Intervju

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Som nevnt i ryktebørsen tidligere i dag, sa jeg at jeg skulle prøve å få aktiviteten litt tilbake her på forumet, og en ting jeg tenker på da er intervju. Dette skaper kanskje ikke så mye rom for respons fra andre, men dette kan ihvertfall skape flere lesere til forumet, noe som kan skape mer respons på andre tråder. Håpet er ihvertfall at flere utenom de "vanlige" skal få opp øynene for det offentlige forum for å skape mer engasjement i bredden! Kanskje det kan være en ide å sende ut en medling in game hvor en bare reklamerer litt for forumet i håp om at folk som kanskje ikke visste om det, eller folk som kanskje ikke har sett verdien av å være her nå kan ta seg en tur innom??

Uansett, nå som verdenen er godt i gang tenkte jeg at folk var interessert i å lese om hvem som virkelig sitter bak top 25 kontoene, hva de gjør som gjør at de er akkurat på førstesiden, og deres tanker rundt V30. Ikke alle har svart, og noen sier de skal svare utover uken, så dette vil bli postet fortløpende. Har likevel fått inn mange fine svar, så tror dette skal bli fint lesestoff for mange ;) Ettersom jeg ikke kan intervjue alle 25 spillere personlig sendte jeg rundt et fellesskriv med spørsmål de kunne svare på. Kanskje litt monotont, men tror uansett dette skal gi et godt bilde av hvem folka er og tankene de har for V30


19 l2pn4b GREEN



-Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Denne konto spilles kun af 1 person; Robert. Udover her spiller jeg også 3 andre servere på UK under navnet Dino Hunter :)

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Puha... Det var i 2012 (5 år siden), vi var lige gået ud af 10. klasse og nogle af mine venner spillede spillet. Startede for sjovt, men fandt det ret hurtigt sjovt :)

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Lol xD det er en blanding.. I starten brugte jeg mange PP, men har også farmet igennem og angrebet "store" spillere da jeg selv var lille...

Ærlig mening om egen stamme
Det er træls det altid skal være en "2-way-war", men man forstår godt man vil samle de mest aktive i 1 stamme for at kunne gøre modstand..

Ærlig mening om eget spill så langt
Faldet lidt af på den, har siddet med 4-500 inc hver dag de sidste 4 dage på UK31 så her har den bare kørt på konto-manager mens vi venter :p

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
1) Undgået at internalle Unvts så han kunne blive dual-- han var meget aktiv inden, og efter har han ikke haft noget med min konto at gøre :/
2) Gået all-in på Mmu inden han fik stabiliseret dette område [033] By7 (539|485) K45-- bliver svært at fjerne ham :D


Ærlig mening om V30 så langt
50/50 mellem sjov og kedelig.. Der er nogle awesome typer herinde, men der sker bare ikke rigtig noget xD

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
Der er ikke fundet en vinder til den tid.. Men tror maan får et bedre billede af hvem der har bedste muligheder for dette :)

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
los dias del diablo. Nu er han internalled af Stryper, men var nok den spiller jeg kiggede mest på da han var her :) farmer sygt, angriber alt og skriver på skype 24/7. Sjov fella :D

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Ikke nogle af stammerne endnu.. Der har slet ikke været krig nok til at der er en stamme der fortjener det mere end andre :p

Noe annet du ønsker å si?
Fem flade flødeboller, på et fladt flødebollefad

Med venlige hilsner
Robert



6 YogiBear TEAM

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
En Dansker som har spillet i flere udenlandske verdener.

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Da den danske verden 1 startede. Faldt i min interesse og kendte flere som også ville prøve det.

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Skills.

Ærlig mening om egen stamme
Den er fin den er god, dejlige spiller.

Ærlig mening om eget spill så langt
Mener det er godt og bedre. Som sagt BB (Bare Bedre)

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Taget nogle flere byer lidt hurtigere, men det er kun for at nak dig. c:)

Ærlig mening om V30 så langt
God verden, Men synes det er synd der er kommet vagttårne.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
Så kommer alle noobs tilbage fra sommerferie. :)

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Mig selv eller Brum. Hvis det ikke gælder os. så kan jeg ikke se hvem. :D
clip_image001.png


Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Mener at alle aktive spillere fortjener at vinde V30, da det er dem der laver det meste arbejde.

