekt, med null vettugt å si. Unike meninger som ikke henger på greip, og skillz som ikke hadde skremt en noob en gang :O
Også sier du min krigføring er lite interessant?

*skuff*
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
hahah jea ? :) Du har så lite ODA liksom... flau på dine vegne...


Men ja aktiviteten her har vært laber fra min siden, mye pga at aktiviteten på v5 forumet gennerelt er helt død. Jeg har forhørt meg litt rundt etter intervju objekter jeg mener kunne vært interesange og hørt noe mer fra.. Noen av disse har ikke ønsket dette og jeg har ingen planer om å tvinge disse.. Mens andre har bare ikke hatt tid.. Hvertfall 1 intervju i hodet her som vill bli gjennomført så snart objektet har god nok tid til å svare ordentlig :)


Ellers viss det er noen saker som dere mener jeg burde forhørt meg litt rundt om så gjør jeg gledelig det :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hadde vært artig å vite hva som foregår oppi ditt hode da :O

Jeg stemmer på flødepusen <3<3<3
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Hadde vært artig å vite hva som foregår oppi ditt hode da :O

Jeg stemmer på flødepusen <3<3<3

Så enig :)
sikkert mye rart som foregår oppi der :eek:

venter og venter på neste intervju Svein :)
nysgjerrig på ka som foregår rundtom :confused:
 
Topp