Intervjuer?

DeletedUser

Guest
Har merket en mangel på Intervjuer på denne verdenen så hadde håpet noen kunne ta på seg dette?:hjelp:
 

DeletedUser

Guest
Wow, Geirur, Spiller du på v4 fortsatt? :eek:

Nope, bare v18 og beta tw2.

For å holde meg samtidig til tråden: kunne vært spennende med et intervju debatt eller "intervju battle" mellom zippy/tw-guiden og md.
 

DeletedUser

Guest
Nei, mellom ODA og Nice, siden det er så høyt niv på diskusjonene.e

Jeg er definitivt ikke uenig i dette, men all stammer trenger sine frontfigurer som er den heldige utkårede til å være representativ for de fleste i sin respektive stamme. Hvem foreslår du fra hver av de?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
MD gjør en god nok jobb i å ydmyke OdA, så vi trenger ingen representanter :mehe:

Forøvrig har vi jo ett intervju av zippy liggende på forum allerede, så kanskje intervjue noen andre isteden?(Jeg nominerer PGM, The vigilante og Bexx)
 

DeletedUser

Guest
Greit da, etter jeg er hjemme igjen fra ferie skal jeg ordne et.

Bare å komme med forslag på hvem jeg skal prøve på :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg er definitivt ikke uenig i dette, men all stammer trenger sine frontfigurer som er den heldige utkårede til å være representativ for de fleste i sin respektive stamme. Hvem foreslår du fra hver av de?

Olvedn/Harald og MD/Delusionne
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ikke Olvedn(han har vi jo ett intervju av), men Harald hadde absolutt vært interessant å lese om.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Kan ikke se for meg noen som vil lese eller intervjue noe som omhandler Viglante kontoen. Med mindre det er drittslenging, naturligvis :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje jeg kan spørre hvorfor han sender så dårlige fakes?
 
Topp