Intervjue av Port Royal VII - Leder i Cash

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Intervjue av Port Royal VII
http://no.twstats.com/no19/index.php?page=player&id=6424865 Spilleren
http://no.twstats.com/no19/index.php?page=tribe&id=93 Stammen




Meg: Hvem fikk deg til å starte og spille TribalWars? (gjerne legg med en liten historie fra denne personen)

Royal: Husker jeg så et reklame banner på et sosialt medie da V1 startet opp, så jeg startet i V1 helt tilfeldig. Dog var jeg såppass ung (10-12 år) at jeg ikke forstod spillet så godt, endte vel med å bli adlet ned med 500.000 poeng.
Jeg startet dermed ordentlig på V5 i Danmark, hvor jeg ble en av lederene i TBOJ som vant verden. Med andre ord vant jeg min første verden som 14 åring, som en av 4 ledere av stammen. Fikk her mine 2 læremestere Man9000 og TBA71 (som er kjente blant noen i danske servere. Gode tider) :)



Meg: Hva er din historie igjennom årene på TribalWars ?

Royal: Om jeg skal ta hele historien, så kommer jeg til å holde på lenge.
Jeg husker at etter suksessen i V5, startet jeg opp i en .No server. Der ble jeg møtt at selvopptatte og egoistiske spillere, som ikke verken brydde seg om diplomati eller samhold i stammen. Så jeg valgte veldig enkelt å holde meg unna .No servere.
(Minner meg i dag om Plan B)

Så jeg startet opp i Danmark igjen, og var rank 1 i 2 servere, men husker ikke hva jeg het. Lurer på om det ene nicket er Royal Fitch hvertfall, var bla. første til 10k point etc.
Danmark hadde små verdener, så jeg forflyttet meg videre med litt større ambisjoner. Først i .Net som gikk allright. Var innom rank 1, men klarte ikke holde den lenge. Av regn tilfeldighet startet jeg opp litt i Tyskland, og spilte dual med 2 andre gode spillere som jeg lærte mye av. Klarte å holde oss som rank 1 til 2 mio poeng, før vi mistet motivasjonen. Så jeg startet opp i Danmark igjen, ble rank 1 der igjen og mistet på nytt motivasjonen.

Så nå har jeg endt opp her i .No, kun for å bevise meg selv at jeg med et solid team kan vinne verdenen. Og det teamet har jeg definitvt funnet.



Meg: Hvor lenge blir du å spille på v19 før du mister motivasjon her?

Royal: Det er en god stund siden jeg har spilt TW nå, så motivasjonen tror jeg ikke blir noe problem. Har et mål for øye, og det er å vinne. Samt har jeg friår, hvor trening og opplevelser står i fokus. Med andre ord, jeg har også tid til mye TW. :)
På den annen side, så har jeg og Asle også spilt en god del sammen tidligere, blant annet var jeg innom Jato Link, sammen med Asle og Jørn.
Så om jeg mister motivasjonen en periode, så vet jeg at Asle stepper inn som sjef på kontoen, slik at jeg får en pause og kommer sterkt tilbake etter 1-2 uker.



Meg: Så du vil si at Asle er nøkkelspilleren på kontoen eller?

Royal: Jeg og Asle utgjør et perfekt team. Nå i oppstarten er det jeg som bestemmer hva som skal oppgraderes når, hvor og hvorfor, med hvilke ress. etc.
Dog er Asle flinkere med flere byer, så han tar da over rollen som nøkkelspiller.
Med andre ord; Vi er nøkkelspillere på hvert vårt felt, som utgjør en helhetlig stabil og erfaren konto. :)

Når det er sagt, så har jeg spesialisert meg på start-up. Prøvd flere strategier og utfordret meg selv. Asle har spilt masse TW og forstår spillet godt, og har mye mer erfaring innen store kontoer.



Meg: Jeg ser en plan b by oppe i Cash sitt område, hvorfor er den fortsatt der da det er erklært krig mot plan b?


Royal: Lillyazter har flere gode venner her i Cash. Dermed har jeg ikke sett poenget i å adle akkurat den byen, da jeg har flere alternativer. Han er dog inaktiv, så jeg ser ikke på vedkommende som en trussel for oss her opp. Frem til i natt, har han også vært utenfor kirkeradiusen min.



Meg: Hvem i cash vil du si gjør det best? Og hvem vil du se på som en nøkkelspiller i cash ?

Royal: Det er egentlig vanskelig å svare på, da jeg er imponert over hele gjengen. Xeroxy har vært heldig med gratis byer liggende rundt seg, og fikk adlet en 3700 points by uten å miste tropper pga. merging på kontoen helt i starten da alle andre adlet 1k byer.
Qoop gjorde det svært bra i starten, men har vært uheldig med troppetap. Resterende spillere har lang erfaring med TW, men er ideelt sett ikke klassiske start-up spillere.
Derfor så blir svaret halveis blankt, men jeg syntes Qoop gjorde det bra i starten. Nå er det Xeroxy som gjør det best, litt fordi de planlegger alt til minste detalj ang. adling og kirke radiuser. Er det noen jeg ser på som en trussel ang. rank 1, er det definitivt Xeroxy.



Meg: Unvts forlot dere for å bli med i teemo. Hva er deres syn på dette?

Royal: Vel, Unvts var feig, og thats it. Så tidlig i spillet da omtrent alle hadde 1-2 byer, hadde naturligvis ikke stammen deff. 90% startet med 100% off, og brukte backtiming som forsvar.
Unvts var redd for at han skulle bli utsatt for tidlig adling, og valgte å hoppe over til det som da var fienden. Det verste er vel at Unvts var i ledelsen i Cash per dags dato.



Meg: Nå er jo teemo og cash allierte. Hva tror du disse 2 stammene kan gjøre mot Plan B ?

Royal: Jeg tror det vil bli en lang krig her på v19, og derfor så har hvertfall vi i Cash god assistanse med Teemo på laget. Har ikke snakket med Roger personlig, men ryktes om at han er solid som leder.
Indirekte sier jeg med andre ord at Teemo kan bli avgjørende for å ta seieren fra Plan B.



Meg: Alt I alt, vil denne krigen vare over lang tid. Er det noe du vil tilføye ?

Royal: Pga. lange distanser mellom medlemmer av Plan B, vil krigen vare lenge. Hadde vi vært nærmere hverandre per nå, hadde nok krigen vært over fortere.
Har ingenting å tilføye, hyggelig at du ønsket å intervjue meg. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
herlig intervju, ser ut som en god konto dette her :) ser frem til å møtes på slagmarken.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
blant annet var jeg innom Jato Link, sammen med Asle og Jørn.

Du også, ja? :D Det var en del folk innom den kontoen der en periode.

5d05999030b6d19b1f0697255131ea0a.png


Hvordan var russetida?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Tipp topp, tommel opp. Flott intervju. Det blir spennende å følge utviklingen på denne kontoen!
 

DeletedUser

Guest
Wow, for en luksus med intervju så tidlig (clapping) Håper det blir mer!
 
Topp