Noe annet du ønsker å si?
Nu er Kazuto snart færdig. Who's next? =)


Kommer også frem etter hvert at Yogi og Brum er venner irl, for dere som ikke visste det



22 King Bob TEAM

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?

bare meg Bob

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?

starta nok ifjor engang i oct, og så det på en reklame popup for tlf spill, så lasta ned og koste meg med det xD vet ikke hvorfor akuratt tw, sikkert pga good "community"

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills

litt av alt xD

Ærlig mening om egen stamme

Liker stammen min, liker folka og det er stadig noe gøy på gang :D

Ærlig mening om eget spill så langt

hadde bra aktivitet i starten men ser nå at sommmer krever sitt og det gjør jobb og daglig liv også men føler jeg har en god aktivitet, øker sikkert da det blir vinter xD

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?

masse jeg ville gjort annledes, men man lever jo av og lære så dette har bare vært en stor lekse for meg xD

Ærlig mening om V30 så langt

litt kaos, helt nytt for meg dette pakke greine. men ellers ganske happy

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?

den vil se blå ut xD

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

YogiBear men jeg kjenner jo ikke karen, men liker hvordan han jobber xD kan lære av den karen.

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?

hvem som fortjener.. er vel ingen. blir nok en ny supermakt der hvor alle dør og de står igjen

Noe annet du ønsker å si?

takk for intervjuet



11 Lucky luck [DK]

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Sindre, Lucky luck, og min dual Jonas aka Plizzc :)


Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Trur Jonas begynte 1 år før meg, men eg begynte iallefall 2009 og det var rett og slett pga det var spelet som blei spelt av klassa :p


Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Øøøøøørliten grande skills, men mest flaks. Eg e veldig lat i oppstart så eg må nesten ha litt flaks ved plassering, fordi eg ikkje gidde og gi 100% i startfasen.

Ærlig mening om egen stamme

Ganske flott stamme, veldig gode spelera og veldig lite "noobs" unntak meg sjølv, så vil sei det er en veldig flott stamme, mange kjekke folk.

Ærlig mening om eget spill så langt

Tja, med tanke på at eg hadde typ 20 daga late start, og var veldig innaktiv i starten så vil eg sei eg at eg og Jonas har gjort det relativt bra, eg fikk jo ein liten boost då eg internadla Plizzc, men bortsett ifrå det så har eg hatt stor framgang.

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?

Nei, ingenting.

Ærlig mening om V30 så langt

Eg joina v30 ganske random, hadde null insight på verdenen eller spelerane, så gikk eg på off forumet og las at ditta kom til og være en veldig bra verden siden så mange gamle veterana hadde komt tilbake for og spele v30, men må sei det har vært skuffandes, har vært tribalhugging ifrå dag 1 eg har spelt her, først var det DK og NICE, også blei det NICE,MM, blanding av TPT,CON OG Skap, så veldig skuffandes at folk gidde og tribalhugge, eg var ikkje med i DK når DK var ally med NICE,

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?

Trur Kano kari tar rang 1, og Lucky luck tar rank 20.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

For og være ærlig, og lite cocky, så vil eg nesten sei meg sjølv, rett og slett fordi eg var sjukt rusten innad TW når eg blei med, og fortsatt har eg kommet meg eit godt stykke i mot seier.

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?

No, så syns eg DK, rett og slett pga dinna homo gjengen som går merga seg inn til ein stamme, for og vinne, det e rett og slett tåplig, dykk burde skamme dykk, hadde ditta vore ein gamal verden v1-v18 så hadde du blitt ledd og mobba av dersom du berre hadde tenkt tanken og merge eller bli allierte med fiendane dine, spessielt veldig trist at Kreiz blandt anna, var så i mot DK og NICE alliansen, og på forumet så skriver han at nice var minst respekterte stammen på v30 i følge han sjølv, også hoppa han rett i seng med RV, veldig skuffandes, null respect, null honor. Ja, eg veit DK var allierte med nice, men som sagt, då var eg ikkje eg med :)


Noe annet du ønsker å si?

Jepp, få vekk dinna jævla moralen.


Du sier at folk her Tribalhugger og rett og slett slikker litt ræv (Mitt eget uttrykk). Hvis du kunne bestemt hvem som skulle vært ally (eller ikke) og hvem som var fiender, hvordan ville krigen(e) se ut på V30 da?

Vel, ally eller ikkje, allierte e en ting, men og merge inn til samme navn, og begynne og internadle folk, e bare trist.

Om NICE og MM hadde inngått en allianse for og ta ut DK, så hadde det vært en ting, men når dei bytta navn, bilde og begynne og internadle kvarandre, når dei totalt er 36 medlemma, så e det litt tragisk.

Men, hadde ikkje gjort meg noke om dei hadd vært allierte, berre dei ikkje hadde merga, berre trist :p



1 MMu7 [DK]

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?

Kun 1 person som spiller her! Alder og kjønn spiller ingen rolle. Driver mye med data (Server, Nettverk, Logikk) og elsker strategi spill <3. Er også digital/tradisjonel tegner og driver med musikk.

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?

Jeg begynte med TW for 8-9 år siden. Husker ikke hvordan jeg klarte å finne frem til akuratt Tribalwars,
men det var det spillet som passet best for meg. Prøvde meg på Travian og noen andre lignende spill,
men Tribalwars is best. Thats why.


Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills

PP hore. Jeg har kjøpt alle byene mine. Kan ikke spillet, men the sweet sweet PP is dah way to go. Neida. Har nøye
planlagt verdenen og jobbet meg frem til der jeg er idag. Vil helst si skills siden det er det som funket i startfasen.


Ærlig mening om egen stamme

Høyt aktivitetsnivå. De stiller opp hvis du trenger det og vi jobber bra sammen. Litt slack nå som det er ferie,
men det er så og si hele V30 atm, Haha. Det virker som om alle vet hva de driver med. De har generelt god kontroll og har et ganske
høyt skillsnivå.


Ærlig mening om eget spill så langt

Tja... Det går og går. Har gjort det relativt bra. Har satt meg selv mål som skal følges og det har funket bra.
Med at jeg bl.a tok ut naboene mine is starten og bygget et solid kluster tidlig i spillet. Gitt meg en del fordeler som har
kommer godt til nytte.


Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?

Egentlig ikke. Denne strategien har funket fint for meg i tidligere verdener og den funker fortsatt fint nå.

Ærlig mening om V30 så langt

Den er helt OK, men det er fordi jeg ikke har spilt på veldig lenge. Bestemte meg bare for å starte å spille igjen.
hadde 2-3 års pause før dette. Eneste som irriterer meg litt er moralen, Vaktårn og speed 1. Alt går så tregt!


Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?

Egentlig tror jeg ikke at den kommer til å bli veldig forandret. Det adles litt her og der, men det har ikke vert
noen veldig store forandringer.


Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Sammarbeidet mellom tidligere Nice og MM. Trodde egentlig at det skulle bli MM mot Oss mot Nice som de største stammene, men så gikk ledelsen i både MM og Nice sammen.
Egentlig veldig pysete av dem for å være ærlig. Har mista en del respekt for Reisverket og Kreiz pga dette.


Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?

Helt ærlig, så synnes jeg at vår side bør vinne dette. Jeg kan ikke si helt med sikkerhet, men jeg vet at det har vert mye tull og avtaler som har foregått i bakgrunnen. Bl.a spioner og
surr som det, men alt i alt er det vi som har kommet best ut av det og vi har mange flinke spillere.


Noe annet du ønsker å si?

Good luck everyone!



17 Reisverket TEAM

Bra initiativ.


Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Jeg, Rv, opprinnelig kontoeier. Myh har vært dual på de siste 3-4 verdenene, men har nå en tw-pause i sommer. Ole-Andrè kom inn på kontoen her i går, og er et friskt pust og akkurat hva kontoen trengte nå i ferien.

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Tilfeldig, en kompis som spilte og som overtalte meg da v1 var sånn halveis.

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Litt av alt.

Ærlig mening om egen stamme
Suveren stamme, godt samspill og samarbeid, og en av de beste jeg noen gang har spilt i rent sosialt.

Ærlig mening om eget spill så langt
Ikke hatt fult så mye tid som jeg vet trengs for å være i toppsjiktet.

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Ville brukt mer tid, hadde jeg hatt.

Ærlig mening om V30 så langt
Jeg synes innstillingene suger, men det gjør vel alle.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
De som er mest aktive vinner. Jeg har fortsatt tro på at det blir oss, ellers hadde jeg ikke giddet bruke så mye tid på dette.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Det er et par spillere uten tidligere erfaring som har lært veldig mye på kort tid.

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Den beste stammen fortjener å vinne. Hvorfor sier seg selv.

Noe annet du ønsker å si?
Nope.



Du snakker mye om aktivitet, både hos deg selv og stammen. For andre spillere som ønsker å bli bedre og kanskje være med å kjempe blant top 25, hva er ditt tips til dem?
Er aktivitet nøkkelen eller er det Pay To Win?


Aktivitet knuser pp. Uansett hvor mye penger man spytter i premiumpoeng så vinner man ikke uten høy aktivitet og skills. Skills kan man spørre eller lese seg opp i mange finfine innlegg i off forum. Har man ikke nok tid bør man få seg en dual. To spillere på en konto gir mer aktivtet, ofte mer strategisk planlegging (fordi man jo diskuterer seg i mellom) og ikke minst - når du først nevner det - halv pris på pp (hvis man spleiser, noe som jo er vanlig når man er flere på en konto).



3 Kano-Kari [DK]

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Aleksander aka Kano-Kari (Nei, er faktisk ikke jente) og Thomas aka TheHonorless.

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Jeg (kk) begynte med TW for 6 år siden, fordi en IRL kompis av meg viste meg det. Var et ganske enkelt spill å sette seg inn i, med så og si infinite skillcap, noe som gjorde det interessant å fortsette. Thomas er på ferie så han kan ikke svare, men av det jeg vet så har han spilt en del speed med meg, og også erfaringer fra .net

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
PP hore, vil ikke si jeg har fått vist frem noen skills enda.

Ærlig mening om egen stamme
En skummel og aktiv stamme med mange erfarne folk men også noen nykommere som har vært villige og flinke til å lære, har stor respekt for alle her.

Ærlig mening om eget spill så langt
Min helt ærlige mening er at enn så lenge har jeg gjort alt helt riktig. Vet at det finnes folk som er uenige med meg akkurat der, inkludert Rv som sendte meg trussler på PM. Reisverket hadde planer om å backstabbe allyen sin med DK, noe som var helt smakløst for meg, og ikke en stamme jeg var interessert i å fortsette i. Det jeg følte var rett var å si ifra til Sander AKA Alexander Hamilton, og han tilba meg en plass der istedenfor.

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Ville nok kanskje gitt UFC en større sjanse enn jeg gjorde, eller i det minste forklart meg godt når jeg forlot

Ærlig mening om V30 så langt
Kjedelig verden, ser ut som at folk er mye mer interessert i et gratis win enn å faktisk kjempe for den.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
Jeg tror DK fortsatt har ledelsen, og noen av de 30-40(?) spillerene i Team one green har forlatt stammen pga. aktivitet, eller uenighet i diplomati.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Helt klart MMU7. Solid spiller som har rundspillt GTFO siden dag 1, og som ikke har så veldig mye erfaring fra før.

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
DK uten tvil, og trenger heller ikke å forklare hvorfor.

Noe annet du ønsker å si?
GLHF!

Og props til Konrax som gjør dette!


Kunne du tenke deg å utdype litt mer om stammen UFC? Tror noen lurer på ditt forrhold til den, men også hva som skjedde med den. Hvor stakk medlemmene, hvorfor ble det som det ble?

Forholdet mitt til UFC var veldig godt. Grand poobah var en veldig god leder i mine øyne, og som gjorde veldig mye taktisk riktig. UFC hadde en "søsterstamme" som het KL, der de hadde som hovedjobb å sende opp deff til fronten UFC hadde mot GTFO. Vi hadde en sånn halvveis merge-plan, og pga. størrelse gikk kontoen min over fra KL til UFC.

Det som skjedde med UFC var at Jeg leavet til NICE pga vi fikk en leder som jeg helt ærlig ikke syntes at egnet seg til jobben, samtidig som jeg trodde kun noen få accounts kom til å være aktive i sommerferien. MMU og Silentboss gikk til DK på så og si samme tidspunkt, og da bare falt stammen sammen.
Simen som satt på normennerne er dual på Larsiex, Plizzc (jonas) er dual på Lucky Luck, Grand poobah er i Trives mener jeg, og resten tror jeg ga seg.



12 Kreiz GREEN

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?

Heisann. Det blir isåfall 2 stykker (kanskje en tredje).

Meg (Andy) og Thor. Resten har ikke tid/satser ikke på v30, og vi er nå ganske nye her. Vært her i par uker.

Andy: Ja, jeg heter Andreas aka Andy og er 21 år. Jeg har faktisk vært innom TW.no fra starten (2008) med varierende opphold. Har nå hatt varierende suksess igjennom min karriere, men min store igjennombrudd var på v4 under navnet Johan j1234. Der tok jeg over en konto som lå litt med brukket rygg, men for å gjøre en kort historie kort. Der klarte jeg som første konto som (som ikke var på v1) nådde 1 mrd OD. Kanskje litt skryting, men det er en prestasjon jeg er veldig stolt av. Og det var deretter folk begynte å kalle meg for deffe-Andreas. Samt vant jeg v4 under merkelig omstendigheter (lang historie, men nok om det.


Deretter ble det en liten pause. Nå kan jeg faktisk prate utrolig mye om mine tider, men da hadde blitt en bok nesten. Så tar godbitene, men for å gjøre det kort gjort. Jeg har spilt på Andreas55 (v1), oopelpow (v3), Johan j1234 (v4), Tarahumaraen (v14), Skandyzz (v18) Weirdaldo (v19) og samt Eru Iluvatar på v22, men vil nå si jeg gjorde ikke så mye da :) Men ja. Alle disse kontoen (minus siste ?) Har jeg hatt suksess med.

Jeg blir regnet som sagt som en deffansiv spiller, men vil nå også påstå jeg er også en habil offansiv spiller også. Da jeg er en fyr som er glad i timing og koordinering.

Thor: Hei og hå.

Jeg heter da Thor Henrik og er 20 år gammel. Husker ikke helt når jeg startet med Tribal Wars, men fikk mitt gjennombrudd på verden 18. Spilte på noen tidligere verdener, men ble adlet ned ikke lenge etter jeg startet. Husker heller ikke navn på brukerne mine, så nok om det.

Så tilbake på verden 18, der jeg spilte på kontoen Three Are Not Legends aka Herre Smurfe som den het før vi tok et lite navnbytte.
Var også her jeg ble kjent med nåværende duals - Andy og Vivaldi - Også Skattum (som er på kontoen, men inaktiv og spiller litt i ny og ned når ingen av oss andre har mulighet.


Så ja, kan vel si at jeg startet det ordentlige TW-eventyret da verden 18 startet. Har også spilt litt på -Coller sammen med Herman og Jørn på et par andre verdener.
Tok så pause helt til nå for et par uker siden der jeg hoppet inn som dual på Vivaldi med GIG - Og par dager etter var vi plutselig inne på Kreiz på V31 og V30.
Fikk også viljen min med og få inn Andy som dual. Har aldri spilt dual med han tidligere, men vi var naboer på verden 18 - Samarbeidet der funket helt supert, så ser for meg at det går enda bedre nå som vi er på samme konto. Er for det meste bare vi to som satser på verden 30, men og ha GIG og Skattum som backup er helt konge, så aktivitet er null problem for oss.


Nå besitter jeg ikke på like mye erfaring som de andre gutta på kontoen - Men føler jeg er over gjennomsnittet.



Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Andy: Som jeg sa på forrige spørsmål. Så startet jeg TW i 2008. Så det er en god stund siden :) Hvorfor jeg akkurat TW ? Godt spørsmål. Har faktisk ikke noe veldig godt svar på det, men jeg har nå alltid vært glad i strategispill. Det å plannlegge, kose prate, samarbeide og morsomme stunder som gjør TW noe helt spesielt. Den gleder når en aksjon blir velykket, den gleden når man står imot en aksjon. Altså det er en ubeskrivelig følelse. Noe jeg vil aldri glemme.vHar nå faktisk prøvd Travian, men det var aldri det samme som Tribalwars. Klarer ikke å sette spissen på det. Er bare så enkelt som at jeg fortrakk TW.




Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills

For oss begge:

Når det kommer til ferdigheter vil vi si at Kreiz kontoen er en veldig komplett konto. Vi føler vi behersker både det offensive og spesielt det defensive veldig bra - Med andre ord, vi føler vi har kontroll.

Mange vil vel kanskje tro at kontoens ferdigheter har minsket etter Kristian og Morten meldte sin avgang, men vil ikke påstå det.
Nå er det mest Andy og jeg (ThorH) som er aktive på V30 - Som backup har vi GIG, samt Skattum som også spilte på Skandyzz (med Andy) på v18. Disse er online iblandt når vi ikke har mulighet. Så aktivitet er null problem for oss.



Ærlig mening om egen stamme

*Iver skiver* Begge spillerne sier de har vært her relativt lite til å uttale seg noe særlig om dette, dog sier de at sosialt messig er folka hyggelige, og det vriekr som en erfaren gjeng.



Ærlig mening om eget spill så langt

Andy: Vel, de disse få ukene har jeg hovedsaklig vært nattvakt for kontoen, samt en del KV'er for enkelte... Men ellers så vil jeg si jeg har gjort det godkjent for min del. Kommet litt inn i varmen. Fått terpet litt på ferdighetene. Så nå er jeg personlig på god vei fremover ^^

Thor: Som sagt, så har jeg bare vært her to uker - Så har ikke fått gjort sånn altfor mye enda. Har egentlig bare blitt kjent med kontoen, gjort et par endringer og egentlig bygd opp kontoen for og ha best mulig beskyttelse grunnet fronten som kontoen har. Så jeg er egentlig sånn passe fornøyd med hva vi har gjort hittil. Har som sagt kommet tilbake fra en pause på nesten 2 år, så har også brukt tiden til og terpet på litt forskjellig.



Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?

Andy: Jeg vil nå like å tro at stammen min ender på topp ! Ikke at jeg er synsk, men viktig å ha trua, ellers så kommer man seg ingen vei

Thor: Hmm, vanskelig og si. Håper selvfølgelig vi tar innpå DK nå fremover. Vi går nok inn i en spennende tid nå fremover grunnet ferie, skolestart osv. Så det blir interessant og skje hva som skjer videre.
Mange som detter av etter sommerferien, så spent om alle fortsetter med samme motivasjon.



Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Andy: Hehe, denna er enkel. De må være selveste Thor. Husker at skulle "bare" være på v31, men plutselig snudde han 180 grader. Da bestemte han seg for å stase for fult på v30. Skal si jeg sperret opp øyene når jeg så den usvingen. Go Thor(i) <3

Thor: Dette er også veldig vanskelig og si da jeg selv ikke har vært med fra starten av. Men creedz til "brum Tøf Tøf" og "YogiBear" som har blitt med ledelsen og virkelig fått fart på motivasjonen til flere i stammen. Sånt liker vi!



Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?

Andy: Enda et umulig spørsmål, da jeg har NULL peiling på hvem som har gjort elendig og hvem som har gjort det amazing. Satser på de rettmessig vinner :)

Thor: Igjen vanskelig og si da jeg er helt ny på denne verdenen. Håper selvfølgelig vår egen stamme går seirende ut til slutt. Men håper de som står igjen til slutt virkelig har fortjent det.



Noe annet du ønsker å si?

Andy: Klar for å gjøre en innsats :)

Thor: Motivasjonen er på plass, så skal ikke se bortifra at vi snart sniker oss inn på topp 10 og oppover. Iallefall klare for og stå på fremover :)


25 konrax NO
(Iver aka konrax som skriver)

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Her sitter Iver og Ola. Jeg (Iver) spilte solo fra start, men ettersom Ola ønsket å starte igjen, tok jeg han under vingene :p Ola kom på kontoen for noen uker siden, men det påvirker ikke kontoen på noen måte. Etter et raskt overblikk var vi begge klare for et godt sammarbeid, og det har funka bra hittil :D

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Jeg har vel spilt siden V1, men ettersom alderen min ikke var noe å skryte av da kan det umulig ha vært noe seriøst spill. Har etter det vært litt innom her og der, men begynte vel ikke på alvor før V25, hvor jeg hadde skikkelig latestart, men tiltross for det var med på å forme verdenen ;)
Ola har vært litt dual her og der har jeg hørt, men ellers vet jeg ikke så mye om hans Tw historie.


Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Fin blanding av flaks og skills :) Kjøper minimalt med PP, men nok til det nødvendige ;)


Ærlig mening om egen stamme
En super gjeng, kunne ikke bytta de for all PP'en i verden! Vi er utrolig sammensveiset både taktisk sett, men også sosialt sett :D Folk hjelper hverandre med støtte, men også med spiller i helhet! Denne gjengen gjør det morsomt å spille, selv når du må klatre opp bratte fjellvegger :/

Ærlig mening om eget spill så langt
Føler at vi har spilt godt. Har ikke utpekt oss noe særlig i starten, noe som trolig sparte oss for litt troppetap, men etterhvert som verdenen spisset seg til måtte vi velge en side, og da havna jeg jeg i front :/ Har spilt med korta tett til brystet, og hatt tålmodighet der andre har stresset, noe jeg tror har hjulpet meg i det lengre løp.

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Ville kanskje ha blitt igjen i VL fremfor å stikke til TRS ettersom VL holdt seg nøytrale en god stund, og fikk bygget seg opp, men ellers føler jeg mitt spill har vært taktisk bra og så rent som mulig :)

Ærlig mening om V30 så langt
Jeg synes det har vært en verden som har hatt med seg mye godt, men også noe dårlig. Spørr du meg har det bare vært helt kaotisk når det kommer til allianser, avtaler osv. Folk tar helomvendinger hele tiden, og legger seg ikke til ro! Synes helt ærlig at V30 har vært dårlig når det kommer til delen med venner og fiender, men sånn er det no bare :p Ellers har V30 ihvertfall gitt meg noen tw venner for livet, og for en litt ensom sjel har spillet hjulpet meg med å fylle dagene med den sosiale biten jeg har hatt litt mangler på.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
Har et håp om at kartet skal være blått (egen stamme) og oransjt (DK), men tvile rpå at det blir å gå så fort :) Blir nok litt adling her og der, men over all tror jeg DK - NO siden blir å ha de største fremskrittene i sommer. Sier likevel ikke at vi blir å vinne, for hvem vet hva som skjer når folk kommer hjem fra ferie??

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Meg selv? hahaha, men helt ærlig er jeg positivt overraska over at jeg er på top 25 ;)
Utenom det syns jeg matsr har gjort det bra :D Noen vil vel påstå at han drar stammen litt, men det er nok bare i poeng. Når det kommer til tropper og aksjoner er vi nok ikke direkte avhengig av han :D uansett, han har gjort det veldig bra med frontbyer over hele kartet! Adla litt her, adla litt der, og vits så er han top 10 :) GGEZ


Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Jeg mener stammen NO fortjener det helt klart! Vi er, i mine øyne, den av toppstammene som har renest hender. Vi startet på DK sin side, vi avslutter på den! Ikkeno tull der. I tillegg samarbeider vi bra og kjører på mot stammer dobbelt så store, med relativt liten hjelp fra DK. Bra jobba!
Spillermessig vil jeg stemme for MMu7. Gjort det veldig bra, og h*n har kjempet seg til rang 1!


Noe annet du ønsker å si?
Gå å ta deg en bolle Brum! Holder meg oppe på natta pga fakinga di :D Ikke greit :p






Da får jeg bare takke alle som har svart, og som skal svare! Dette vil da bli postet fortløpende her på denne tråden! Håper dette vil hjelpe på aktiviteten, og hvis noen føler for å donere PP pga min utrolig fine jobb, go ahead, men ellers er jeg bare happy for å kunne hjelpe. Make the Forum Great Again!

-Iver
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
7 Mumle Hekleegg [DK]

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Even, Ruben, Eirik og...

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
v1, 2009. Venner

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Flaks, flaks og mer flaks jeg kan ingenting egentlig :(
Flaks

Ærlig mening om egen stamme
Slappe, erfarne spiller med en god blanding av elever.

Ærlig mening om eget spill så langt
dårlig og slapt

Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Startet i øst et sted, ser meget enkelt ut

Ærlig mening om V30 så langt
Ganske bra, ser ut til at det kan bli en bra krig.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
GTFO så og si borte, NO TEAM knytter sammen sine clustere, DK har mer kontroll i nordvest og muligens det har kommet en ny stor stamme.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
trives og matsr123

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Trives, Piddi, og Kradz takk for all info. Alle som ikke er på min side veeeel, bortsett fra kradz da <3

Noe annet du ønsker å si?
Mumle Gåsegg er tidenes beste på .no <33 og tw før pp tok over er savn


14 IzYaBoi SKAP

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?
Vetle og Bjørnar, selv om Bjørnar ikke spiller noe særlig lengre. Så kan vel si jeg er ganske solo. Spilte litt v31 bare for å teste og farme litt PP, men gikk ikke så bra… men lærte en god del :D

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?
Er ikke så mye å si her egentlig, er relativ ny til TW. Starta på v30 16 Mars 2017, min første verden. Spilte egentlig CS:GO på et høyt nivå, både internasjonalt og i Norge. Men sluttet og ble invitert med på TW av et par venner.

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills
Dedikasjon, det sjeldent jeg gir opp eller slutter. Siden jeg er helt ny kan jeg ikke si jeg har noe særlig skills, men allerede føler jeg at jeg har god kontroll på TW. Må jo ha litt flaks også, siden jeg starta midt mellom 2 stor stammer i krig

Ærlig mening om egen stamme
Nybegynnere, men aktive. Noe som jeg har merka har mye å si. Gjør som jeg sier uten problemer, rett og slett en god gjeng gutter

Ærlig mening om egen stamme
Nybegynnere, men aktive. Noe som jeg har merka har mye å si. Gjør som jeg sier uten problemer, rett og slett en god gjeng gutter

Ærlig mening om eget spill så langt
Misfornøyd med plassering, har tatt riktig valg for å komme hvor jeg er nå. Men er drit kjedelig helt på andre siden av krigen. Får ikke adlet eller slåss med noen av særlig betydning. Bare in-adel, grått og lav moral spillere
1f601.png


Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?
Ikke egentlig, siden jeg starta med hele stammen samtidig. Så plasseringen kunne jeg ikke bytte på, men er jo små ting jeg kunne gjort annerledes. Hadde late-start så var ikke lett å bygge meg opp, men heldigvis var Nice og MM for opptatt med hverandre til å legge merke til meg og stamme min.

