Intervju

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Er det stemning for en runde med intervju her på v33? Tenkte det var på tide da vi har kommet godt i gang med verdenen :) Kan ikke love noe tidspunkt for utgivelsen ennå, men den kommer, så dere på top 25 får bare følge med på PM, så kommer det kanskje noe interessant i nær fremtid :D

Kung-intervju.jpg
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Spørsmålene ble sendt ut i natt, mange svar har kommet, enda noen igjen :) Bare å ta den tiden folk trenger, men klarer vi å få postet dette før jula blir det nok bra lesestoff innimellom julestresset ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Okei folkens, da har dere ventet lenge nok! Her er intervjuene på alle de som gadd å svare. Dere som ikke gjorde: "Shame on you!"
Likevel, det er ikke for sent. Send meg svarene som legger jeg de ut!
Dette blir som en liten julegave fra meg til alle dere på v33. Selv om det kanskje ikke er den mest spennende verdenen er det en verden med godt samhold på tvers av stammene, og mange spillere her viser at tw handler om mer enn bare å vinne verdenen, men å spille et spill sammen som vi alle syns er moro! Med dette ønsker jeg alle god lesing, god jul og et godt nyttår!


Jaggy4JK

På kontoen har vi då Jaggy4jk sjølv, som gjer 90% av det som skjer på kontoen. Jaggy4jk e en liten tulling som ikkje har så mykje å gjer i livet sitt, så han sitte å spela tw alle timane han e våken.
Så har vi då meg som e talsmann for kontoen, Plizzc/Jonas. Også kjent som den som hjalp Lucky Luck med oppstart på v30 og v31 før eg ikkje fikk lov til å spele på kontoen meir (drama).
Vi spela ilag fordi vi kjenne kvarandre irl og då e det mykje lettare å få kontakt om det skulle vere noke.

Vi starta med TW i 2009. Der vi begge dreit oss ut gang på gang før 1 av oss lykkast delvis. Vi starta opp på v33 for å farme pp, men etter som at vi innsåg at vi hadde muligheten til å kjøre på her, så gjor vi det. Hadde nok aldri satsa om det ikkje va for galla, dory, toby og -coller.


E det en ting vi ikkje gjer, så e det å tenke. Vi tar livet som det faller seg, gir blaffen i bekymringer og strev. Og rekna med vi ikkje e dei einaste som ikkje gidde å tenke på krigen, vi vil berre ha det gøy og vinne utan å bidra med den drit. Det e vertfall min tanke. Vi har tidenes spel så langt. Jobba hardt i krigen mot barbar med -coller ettersom at TB berre faka oss… + eg må lære meg å sende tog sann at eg kan krige mot andre spelera.

Svært fornøgd med eigen stamme og den fungera så bra at eg kan ta livet med ro. No e benis på vei opp, og han har overraska meg veldig. Flink til å følge opplegget mitt, sann at det ikkje klikka heilt for meg. Veksten hannas har komt seg ganske bra etter alle innlegga og meldingane eg har spytta ut i hytt og pine.

Kontoen består nok berre av lykke, og som sindre sei: Her sitte Jonas «GårMongoPåEventMedPP» det e nok hovudgrunnen til at eg ikkje fikk spele der lenger, etter som at eg e lat og ikkje bidrar med anna enn det. Trur og verdenen ikkje har forandra seg noke særlig om 2-3mnd fordi folka i front ikkje klare seg utan lykke, så vi må nok fram å snu litt på ting etter kvart (først må MoN lære meg å adle spelera).

En topp 25 speler må vere aktiv og kunne sakene sine. Trur dei fleste på topp 25 har det i seg om dei vil og viss dei har tid til det. Vår konto har litt å jobbe med på å lære seg ting etter som at mentoren vår MoN ikkje e så flink til å hjelpe lenger. Sorry vetle :/
Definisjonen på ein dedikert tw spelar for meg, e meg. En som berre slappa av og håpe alt skal gå bra.

Topp 3 stamma:
Toby e ofc min favoritt, leda verdenen, og samarbeida greitt når vi må.
TB e en god nr 2, innsatsen e god, men har dei det lisje ekstra av lykke som jaggy kontoen har? Tvilsomt.
*WG* har overraska, dei kriga som noken guda mot dory og lar Jaggy ta gratisbya.

Topp 3 Spelera:
Litt vanskelig å sei ken som e best her, coller adla meir barbar enn oss, så han får nok nr 1 av meg. Men trur noke vi klare å hoppe frå 2 til 1 når vi faktisk legge litt energi i spelet. No e eg veldig toby fan, så min nr 3 må gå til dory, han gir aldri opp og har virkelig vist at han veit ka han drive med.

Selvfølgelig fortjena vi å vinne, eg lika ikkje keiser kontoen sjølv om vi har litt drit vi skulle droppa og, men e du leder, så får du stå for ditt. Det som overraska meg mest va at Keiser har tatt inn Alex frå vaffel, og Eirik prøvde å komme seg inn i Toby, va det en mesterplan å få 2 kontoa som fronta mot kvarandre til å ta en av kvar? Mulig, men eg passa vertfall på at Eirik ikkje fikk sjansen til å prøve å samarbeide med meg igjen xD Vi fortjena å vinne av en enkel grunn, vi har spelt reinare enn TB.


Lord Toby

Her er det for det meste meg selv Tobias som sitter, og en gang i uken så kommer Åsmund og lar meg sove :) Jeg er nå en 3. klassing som bryr seg alt for lite om søvn og skole, og alt for mye om TW. Åsmund tenker kanskje hakket mer på søvn, og det speiler seg i aktiviteten, men som han liker å putte det. Jeg er aktiviteten og han er hjernen.

Jeg startet nå som en lite scrub på v13 eller noe, men gav fort opp (var jo en liten guttunge på en tid). Startet ordentlig på v30, men ble fort adlet av mmu, så v31 er min første verden hvor jeg har kommet inn med gode kunnskaper og faktisk satser ordentlig. Åsmund har vel spilt en god del mer enn meg, og er også grunnen til at jeg startet opp på v30 <3.

Tror det er ganske tydelig at jeg satser ganske hardt nå ja, men kom egentlig inn på verdenen for å hjelpe med å lede Tarzan som lå på rank 7 siden en venn spurte. Hadde ingen planer om å satse, men så gikk ting ganske bra og jeg ble litt avhengig igjen xd

v33 er kanskje ikke den perfekte verden med tanke på innstillinger og litt drama <3, men har koset meg selv om, og lagt alt ned for å vinne. Har masse hyggelige folk i stammen og spesielt ledelsen er en drøm og jobbe med. Tror det kan bli et bra og spennende late game.

Mener TB mot Toby/OSO kan bli veldig spennende. Er et argument at TB er mer elite, men så er TOBY/OSO flere? Nå har dere merga ganske hardt i det siste, så kanskje det hjelper??? Mener selv at det er ganske 50/50 eg er veldig gira og spent på hvem som vinner

Mener jeg selv har spilt ganske bra så langt. Kan klage på adlinger og sier ikke at jeg er noen off gud. Langt ifra. Har hypet meg selv ganske opp sånn at jeg ikke skal ha noen unnskyldning til å gi opp, så kan forvente mer trøkk på off siden snart ;)

Er ganske glad i stammen min. I alle fall de som er aktive og deltar er veldig hyggelige, og ledelsen er det ingenting å klage på. Alle har motet oppe og er klar for å felle TB!

Falkon er faktisk den som har overakset meg mest på verdenen. Han har forsvart seg solid, selv om det sikkert er mye stacks inn i bildet. Vi trodde det skulle bli greit nok å få fjerne han, men vi ble motbevist.

Syntes kontoen min er en gold del Skills og lykke :) Litt pp på event for å sikre flaggbonus, men ellers veldig lite pp bruk i startup. Klatret heller opp mid game. Sier ikke at jeg er noen gud, så sleng inn en god del hell og lykke!

Håper inderlig at en av stammene starter å få overtaket og at kartet er pushet litt i en av retningene. Ellers så kan det fort bli enda en veldig lang verden som v30.

En topp 25 spiller burde først og fremst ha aktivitet. kunnskaper og skills kommer senere, men aktivitet er uten tvil det viktigste! (jeg er et lite eksempel på det, suger egentlig men er bare aktiv)

En dedikert Tw spiller er en som våkner om natta for å sjekke incs og som hjelper til med kv når det skulle trenges. Mener jeg er ganske dedikert, men har sikkert perioder jeg kunne vært mer dedikert jeg også.

topp tre stammer må nesten bli topp 4 :)
1. TB/Toby/OSO er på topp. ganske jevne mener jegm og er det som gjør verdenen spennende.
2. YOLO mener jeg fortjener 2. plass. Ja, de faller av nå me nhar holdt ut lenge etter stort press fra TB. Synd det endte osm det endte, men all ære for at de holdt ut så lenge og speiselt bra jobbet av Mrzhalt som satt masse kv for dem.
3. WG er neste. Vår lille fiende:) Overaskende seige, men har ikke fått like stort fokus som YOLO heller.

Topp 3 spillere:
1. -Coller. Fortjent! Si hva du vil, denne gutten kan spillet ut og inn. Tror det er ingen som sitter på de kunnskapene som han har,
2. MoN. Her sitter vetle hovedsakelig. En utrolig god og fersk spiller. For en læringskurve han har hatt! Hvem vet hvor han ender???
3. Her setter jeg faktisk Dory. Utrolig OD og har kjørt nesten solo krig mot WG. kanskje ikke mest poeng, men masse skills på denne gutten!

Syntes det er mange som fortjener å vinne verdenen fra begge stammer. Mange her som legger ned utrolig mye tid, men tror det ikke er så vanskelig å finne ut av hvem jeg mener ikke fortjener å vinne ;)

Ble kanskje litt punkt for punkt, men jeg må skrive gym innlevering nå :/ Kan ikke droppe skole helt :) Masse lykke til til alle som spiller, og så håper jeg de beste vinner!


Lord Gandreas

Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).

Andreas her :) 30 år gammel og jobber som montør :) bosatt i Like utenfor Ålesund :)
Dualen min er ny på kontoen her, så velger ikke å ta med han her da han enda ikke har logget inn enda xD


Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33.

Begynte å spille TW allerede på v4 og har spilt flere verdner siden da. Har spilt noe TW2 også men falt aldri skikkelig i smak.

Grunnen til at jeg begynte her på v33 er fordi jeg er sykemeldt og hadde plutselig mye fritid, som jeg igjen måtte bruke på ett eller annet :) Så da ble det TW :)

Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?

Hadde aldri planer om å havne der jeg ligger akkurat nå :) Men havnet til slutt i en stamme som gjor at lysten te å satse skikkelig kom og er da hovedgrunnen til at jeg er der jeg er nå :)

Tanker på v33 så langt?

Er en utrolig treg verden med voldsomt mye barbarhoring! :p

Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?

Denne krigen har ikke startet føler jeg da vi enda fortsatt driver å føler på hverandre med noen nukes her og der :) Kan bli veldig spennende da begge stammene har sine styrker og sine svakheter. Den som klarer å finne svakhetene og utnytte de vil nok vinne denne krigen.

Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?

Tanker om eget spill ja.. neis ka skal man si? mye pp bruk og lett motstand er vell grunnen til at jeg er der jeg er nå :) Skulle gjerne vært foruten all stammehoppinga mi tidlig på verdnen her though.

Ærlig mening om egen stamme.

Hærlig gjeng! Folka i stammen her er bare fantastisk :) hadde nok ikke orka tw hadde det ikke vært for gjengen her. Rent spillmessig så vil jeg si at stammen vår er noe "sovende" atm, men mistenker sterkt at dette vil endre seg i nær framtid!

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Jeg føler Falkon1337 fortjener denne fra meg da han ikke hadde noe spesielt med erfaringer fra tidligere av, men har vist seg mer enn dyktig nok til å stå imot toby's sine angrep mot denne spilleren!

Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

En kombinasjon av 3 ting. PP, Hell og lykke samt en saftig internadling nå nylig vil jeg tro :)

Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

Jeg tror ikke verdnen her vil endre seg så veldig mye på 2-3 måneder. Spørsmålet er hvem som klarer å bryte igjennom forsvarsrekkene til stammene å etablere ett betydelig press på fienden sin.



Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

Tålmodighet, skills, og ett meget usosialt liv!

Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?


En dedikert TW spiller for meg er en som er villig til å gjøre det lille ekstra for å komme seg frampå. Om det er å bruke 100 spenn til å booste mur te 20 eller sitte våken 2 timer lenger for å forsikre seg om at der ikke kommer incs som kan overraske deg rett etter nattbonus kan jeg nevne som noen enkle eksempler :)

Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer
clip_image006.png


Stammer:
1. TB
2. Toby
3. *WG* Etter all pressen ifra toby så er fortsatt denne stammen her. Imponerende!

