Intervjuer og sånt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Intervjuobjektet mitt forsvant brått 1 sekund etter å ha sagt noe :confused:
 

DeletedUser

Guest
Okai bois and girls, siden det ser ut til å bli en spennende periode fremover fra v7 og jeg også er tilbake fra en fortreffelig ferie så kommer jeg endelig til å få ræven i gir og få gjort det her. Jeg har dog en hel haug med prosjekter jeg også vil få gjort for ikke å snakke om å komme tilbake i topp 10 da, men pytt! 16 timer dagen med TWting + øvrige prosjekter klarer jeg fint!
 

DeletedUser

Guest
Okai bois and girls, siden det ser ut til å bli en spennende periode fremover fra v7 og jeg også er tilbake fra en fortreffelig ferie så kommer jeg endelig til å få ræven i gir og få gjort det her. Jeg har dog en hel haug med prosjekter jeg også vil få gjort for ikke å snakke om å komme tilbake i topp 10 da, men pytt! 16 timer dagen med TWting + øvrige prosjekter klarer jeg fint!

Hører du åpner egen intervjubod i spikersuppa, cant wait!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det piper fortsatt i ørene mine etter sist gang jeg var i spikersuppa, så tips kjære zarazel, ta det et annet sted.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Haha, må le litt mcb :D

Var det ikke noen som skulle sette opp snipevideo engang? :D
 

DeletedUser

Guest
Nei uff, logger ikke no særlig på for tiden ettersom k54 er så kjedelig så om noen absolutt har lyst til å gjøre noe drit så skal de få lov til det :p Får se om jeg får gjort noe her om jeg gidder å spille skikkelig igjen :)
 

kosehaien

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er du med på å ta ut Rinis og Colonel CARPE RECTUM? Kjeder meg ogdå veeeeeeldig i k54. Ingen motstand :(

Eller, kan vi ikke bare ta alle i HG? Noobs uansett :p
 

kosehaien

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De er ihvertfall ikke særlig gode :)

Deres erfaring fra tidligere verdener er ikke så veldig overbevisende når de bare har en 5-10 byer hver ca. OD har de heller ikke mye av.

Vet at Rinis er god, men hun har ikke akkurat overbevist meg o at hun pwner heller da :/
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
for det første er dette veldig off topic nå.

For det andre så er vell ikke diskusjonen noe og diskutere, da Va er venner med Hg ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke at det hadde vært så artig å ta ut småspillere på under 100k uanz.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp