Intervju?

DeletedUser

Guest
Vel ser ikke ut som folk virkelig har starta med dette enda så da får jeg da ;)

Jeg er da en v5 vetrean. Spilte til jeg ble 100.000. Da skedde det noen ting som fikk meg til å slutte:

LVK (stammen jeg var med i) hadde mistet alle dems erfarende og stammen ble ledet av noen noobs. Da var min eneste sjanse å komme inn i BERM men nei... jeg var mitt i dems kluster og for dem var det bedre at jeg ble adlet av de -_- orket ikke å ha krig vs berm alene så dermed gadd jeg ikke mer og slutta der.

Etter dette prøvde jeg meg på nye verdener men kom aldri igjenom. Ryktet mitt var ikke godt nok. På v11 har jeg nå vist noe av hva jeg kan (Har noen triks her og der ;)). Så vil ikke sett på meg som en noob som aldri har kommet så langt.

Dette er min TW erfaring i skrift fra meg og dermed mitt intervju ;)

slikt intervju du ville ha Cleo?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Er liksom meninga att intervjuobjektet og intervjuere ikke skal være samme person da :)
Dessuten er det faktisk håkon(chao) som er intervjueren.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lord lol1 skrev:
LVK (stammen jeg var med i) hadde mistet alle dems erfarende og stammen ble ledet av noen noobs. Da var min eneste sjanse å komme inn i BERM men nei... jeg var mitt i dems kluster og for dem var det bedre at jeg ble adlet av de -_- orket ikke å ha krig vs berm alene så dermed gadd jeg ikke mer og slutta der.

BERM in my Heart <3

Så du er gammel LVK spiller ja, vell de fleste av dem forsvant nokså tidlig, selv de som faktisk kom inn til oss i BERM også. Den som blei igjen til slutt som røyk var vell gammel fremmed. Han var ikke særlig sammarbeidsvillig hehe :p
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg har tatt opp temaet med intervju-underforum med høyere makter, så da kan vi bare håpe...
 
Topp