Spillere:
1. Mad Irishman - De på kontoen her overrasker hver dag. Villigheten til å hjelpe om det er med deff eller nukes er der konstant. Spillerne har også ett utrolig høyt skill-nivå, så håper de har planer om å få bygd seg front på ett eller annet vis å vise fram sine egenskaper på den måten :)
2. -Coller - Må nok ha med han her på lista da selv ved mye bruk av pp, så er det han har prestert so far på verdnen her meget bra. Utrolig dyktig spiller på kontoen der som kan fort vise seg å være det Toby trenger for å vinne maby?
3. keiser - Farmekongen himself. Gleder meg til at denne kontoen her starter sin fram-marsj inn i K44. Skal bli utrolig vanskelig å stoppe mistenker jeg når han først setter igang!

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?

Jeg syns og tror at min egen stamme TB kommer til å vinne verdnen her, men det skal ikke bli lett. Den stammen som fortjener det minst er nok Toby i mine øyne, pga måten denne krigen her i det hele tatt ble til.

Hvorfor?

Grunnen til at jeg tror TB vinner krigen her er pga erfarings nivået til frontspillerne våre. Jeg tror de skal fint klare å avansere framover og spise opp Toby sakte men sikkert.

Annet?

Ønker alle lykke til med krigen å måtte den beste stammen vinne ❤


Mad Irishman

Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).

Vi er vel totalt 4 stykker her, utrolig nok. Ulrik, Jesper, Christoffer og Iver, men altså vi er ikke aktive alle 4 samtidig altså. Kommer perioder hvor noen trenger en pause og da er det godt å ha flere duals. Er nok mange som vil si at fjeset til kontoen er meg, Iver, men det går nok mest på at jeg er den aktive i skype chattene og forumet. Uten at noen egentlig er klar over det er det vi på Mad som styrer hele verden. Det vi peker på får vi Alle folka her har gode erfaringer med klare målsetninger og gode taktiske synspunkter. Til sammen lager vi en ugjennomtrengelig konto.

Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33.

Jeg, Iver, har spilt siden v1, men da var jeg rundt 8 år så liksom, sier seg vel selv hvor seriøst det var når jeg brukte sverd i nuksa kun fordi de så beist ut. Trodde også at deff statsa funka i angrep og sa noe om hvor lett de døde Regner vel kanskje med at Ulrik er den som har spilt minst av alle oss på kontoen uten å være helt sikker, men fyf han lærer fort og kan mye fra før av.

Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?

Japp, planen har alltid vært å vinne og det skal vi også gjøre.

Tanker på v33 så langt?

En verden med mye fram og tilbake. Mye blir sagt, lite blir gjort, tar selvkritikk for det selv og. Satser likevel på at det blir å hete seg opp etter nyttår. Nå har vi snust nok på hverandre og er klare for den ordentlige krigen!

Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?

En krig som tok en uventet vending egentlig. Jeg hadde først sett for meg Yahoo og Toby vs OSO og Korea, men hva er egentlig forskjellen? Vi skal jo vinne uansett!

Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?

Føler vi har spilt ganske bra. Fikk en god start og har holdt trøkket opp ganske bra, falt litt tilbake nå i tentamensperioden, men nå som det er over er det tw for alle pængan! Skulle likevel ønske vi hadde hatt front da, men det er bare å ta litt kv her og der det så får vi jo oppleve den spenningen og :D

Ærlig mening om egen stamme.

En super gjeng både spillemessig og sosialt. Folka her er alltid opp for en chat og vi storkoser oss i hverandres selskap. Det har nok hjulpet veldig på motivasjonen å ha en slik hyggelig gjeng i ryggen. Vi hjelper hverandre på alle mulige måter når det måtte trenges. Ville ikke bytta de mot all pp-en til Coller….. Ok da, kanskje :p

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Her må jeg faktisk sette en delt plass på Pickle Rick og Rich Chigga. Visste ikke hvem de var da vi først kom i kontakt og så aldri for meg at de skulle være så villige og gode som de viser seg å være. Hadde planlagt en «lett» adling av dem begge ganske tidlig i verdenen, men takk gud for at det ikke skjedde De er helt supre, begge kontoene.

Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

Skills og litt lykke da, kommer vel aldri foruten det?

Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

Mer blått, men fremdeles mange «dødstjerner» innad i fiendene sine clustre.

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

Aktivitet og viljen til å lærw samt gi det lille ekstra. Om du ikke er erfaren fra før av må du vise vilje for at du vil bli en god spiller samt at aktiviteten må være der. Tw er et spill som straffer alle med et privatliv, dessverre, men sånn er det bare. Likt for alle.

Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?

En dedikert tw spiller for meg er en som farmer, en som kommer seg opp før nb går ut for å sjekke etter inc og en som hjelper til med støtte og kv når det er behov hos andre venner. Hjelper lite å gjøre det bra med egen konto om en ikke kan hjelpe stammen sin. Vi her vil jeg påstå er bra dedikerte. Litt slappe på farminga innimellom, men når vi først starter tar vi det fult ut.

Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer

Stammer:

1. TB – Dette er den stammen jeg sette øverst da folka her viser ståpåvilje og nøler ikke med å sende deff til folk under press.

2. WG – Disse har holdt ut enormt lenge. Vet de ikke vokser enormt, men likevel har de gjort en formidabel jobb mot OSO og Toby.

3. Toby/OSO – Blir dessverre en 3. plass på dere. Har ikke imponert meg mye ennå. Eneste jeg ser dere får til er barb adlinger og adlinger av YOLO spillere dere ber om gi byene sine gratis til dere fordi dere ikke klarer å adle fienden selv Svakt! Likevel er det mye igjen av v33, så dere kan bevise hva dere er laget av, men enn så lenge er det ikke mye å skryte av syns jeg.

Spillere:

1. keiser – hvem ellers fortjener en 1. plass her?

2. Lord Gandreas – Han er alltid der med tips og triks, og viser ingenting annet enn stå på vilje.

3. -Coller – Liker ikke at du booster degselv med pp så jævlig for å få en enorm ledelse, men så er du jo likevel en godgutt da :*

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke? Hvorfor?

Helt klart folka i TB som verden ser ut nå. Vi viser alle at vi ønsker å vinne og gir det lille ekstra for at det skal skje. Leder ODA, ODD og da selvfølgelig ODT. Vi viser muskler på alle mulige måter mener nå jeg da.

Annet?

TOBY; SLUTT Å SYT DERE TIL GRATIS YOLO BYER! Seriøst, er bare latterlig. Dere lover folk å «betale tilbake» på en annen verden mot at dere får byene deres gratis her. Trist, bare veldig veldig trist….

Gallabrotix

Herlig initiativ!

Martin og Sander spiller på kontoen. Jeg startet som solo på v33 men trengte en dual etterhvert og merget da med Sander som spilte på Whohp. Kjente ikke noe til hverandre fra før av men fikk god kontakt på TW.

Jeg (Martin) spilte en del TW for 7-8 år siden når jeg var typ 12 år og syntes det var veldig gøy til tross for at jeg aldri kom noe særlig langt. Bestemte meg for å prøve TW igjen nå på v33 for litt følelse av nostalgi. Sander har spilt veldig mye i det siste på mye forskjellige kontoer både på .no og .net.

Jeg hadde ikke noe planer om å satse fra starten av, men bare spille for morro skyld egentlig. Så fikk jeg en god start og møtte mye bra folk i OSO så da bestemte jeg meg for å satse sammen med Sander.

V33 har vært ganske rolig så langt, starten var preget av mye allianser og IAPer noe som ikke var så veldig spennende. Men det har helt klart tatt seg opp i det siste og begynner å bli veldig spennende.

Jeg syntes krigen er veldig jevn og det er umulig å si hvem av oss som kommer til å vinne den, men har selvfølgelig stor tro på at vi i Toby/OSO kommer til å ta det til slutt ;) Krigen har vært ganske rolig så langt, har ikke vært så mye direkte mellom stammene men heller mye kriging om en bra posisjonering. Begge stammene er veldig bra plassert nå så det kommer nok til å smelle ganske hardt snart!

Var litt rusten når jeg startet på V33 så oppstarten var ikke helt optimal, men jeg fikk mye hjelp av Jonas på Jaggy4JK for å komme "up to speed". Er veldig fornøyd med eget spill så langt og har bygget opp en bra front. Har egentlig ingen valg som jeg angrer på.

Vi hadde litt problemer med mindre aktive spillere i stammen tidligere noe som kostet oss noen viktige byer, men alle som er med nå stiller utrolig sterkt. Spesielt mye hyllest til Jaggy4JK, Jeg fant dory og implicated! Har spilt med de hele v33 og de stepper alltid opp når det trengs.

Jeg syntes Benis har hatt en ganske overraskende utvikling. Han startet vel litt sent på v33 men har vokst utrolig bra i det siste, creds til han!

Var en del PP bruk i oppstarten, men nå som Sander er med på kontoen så er det nok skills som definerer kontoen best.

Om 2-3 måneder så har dory og implicated adlet ned hele WG og TB er på kanten til å tape krigen ;)

Det mest essensielle en topp 25 spiller har er mye aktivitet og vilje. Det hjelper selvfølgelig med mye erfaring men en uerfaren spiller kan spille seg opp på topp 25 med mye aktivitet og vilje til å lære.

Noen gode eksempler på dedikerte TW spillere er Implicated og Lord Toby. De er veldige aktive og spiller begge solo på kontoen(Lord Toby gikk nettopp dual med Sau1) noe som er utrolig imponerende. De har begge to en stor front og følger opp det med å ha på vekkeklokke 2-3 ganger om natten for å stå opp og sjekke etter incs. Imponerende! Vil selv si at jeg er en dedikert TW spiller, det er ikke ofte verken jeg eller sander er logget på kontoen.

Stammer:
1. Toby/OSO, utrolig mye bra folk her!
2. TB, En gjeng med mange erfarne og flinke spillere.
3. WG, vi har kriget mye mot dem og de gir bra motstand

Spillere:
1. Implicated, Urolig flink! Har en bra front og stepper alltid opp når det trengs!
2. Jeg Fant dory, Gutta her gir seg aldri og er utrolig nyttige å ha med seg i en krig.
3. Jaggy4JK, Skaper mye liv i stammen, er utrolig flinke og bidrar alltid med enten KV, støtte eller nukes.

Syntes både oss i OSO/Toby og TB fortjener å vinne v33, ingen som ikke fortjener å vinne.



Madsebby

Ja, æ spiller alene for øyeblikket. æ brukt å spill med en dual på v28/v29, men han slutta tw etter v29. Teknisk sett så starta æ å spill tw på v21, men æ starta først å spill seriøst rundt v27. Noen vil nok si at æ mangler erfaring som er nogelunde sant, men det kommer nok etter en stund skal vi sjå. Som de aller fleste på topp 25 så starta æ verdenen her på dag 1. Helt ærlig så hadde æ tenkt å bruk v33 for pp-farming, men verdenen virket nokså interessant så æ valgt å gå seriøst likevel. Helt ærlig så syns æ v33 er en av de mer artige verdenene æ har spilt på en stund. Blir jo artig når folk faktisk prøve *cough* V32 *cough*. Angående storkrigen på verdenen her så er det egentlig ikke my å si som de fleste ikke allerede vet. Kan si meg stolt av østfronten for å ha jobba fantastisk i det siste, og vi hadde mest sannsynlig ikke hadd en sjans uten de guttan <3
Når æ ser tilbake på valg som æ har tatt så er det nok bare 1 valg som æ e fryktelig glad for at æ valgte. Det var nok å få flytta førstebyen min lengre nord. Æ hadd ikk overlevd krigen her på fronten med tanke eksamener etc. Min mening om stammen kan nok oppsummeres opp i en setning: Carried av Coller, Implicated og Dory. Neida, stammen e flott den. Folk for støtte i fronten når de spør om det(mesteparten av tiden), og Vi kommer godt overens skulle æ tro. Hvis æ mått velg 1 person som æ e mest stolt over når det kommer til utvikling så må æ nok si Dark lord. Æ trodde helt seriøst i starten at æ kommet til å kjør forbi fyren, men han har visst seg verdig av en topp 25 plass.
Mad's enkle step til TW-proff:
Step 1: Kopier Coller
Step 2: Få "sint" melding fra Coller angående adling av gråbyer
Step 3: Fortsett å kopier Coller på en litt mindre skala
Step 4: Profit
Æ vil nok gjett at krigen er over mellom mars/april. Så leng ingen gir opp tidlig så kan æ si meg stolt av å ha spilt på verdenen her.
Til dere som har lyst til å bli topp 25 så trengs det: en god del PP, en del skills, og til slutt en teskje flaks. Med mindre du e Coller så klart, da treng du bare PP i massevis :p
For meg så er en dedikert spiller en som er både aktiv, og er villig til å lære hvordan du spiller. Æ ville ha valgt en ivrig ny spiller over en gretten proff 95 ut av 100 ganger. de siste 5 er når æ faktisk kjenner proffen :)
Hvis æ absolutt måtte velge topp 3 stammer så måtte det nok bli 1) Toby(seff), 2) TB(Respekt kommer en lang vei vet du) og 3) *WG*. Var litt på grensen mellom WG og SU, men siden WG har vært der siden dag 1 og de enda er i livet så måtte æ gå for de. Når det kommer til hvem som faktisk "burde" vinn v33 så syns æ begge sidene har gjort en like så bra innsats. Æ personlig kommer ihvertfall ikke til å bli sur hvis vi ender opp med å tap verdenen her. Det er som sagt hvis krigen ikk bare avslutter pga noen e for lat til å krige litt.
Til slutt så vil æ si at det har vært en glede å spill på verdenen her. Takk til Konrax for å ta initiativ til å start opp noe som det her, selv om du har stjålt tw-navnet fra mæ da("Mad" Irishman) <3

Rich Chigga

Greit.

Sondre og Elias. Begge 20 år fra Bergen. Vi har i grunn alltid spilt sammen. Var vel egentlig bare tilfeldig at vi kom over TW og spilte sammen fra første stund.

Spilte vel første verden tilbake til v13 tror jeg det var. Vi har egentlig alltid spilt litt av og på. Etter en lengre periode på "av" etter v21 så stakk en av oss innom TW og så at v33 startet 10 dager senere. Med det tenkte vi det var på tide med en ny verden.

V33 så langt har egentlig vært veldig rolig for vår del..Tradisjonelt er vi ikke mye til rim spiller, men gjør da det beste ut av det.
Synes v33 bærer preg av alt for mye "pay to win"... Nytt event annenhver dag, den som betaler mest vinner. Helt ekstremt.. Latterlig

Krigen så langt er vel ikke mye å snakke om. Lite har skjedd. Toby prøver seg på internadling og gråbyadling inni cluster.. Skal vel vise seg å bli vanskelig å deffe opp så mange byer??? Eller stiller Coller med deff til alle???

Eget spill ja.. skulle gjerne vært foruten mye små spillere i cluster. Men i grunn bare med å adle:) Haia moral.

TB har uten tvil mange gode spillere som vil nå langt. Helt ærlig synes jeg det også er dødkjøtt. En del rare vurderinger og forespørsler..:)

Nå kjenner ikke vi til så mange på denne verdenen. Men må være lov å si at Coller har imponert. Pay to win.. but still... Siden vi egnetlig bare kjenner til Coller og Donau fra v21 så må det være innafor.
Lille Iver overrasker jo i grunn. Er tilgjengelig døgnet rundt.

Definerer oss som spillere? UTEN TVIL hell og lykke. Alle nukesene vi sender ligger på mellom -20% og -25% lykke..................

2-3 måneder heter ikke stammen Toby lengre. Coller Inc.

Top 25? Tid og tålmodighet uten tvil.

Dedikert? Ingen konto admin. Vi dedikert? Nææ

Top 3 stammer ja.
1. FC Reven76
2. TB
3. Toby

Hvem fortjener og hvem fortjener ikke.. De som sitter igjen til slutt fortjener. Pay to win eller ei. Tw er laget slik at det skal være mulig, så i grunn et dårlig argument at man ikke fortjener det lengre.


Donau må få ris. Hver gang han viser seg på skype er det med store bokstaver
clip_image011.png

Irishboy Iver vet ikke hva Bybanen er........ Enough said...

Takk for meg - Elias


Redbaron

Hei! Jeg er en gutt på 18 år og bor i Bergen.

Spilte tw på noen av de første verdenene men har hatt en pause på noen år. Begynte nylig igjen og v33 var den første verden jeg fikk kommet skikkelig igang.

Bruker en god del tid på tw. Har blitt en del nedprioriteringer nå i det siste pga mye prøver før jul.

V33 har hatt en spennende utvikling og jeg liker konseptet rundt at 2 jevnstore stammer konkurrerer mot hverandre.

Eget spill har vært strategisk bra og det er lite jeg ønsker å endre på sålangt.

Synes mer info kunne vært lagt ut på forumet for oss som ikke skjekker skype 24/7. Ellers god responstid og relativt høyt kunnskapsnivå om spillet.

Beundrer hvordan folk kan kjøpe seg gode (-Coller)

Bruker ikke penger på spillet så det går mer på ferdigheter. Kan det meste om spillet pga tidligere erfaring.

Enten jafser stammen vår opp noen av byene fra toby eller så fortsetter de (-coller) å øke forspranget

En top 25 spiller må forstå hvordan spillet fungerer, være aktiv, (farme/bruke pp), skape allianser og være god til å planlegge.

En dedikert spiller ønsker å vinne og liker å bruke netter og fritid for å oppnå dette.

1. TB
2. Toby/OSO
3. *WG*

Har ikke så mye til overs til folk som bare kjøper seg gode med pp og bare tar gråbyer (-coller) så



Lord Gandreas, tenkte ej sku slå han så jævli .. men den planen funka jævla dårlig.. han e au i veien heeeeeile tia
clip_image011.png




Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

Hell å lykke vil ej sej.. ej ligg jævla bra til i safe sonen, så ej får jær ka faen ej vil
clip_image018.png


Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

nei da skal ej ha slådd Lord Gandreas, å vi vinne nok heile greia :D rekna me no ette nyttår at de blir ganske mye fart så vi får sjå ka toby e god for.

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

tid. penga i banken skada heller ikke xD vi he de nok i kjeftn au.. så en go blanding
clip_image020.png


Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?

en dedikert tw spiller he tid, an e taktisk smart å flink å prate for sej. ej he tid, ingenting anna så nei, ej vil ikke sej ej e en dedikert tw spiller
clip_image023.png


Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer
clip_image006.png


he bare fulgt me på TB å TOBY så he ikkje nokkå meining om dem andre egentlig
clip_image019.png


spiller messig må de vel bli

1. Lord Gandreas
2. Mad irish
3. Keiser

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?

Dem som spilla sleipt syns ikke ej bør vinne, så da forsvinn plutseli heile toby stammen
clip_image011.png
Nokken i TB au som ej ikke syns e heilt me i verden.. syns dem som e ærlig, å spilla rettferdig bør vinne.

Hvorfor?

Der he heile veien vor nokken som vil ta snarveia å bryte avtala osv. De e ikke greit. Mann dej opp å sej de sånn de e. E der en avtale ja så hold dej til den. Jær du nokke anna så kan vi ikke stole på dej å da e du butfucked.

Annet?

Håpe dei andre verdena at folk slutta å tru dei e me på paradise å oppføre sej som folk. vil dokke ha drama, hiv på kuwtk eller få dokke dame.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Lucky luck


Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).

Her spela Sinder, har spelt TW ei god stund, lika å tru at eg e på en skala fra 1 til 10, på 4 i skillnivå. 10 som troll, og 6.5 som over gjennomsnitts irriterandes(personlig mot folk) hehe hoi

Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33.

Starta i typ 2010, spelte til 2012, pause til 2014, spelte v18 og vart ferdig der i 2015. Som eg tok pause ifrå til eg starta på v30 i mars.
Starta på v33 for å pp-farme, mn eg e relativt innaktiv så fekk ikkje farma så mykje pp, snaue 500pp kanskje.(gjerne doner om du vil, skal få takkekort i posten andre juledag)


Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?

Planen var å satse på pp farming, men spela no for å vinne.


Tanker på v33 så langt?

Trist verden ifrå begge stormaktene. Ufattelig kjedlig verden så langt, folk virka alt for feige til å gjøre noke. Nesten så eg har vurdert å hoppe over til travian 20000 ganga allerede. skjerpings plis

Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?

Er vi i krig?

Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?

Eg har spelt ein stor og essensiell rolle for TB, utan meg hadde aldri TB vore der dei er idag, sjølv om halve stammen er full av feiginger uten baller.(Ta meg som leder, og eg ska vise dåkke balla)


Ærlig mening om egen stamme.

Veldig skuffa, som sagt dei i front virka litt for feige til å gjøre noke, eller redd, idk. Ingen her som har overaska meg, sjøl om eg hadde relativ lav standara til alle eg ikkje kjenne, så skal egentlig ikkje mykje til for å overaske meg, men meh, e no en stamme i allefall, men vi skulle nok heller berre behold Korea.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Meg, fordi eg logga inn 1 gang pr 2 dag.

Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

Vil nok sei ein god blanding av hell og lykke, eg har ingen anelse om korleis å bruke pp, bortsett fra pk og kontoadmin. Og kvifor? Rett og slett fordi eg e innaktiv som faen.

Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

Med tanke på den latterliglange freden TB og toby skal ha i jul, så tror eg verdenen ser heilt lik ut, berre begge sider har adla alt av grått. :)

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

Lyst for å spele TW.

Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?

Definisjonen på ein dedikert TW speler for meg, er Vetle.

Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer
clip_image006.png


Toby: Har ein del gode spelera, samt eit par eg ikkje veit noko om. Dei har ein leder utan baller(toby) som beklaga seg for den minste tingen på offentlig forum, stort tegn på svakhet ifra han, men jaja vi leve vel i 2017 og vil ikkje offende noken?
Uansett så tror eg at Toby ligge med overtaket no, både mtp på posisjon og gode spelera som kan sitt.

TB: Har også ein del gode spelera(For det meste ex-Korea), men e berre Vetle som e aktiv ut av dei, så resten av TB kan vel sitt, men tror nok mange av dei e kjepphøge fordi dei har komt seg høgt på ranken, uten å møte noke motstand og berre adla småfolk/gråbya, og dei har 4 duals. Tenker nok mange av TB sine "topp" kontoer kjem til å falle når dei får skikkelig motstand, håpa dei bevisa meg feil, men heilt ærlig, tvilsomt.

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?

Zulul. Fordi dei har tidenes rekkrutør.
Derpxrazor fortjena ikkje å vinne(om vi ser bort ifra at Andy e der), men pære og derpxrazor kan legit gi meg nr deira så skal eg vippse dei 50kr så dei kan gå og ete noke bolla.

Hvorfor?

Annet?

Sinder4leder i tb, så blir det liv.




Benis



jeg spiller solo atm, jeg startet på v1/2 i 2008 men sluttet når jeg fikk ca400 byer, ble for mye da jeg var i fronten, samtidig så hadde jeg skole og spilte solo. jeg har starta på v33 med nytt nick for å få en fresh start, spiller vell tw for at det er ett tidsfordriv. Vil ikke påstå at jeg har gitt 100% enda på v33, jeg startet med store intensjoner om å bli 1st? men vi får se hva som ser.

Jeg liker hvordan v33 har endt opp, vil si jeg ble overraska når Tarzan/oso merget. men føler det er bra det endte opp slik, syns erfaringsnivået er jamt utover TB/Toby.

Har ikke lyst til å fortelle så mye om meg selv i tilfelle noen FAKTISK husker meg?xd skal ikke sitte her å påstå at jeg er flink eller noe, hadde vell sikkert en del flaks før, jeg var vell kanskje en "kjent" backstabber på v1 da jeg brøt sammen 2 stammer om jeg ikke husker helt feil.


Sivertf


Det er bare meg, Sivert som spiller på kontoen

Jeg startet med tw på v5, men har vært veldig på og av siden det. Har egentlig aldri spilt seriøst på en verden, tror faktisk dette er den første verdenen jeg har kommet over 100 000 poeng på denne kontoen.

Planen var egentlig å bare ta det rolig og kose seg ute på rimmen, men så ble det mer seriøst når toby og oso merga og det ble litt aktivitet på verdenen.

V33 har vært en veldig stille verden så langt, gleder meg til det blir litt mer action ;)

Krigen har vært relativ rolig, utenom noen få aksjoner fra begge sider har det egentlig ikke skjedd stort.

Det å flytte til frontlinen fra rimmen var det beste valget jeg har tatt, deilig at det skjer litt mer en bb adling

Toby er en fin gjeng, men er kanskje litt trege når det gjelder planlegging xD

Det må være Benis. Han kom fra intet og rett opp på top 25

Hell og lykke tror jeg må beskrive kontoen best ettersom at det bare var flaks at jeg gadd å starte

Om 2-3 måneder eier toby 75% av verden tipper jeg xD

Motivasjon og tid

En dedikert tw spiller er en som er aktiv på forum og ikke bryr seg om tiden på døgnet, jeg er nok ikke en dedikert tw spiller ettersom at jeg trenger skjønnhetssøvnen min

1. Toby
2. TB
3. ingen som konkurrerer mot disse stammene egentlig

1. Coller
2. Jaggy4jk
3. Master of none

Toby fortjener å vinne


Herkules


Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).

Heite Naja å e 24 år, ej e så awesome at ej treng ikke dual
clip_image018.png


Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33.

Bjønd å spille tw for 8år sia, for å prøve å få oppmerksomheita til en dude ej møtte første åre på vgs. spilte på nokre verdena, tok mej ei go pause, heilt t ej tryna å vart sengeliggandes
clip_image019.png


Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?

nei, sku bare spille litt på gøy, fant nokke fine folk å så bestemte vi oss for å vinne heile greia
clip_image020.png


Tanker på v33 så langt?

D R A M A . de he vor skittent å masse drama.. et øyeblikk trudde ej de va reality tv..

Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?

den he, igjen, vor dramatisk.. De e masse sleipe folk som går i krig, de skal vær snickers å twist.
clip_image021.png


Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?

syns ej he klart mej bra hittil. gått på nokkå mura, men sånt lære man av
clip_image022.png


Ærlig mening om egen stamme.

En jeng me greie folk som kan snakke høl på en murstein t tider. Nokken som ej ikke kjenne så godt, så e der nokken som ej bare ikke kjem overens me.. vi e nok like sta
clip_image019.png


Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
Lord Gandreas, tenkte ej sku slå han så jævli .. men den planen funka jævla dårlig.. han e au i veien heeeeeile tia
clip_image001.png




Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

Hell å lykke vil ej sej.. ej ligg jævla bra til i safe sonen, så ej får jær ka faen ej vil
clip_image002.png


Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

nei da skal ej ha slådd Lord Gandreas, å vi vinne nok heile greia :D rekna me no ette nyttår at de blir ganske mye fart så vi får sjå ka toby e god for.

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

tid. penga i banken skada heller ikke xD vi he de nok i kjeftn au.. så en go blanding
clip_image003.png


Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?

en dedikert tw spiller he tid, an e taktisk smart å flink å prate for sej. ej he tid, ingenting anna så nei, ej vil ikke sej ej e en dedikert tw spiller
clip_image004.png


Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer
clip_image005.png


he bare fulgt me på TB å TOBY så he ikkje nokkå meining om dem andre egentlig
clip_image006.png


spiller messig må de vel bli

1. Lord Gandreas
2. Mad irish
3. Keiser

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?

Dem som spilla sleipt syns ikke ej bør vinne, så da forsvinn plutseli heile toby stammen
clip_image001.png
Nokken i TB au som ej ikke syns e heilt me i verden.. syns dem som e ærlig, å spilla rettferdig bør vinne.

Hvorfor?

Der he heile veien vor nokken som vil ta snarveia å bryte avtala osv. De e ikke greit. Mann dej opp å sej de sånn de e. E der en avtale ja så hold dej til den. Jær du nokke anna så kan vi ikke stole på dej å da e du butfucked.

Annet?

Håpe dei andre verdena at folk slutta å tru dei e me på paradise å oppføre sej som folk. vil dokke ha drama, hiv på kuwtk eller få dokke dame.
 
Sist redigert:

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Og legg ut ett og ett interjuv hver seg eller noe sånt så blir det litt mere oversiktlig og lese eller herlig lesestoff keep going :D
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Master of None

Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).


Her spiller Vetle og Eirik. Vetle startet kontoen, men siden jeg har vært opptatt med andre verdener. Trengte jeg en hjelpende hånd. Både på grunn av andre verdener, men også en del fordi jeg ikke kunne være så aktiv som kontoen fortjener i visse perioder. Så da fikk jeg in Eirik og så langt har det gått supert.

Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33
Vetle: Begynte i år (2017), med v30. Spiller ennå aktiv v30, men har også spilt litt forskjellige steder også. Blant annet v31 (vunnet) og hp21. Dukker nok opp på et par verdener til, både her og på .net.

Eirik: Jeg begynte å spille tw for ganske nøyaktig 1 år siden, på v29. Etter gode råd fra etriuss <3, ble spillet med en gang mer interessant. Har i løpet av mitt år på tw vunnet v29, v32 og hp21.

Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?

Nei, jeg var så opptatt med v30 og nærmet meg (Vetle) eksamens perioden, så var egentlig bare for gøy. + jeg har aldri vært med på en ordentlig start-up, så skulle prøve meg. Planen var egentlig bare å være med på start-up og deretter enten slutte eller evt. bli rim/def spiller. Men siden jeg fikk så god start som jeg gjorde, valgte jeg heller å ta in en dual og satse.

Tanker på v33 så langt?

Vetle: Virker som en morsom verden dette, liker at det er 50/50 over hvem som vinner. Noe som vil gi de mest hardt arbeidene overtaket.


Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?

Vetle: Så langt synes jeg vi (TB) har hatt mest fremgang iallfall sånn TB vs Toby/OSO, men kan også fort snu. Jeg tror jo vi ror dette i gang, men er mange flinke spillere på andre siden. Så ingenting er sikkert :)

Eirik: Vi har definitivt hatt mest fremgang, selv om det har vært få adlinger fra begge sider. TB har adlet 25 byer fra toby, og Toby har adlet 5 fra TB.

Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?

Vetle: Var egentlig i min egen stamme Korea, hvor vi valgte å gå ut av alliansen med OSO når de merger med Tarzan (Toby nå). For å kunne dele krigen mer 50/50. Noe jeg føler vi har klart :)


Ærlig mening om egen stamme.

Vetle: Nå har ikke jeg vært den mest aktive i samtaler eller på forumet. Men virker som en god gjeng, lukter seiers gjeng ;) Virker som et bra samarbeid, spør man om def så tar det sekunder før noen svarer og alle virker hjelpsomme :D

Eirik: Virker som en veldig hyggelig gjeng :)

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?

Vetle: har ikke følgt med nok på andre spillere til å kunne uttale meg godt nok her (synes heller ingen stammer har hatt noe overraskende utvikling) :p

Eirik: Jaggy4jk :D

Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?

Vetle: Liten miks vil jeg si, siden jeg var usikker i starten om jeg skulle satse. Valgte jeg å bruke litt mer pp enn jeg trengte (siden jeg ikke farmet på nivå med de andre stor kontoene). Men fikk også mye pluss siden jeg gikk etter de store spillerne nær meg. Var en liten gamble som lønte seg :p

Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?

Vetle: Håper og tror vi i TB har pushet front og sikret mer safe/rim.

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?

Vetle: off, masse off! Neida, kan jo være def/support spiller også. Men jeg foretrekker top kontoer med en god del off. Det gjør at en krig mellom store kontoer blir mer morsomt. Synes også top kontoer skal kunne hjelpe mindre kontoer, enten om de er nye eller trenger hjelp med noe.

Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?

Vetle: En aktiv spiller, som er hjelpsom og bidrar med mer enn hva som må gjøres på egen konto. Ja, vil si jeg er det. Jeg lever på lite søvn og hjelper gjerne til med kV eller def om det trengs. Nå har jeg hatt mye fokus på v30, så har ikke helt levd opp til min egen standard her. Men jobber med saken ;)

Eirik: Som vetle sa, så er en dedikert tw spiller aktiv, og hjelper til på både egen konto og i stammen. Vil ikke si at jeg er en veldig dedikert tw spiller, jeg lever på varslinger på mobilen :p

Ranger top 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer

1. Etriuss14
2. Keiser
3. Mad Irishman


Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?

Vetle: Synes de som legger mest innsats og tid in i verden fortjener å vinne. De som spiller smartest og tar riktig valg fortjener å vinne. Synes også spillere som hjelper andre mindre erfarne også fortjener. Hvis det var navn du så etter her, så får du det ikke fra meg før nærmere slutten. Lenge igjen ;)

Hvorfor?

Vetle: Fordi det er et strategisk spill, som handler om riktig valg og hvor aktivitet har mye å si.
 
Sist redigert:

keiser

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Flott initiativ! Mye bra lesestoff:) Har endelig fått tida til å svare, så bedre seint enn aldri!
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Keiser

Hvem spiller på kontoen? Fortell gjerne litt om du/dere selv (og hvorfor dere spiller sammen, om dere er flere).

Vi e 3 på Keiser kontoen atm, mæ(Ola), Alex og Christian. Æ starta opp for ein god del år sia som liten kid, og har spilt litt i ny og ne. Keiser kontoen e den originale kontoen min, men har vært innom don Bosco(v25?), The Mercenary(v27) og Konrax(v32 + eit par måneda v30). Christian har hjulpet til på v32 og no v33, men e dessverre mye borte. Skal sies at når han først e tilstede e d få som kan matche aktiviteten hans! Han har ikke mye erfaring, men e utrulig lærevillig og sluke kunnskap som bare det. Henta også inn Alex da mye skole + Christian sitt fravær gjorde at tida ikke strakk til til tider.

Alex: Jeg har spilte v9, 10, 12 og 13 for fun med noen kompiser for en stund tilbake!
Så kom jeg tilbake på v26 under nicket TIG3R som jeg spilte både v26 og v27 med. Så gikk jeg over til JJ94/ -JimmyAIK på v29 og spilte også der på v31! Da v31 var over gikk jeg over til vaffelmann og spilte på v32 der! Så var den tid over og jeg fikk en forespørsel av Ola om å komme inn på Keiser kontoen på v33 hvor jeg nå spiller :)

Når starta du/dere å spille tw og hvorfor starta du/dere opp her på v33.
Skulle pp-farme, men som vanlig gikk jo det dårlig… (skulle pp-farme på v32 åsså :p)

Du/dere satser nok ganske sikkert siden du/dere er top 25, men var dette planen fra starten?
Absolutt ikke, skulle pp-farme.. Men no som vi e godt i gang, kan vi jo likesågodt vinne en verden til :)

Tanker på v33 så langt?
Kjedelig verden, med 2 sider som alltid. Ingen som ønsker litt action lengre, men merge-to-win. Ellers går det sakte i fronten, men noe overtak har vel TB ifølge statsa.. Kan dog snu sæ fort, så bare å passe på Toby/OSO.

Spesielle tanker om hovedkrigen på verdenen TB vs Toby/OSO?
Kjedelig, kjedelig, kjedelig. Litt spenning e d på østsida da, der flere kontoa på begge side har litt off å smelle med. All ære til Implicated, Dory, MoN og Pickle for d! Ellers kan man vel bare regne med å møte stacks på vestsida..

Tanker om eget spill så langt. Valg du har tatt som var bra eller som du skulle ønske du var foruten?
Like drit som alltid. Blir bare slappere og slappere jo lengre verdenen vare :p Mye hate får æ også, men det e jo alltid hyggelig. Noen kontroversielle valg har æ vel tatt, men så ille har dem vel ikke vært :) Eller e æ bare en skitten spiller? Iallfall fått forumet til å ryke, med god hjelp fra flere hehe. Angre ikke på noen valg, ettersom æ fortsatt mene vi har spilt reint!

Ærlig mening om egen stamme.
Flott gjeng, mange nye fjes som stadig overraske! Skypechatten e aktiv til alle døgnes tider og lærevillig og behjelpelig e alle mann. Artig å være i en slik stamme.

Hvem syns du har hatt den mest overraskende utviklingen?
MoN slår til igjen! På Vv30 vise han at detta e spillet hannes, og på v33 følge han opp med å være i toppen igjen! Detta til tross for at mye tid har gått til v30. Rett og slett imponerende! Så kanskje ikke så overraskanes likevæl..

Hva definerer kontoen best? PP – Skills – Hell og lykke. Hvorfor?
Skulle pp-farme, nåkka det gikk dårlig med, så pp vet vi ikke ka e. Så regne med vi har hatt en god del flaks på veien. Treng ikke nåkka særlig med skills for å komme langt her, så vil si vi leve lenge på aktivitet + en smule flaks!

Hvordan tror du verden blir å se ut om typ 2-3 måneder?
Forhåpentligvis nærme vi(TB) oss seier, men kan fort bli en stillestående krig. Blir spennende å se. Tror iallfall vestfronten står stille eller blir pusha nordover, men østsida kan det gå begge veia med. Får se kæm som e smartest/mest aktiv eventuelt kæm som får mest hjelp fra stammen.

Noen ting du tenker er essensielt at en top 25 spiller har?
Aktivitet. Treng ikke nåkka anna enn det, med mindre du e Coller og har pp da..

Hva er en dedikert tw spiller for deg, og er du en?
Kan være så mangt! Noen står opp før nb går ut og kaller det dedikasjon, andre skaffer seg bare nattedual :p E ikke alltid så lett å finne dual om natta da, så da må man være litt ekstra dedikert for å bli en topp konto. Ellers vil æ si farminga fortell mye om en konto. Som oftest de som farme mye som når langt, og da telles ikke farming av stammevenner én dag :p Så det å være dedikert handle egentlig om å være aktiv og vise vilje til å vinne spør du mæ! Og ja æ vil vinne! Vil også si æ e ganske dedikert på farminga til tider, så vil si æ havne midt på treet.

Ranger topp 3 stammer og spillere basert på egne meninger. Toby og OSO regner vi som 1 stamme, så får vi med flere stammer
Stammer:
1. TB
2. Toby/OSO
3. WG

Spillere:
1. Dory – imponerer på østsida av kartet! Mye spennende krigføring der. Svidd av mye på WG iallfall, og no står TB spillera for tur :p
2. Implicated – Sammen med Dory skape dem mye styr. Farlig kombo som har gjort stor skade og kan gjøre enda mer om dem har aktiviteten til det!
3. Mad Irishman – Iver tar over verden som alltid. E overalt til alle tider. Seier skal han også ha, og bidrar mye på rimmen og i fronten! Litt mange duals, men det kan vi leve med. Credz til Jesper som farme og time under aksjona, mens du e utilgjengelig en sjelden gang! Chris og Ulrik høre æ ikke mye til for tida :p

Hvem syns du fortjener å vinne v33, og hvem fortjener ikke?
Ingen foreløpig. Har vært den tammeste krigen æ har vært borti! Så her må begge side steppe opp! Ellers e begge siden like skitten så egentlig kan vel WG stå opp fra de døde og vinne for min del :D


Annet?

Mange diskusjona har vi hatt mellom Toby og TB, men vet det e en hyggelig gjeng på begge side. Bra vi har klart å skapt litt liv og engasjement rundt v33 iallfall, men no e det på tide å legge energien i selv spillet og ikke på forum! Lykke til alle sammen!

//Ola
 
Topp