Ærlig mening om V30 så langt
Interessant hvordan ting har utviklet seg, går mye seinere en jeg hadde forventet. Virker som DK ligger i tetten nå, men verden er ennå ikke over. Mye inaktive spillere på alle fronter, noe som gjør at ting fort kan forandre seg.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?
Sannsynligvis vil DK ennå lede, men Green Dream Team har sjansen til å forandre dette. Nå som AH, Piddi og AE ikke virker så aktiv så kan ting fort snu. Men da må Drem Team skjerpe seg og virker som det er det de gjør nå. Hvis de også klarer å slå sammen til 1 stamme så er jo muligheten for at de leder verdensdominanse ganske stor.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Ser ut til at INGEN/NO TEAM har vokst bra, selv om posisjonen i starten ikke så, så lovende ut. Min egen stamme har også overrasket iallfall meg selv, med at vi ennå lever :D Litt meg selv også, siden en helt ny spiller har klart å komme på 14. plass, selv med litt intern adling så har jeg gjort det greit
1f61c.png


Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?
Vet ikke og bryr meg ikke så mye om hvem som fortjener å vinne, de smarteste og mest aktive kommer til å vinne. Uansett hvem som vinner, så har de på en eller annen måte fortjent det.

Noe annet du ønsker å si?
Selv om jeg er ny så kan jeg overaske, så ikke forvent svak motstand!
1f609.png


 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
6 Alexander Hamilton [DK]

Hvem er spilleren eller spillerne bak kontonen egentlig?

Sander.

Når begynte du/dere med TW og hvorfor akkurat TW fremfor andre spill?

Jeg startet for 8 år siden, men har hatt flere lange pauser siden den tiden. Har ikke brukt så mye tid på tw (farmer ikke), men gjør det som må til for at stammen skal vinne. Jeg valgte å begynne igjen fordi Tribal Wars var et spill som var veldig gøy når jeg var mindre (8 år siden).

Hva definerer deg/dere best: PP hore / Flaks / Skills

Jeg brukte PP i starten (som de fleste andre gjorde, for å skippe noe av startup. Det som definerer meg er helt klart skills. Ingen har klart å få til noe som helst mot meg hittil på v30 (eller v31).

Ærlig mening om egen stamme

[DK] er en veldig fin stamme med hyggelige folk. Jeg er veldig imponert over hvor mye bedre vi har gjort det enn resten av verden selv om nesten alle har merget.

Ærlig mening om eget spill så langt

Jeg spilte bra i starten, men på grunn av skole, ferie og det at jeg spiller solo har gjort at jeg ikke har hatt muligheten til å gjøre mye.


Noen ting du ville gjort annerledes? Hvorfor?

Spilte under en time hver dag da jeg ledet i April og Mai pga. RT, eksamener etc. Det er lite jeg kunne gjort annerledes, kanskje jeg kunne prøvd enda hardere å skaffe en dual? Jeg har hatt noen dualer i noen dager da, men uheldig timing gjør at alle har fått lite tid pga. irlting. Dette vil endre seg da, kontoen er langt ifra død, og jeg vil nok påvirke verden enda mer enn det jeg har gjort nå fremover.

Ærlig mening om V30 så langt

Synes det er bra at flere eldre twspillere er tilbake, slik vi kan sette en stoppe på den tragiske mergingen som har oppstått. Det er en trist utvikling at en stamme lager såpass mange understammer (Greenteam) slik de er 40 stk på en maks 15 per stamme verden. Dette betyr at alle sammen skal merge med mindre de ønsker å bli kicket selv da. Dette er utenom alle alliansene de har også. Bare fordi en stamme er mye bedre enn resten (DK), og leder såpass mye, betyr ikke at alle trenger å merge :) Bare fordi Nice tapte masse i krigen og er generelt dårligere enn oss andre, da skal alle gå i mot den stammen? Ser ikke helt logikken i at alle skal gå imot en som er bedre. Det er nesten ingen stammer som tør å kjempe selv på denne verden.

Hvordan tror dere V30 vil se ut etter sommeren er slutt?

GreenTeam-alliansen vil adle flere byer (siden de har så vanvittig mange flere kontoer), mens DK vil ta en god del flere GreenTeam byer. Det samme som har skjedd på verden i det siste altså. Når sommeren er slutt vil også de fleste komme tilbake igjen sikkert, mens noen får dårligere tid. Likevel er fremtiden veldig usikker.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Den mest overraskende utviklingen på v30 må være antall stammer i Rv sin stamme/allianse.

Hvem mener du fortjener å vinne V30, og hvem fortjener det ikke? Hvorfor?

Den beste stammen fortjener å vinne. Dette kan åpenbart ikke være Nice da (greenteam) ettersom dette må være den værste tribalhuggen jeg har sett på en verden. Blir ikke en fortjent seier når du egentlig ligger langt under lederstammen, men så merger du såpass mye. En ting er allianser (som de har nok av).

Noe annet du ønsker å si?

Tribalhug er teit og kjedelig
 
Topp