Intervjuer?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei! Bare lurte på om det er noen intervjuer for v7? Eller om en er på vei?
 

DeletedUser

Guest
Når man har noen K poeng så kan det alltid være artig å ha noen intervjer. Noen spillere muligens forsvinner, og noen blir igjen lenge. Litt mimring ut av slik, og det kan være gøy.
 

DeletedUser

Guest
o_O

Intervjuer er morro :jfornøyd:

Men å komme med gode spørsmål så tidlig er vanskelig.. :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
nei, et er kanskje "er det morsomt å bli spiket så tidlig i spillet?"
 

DeletedUser

Guest
Personlig vil jeg foreslå at samtlige intervjuobjekter blir spurt om hvorvidt de behersker "The Running Man".

Forøvrig, som nevnt. Har vel vært en del opp igjennom som har påvirket tidlig i spillet, men sluttet eller lignende når intervjuene starter opp?
Ikke at det er så nøye, ville egentlig bare få foreslå et awesome spørsmål som burde bli stilt fremover jeg. :cool:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Yoshi er vell en nokså profilert person fra før av, og i og med han setter seg i det lyset om å være gud kunne vell han vært et fint intervju objekt?

Men som alle vet er jo yoshi en tegneserie figur, og ikke gud :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg vil ha et av MR. G&W og CS.. Hvor de helst røper hvordan de klarer å vokse så sykelig fort og farme så mye-.-

Jeg er omtrent konstant aktiv og jeg er jo ikke i nærheten-.- Men det kan ha noe å gjøre med at jeg sitter mye på andre verder også da:S... Men jeg er fortsatt sjokka over hvor fort det går.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
jeg vil ha et av MR. G&W og CS.. Hvor de helst røper hvordan de klarer å vokse så sykelig fort og farme så mye-.-

Jeg er omtrent konstant aktiv og jeg er jo ikke i nærheten-.- Men det kan ha noe å gjøre med at jeg sitter mye på andre verder også da:S... Men jeg er fortsatt sjokka over hvor fort det går.

Jeg kan godt være med på et intervju, men kun om CS også blir inkludert (som foreslått her). Et intervju med Deus. ville også være særdeles interessant ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er for tidlig. Et intervju burde omhandle spillere som har oppnådd noe på en server. Dersom Deus. og Repentance Requiem fortsetter i samme sporet vil det også bli mye mer interessant å lese, mener jeg da. Da har man noe å se tilbake på, to uker inn i en server så har det vel ikke skjedd all verden, og spørsmålene vil jo også være ganske begrensede. Tviler også på at intervjuobjekter har så tidlig har så mye interessant å si. I slike intervjuer er det ofte interessant å høre "hva skjedde egentlig...?", altså noe allmenheten ikke vet fra før. Men det er min mening da.
 

Ole Einar Bjørndalen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg synes det er for tidlig. Et intervju burde omhandle spillere som har oppnådd noe på en server. Dersom Deus. og Repentance Requiem fortsetter i samme sporet vil det også bli mye mer interessant å lese, mener jeg da. Da har man noe å se tilbake på, to uker inn i en server så har det vel ikke skjedd all verden, og spørsmålene vil jo også være ganske begrensede. Tviler også på at intervjuobjekter har så tidlig har så mye interessant å si. I slike intervjuer er det ofte interessant å høre "hva skjedde egentlig...?", altså noe allmenheten ikke vet fra før. Men det er min mening da.

Vil nå fortsatt lese intervjuer jeg, spennende og høre hvordan de gjør det og om de får tid til noe annet enn tw slik de holder på osv :jblunk:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Blir en god del skiturer og familiebesøk og treningssenterbesøk og øvinger med brass band og skole og jobb og moderatorjobb og søvn og spising og lekser og sosialisering og andre spill og photoshopkos og lignende også.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp