Intervjuer?

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kunne kanskje vært greit med ei liste der folk kan stemme på hvem de vil ha intervju med? Men ellers har vell de fleste gamle traverne blitt intervjuet tidligere, så hadde vært morro med intervju med noen av de litt nyere folka som nå er med i topp25?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg har lyst på MD intervju! Kan bli mange spennende påstander og meninger der om krigen og dens høydepunkter sålangt, isteden for det vanlige ''Hvordan startet du med tw'', ''fortell om din tw karriere'' - som på ingen måte er interessant, og repetert 83453789457 ganger.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
MD sine meninger er vell like kjente som Pål sine, for alle som har lest forumet.
Men ja hadde vært morro å høre hva han mente var høydepunktet i krigen :p
Var det den ene gangen de greide å ta en by ifra Pål uten at den ble readlet, eller kanskje den gangen de greide å rimme en mindre aktiv spiller?
 

DeletedUser

Guest
For at man skal få innsikt i flere spillere og få en forståelse for at v18 handler mer om nice og oda, så foreslår jeg at du kanskje vurderer noen spillere som ligger mellom 26-50 plass på rankingen. Litt interessant å vite om de har noen høyere målsetting.

Eventuelt intervju en av "underdogs" stammene fra 4.plass og nedover.
Hva tenker de? Er de realistiske eller visjonære? Tror de faktisk at de har noen mulighet til å vinne v18? Har de tatt noe standpunkt i den store verdens krigen, hvorfor/hvorfor ikke? etc.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
For at man skal få innsikt i flere spillere og få en forståelse for at v18 handler mer om nice og oda, så foreslår jeg at du kanskje vurderer noen spillere som ligger mellom 26-50 plass på rankingen. Litt interessant å vite om de har noen høyere målsetting.

Eventuelt intervju en av "underdogs" stammene fra 4.plass og nedover.
Hva tenker de? Er de realistiske eller visjonære? Tror de faktisk at de har noen mulighet til å vinne v18? Har de tatt noe standpunkt i den store verdens krigen, hvorfor/hvorfor ikke? etc.

Finnes det andre stammer enn Nice og ODA? Meatshield teller selvsagt ikke. Jeg vil ha ett intervju av DenAllmektigeTiss.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Stammerank 2 og nedover mot Rank 1. sånn, der var den nåværende situasjonen forklart(@Geirur), noe mer du vil vite?
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:hmm: Kunne tenke å se et intervju av Bexx eller Pål Gunnar på Nice siden, på ODA siden er Why So Serious og Bodyguard to typer som fasinerer meg, synnes et intervju med en vi ikke ser så ofte på forum hadde vært artig
 

DeletedUser

Guest
oim sin leder muligens.

Intervju av OIM sin leder hadde vært interessant å lese før de inngikk ally med ODA. Da kunne man lagt vekt på at de hadde baller som ikke hadde inngått noen ally med toppstammene. Men nå vil et intervju på den kanten være like interessant som et intverju av hvem som helst i Nice/ODA.
 

DeletedUser

Guest
:hmm: Kunne tenke å se et intervju av Bexx eller Pål Gunnar på Nice siden, på ODA siden er Why So Serious og Bodyguard to typer som fasinerer meg, synnes et intervju med en vi ikke ser så ofte på forum hadde vært artig

Enig ang. Bodyguard. Det hadde vært interessant. Sånn ellers så ligger ett intervju av Bexx allerede ute på v14-forumet, tror jeg.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Regner med at MD klarer å være mer relevant enn som så.

Det tviler jeg ikke på, han kommer til å vri og vrenge på det slik at situasjonen for ODA ser bedre ut enn den er, men når man ser på prestasjonene som har vært fra ODA sin side så er det ikke mye å skryte av i krigen. MD har fått til litt men ellers så er det veldig lite, annet enn periodevis bra forsvar, noe som ikke er vanskelig med verdensinnstillingene som er på denne verdenen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg vil se ett intervju av harald av den enkle grunnen at han var med å grunnlegge nice(premaden), ellers føler jeg at det ligger intervju av så og si alle topspillerne ute på forum allerede, untatt kanskje Magnus(?), R3L4X og Olvedn kan også være interessant.
 

DeletedUser

Guest
Det tviler jeg ikke på, han kommer til å vri og vrenge på det slik at situasjonen for ODA ser bedre ut enn den er, men når man ser på prestasjonene som har vært fra ODA sin side så er det ikke mye å skryte av i krigen. MD har fått til litt men ellers så er det veldig lite, annet enn periodevis bra forsvar, noe som ikke er vanskelig med verdensinnstillingene som er på denne verdenen.

Vel, du skulle nesten bare visst :) Men kan ikke avsløre noe. Blir jo ikke noe spennende for dere da :(

Og det virker som Nice forventer at ting skal skje med en gang. Null tålmodighet :( Stormen kommer. Bare vent. Vet også at dere sliter med innaktivtet og late spillere. Dere har et par få gode spillere som samarbeider. Resten er bare grøt som bare fyller opp tomrommet.
 

DeletedUser

Guest
Stammerank 2 og nedover mot Rank 1. sånn, der var den nåværende situasjonen forklart(@Geirur), noe mer du vil vite?

Tja, litt lite gjennomtenkt den der gitt. Tviler på at nice er i krig med TNW som er ranket som nr 6. Gjør research arbeid før håpløse bastante innlegg ;) (har dere noe form for relasjon, så beklager jeg på forskudd).

Back on topic: Hva tenker TNW som ligger der nede i sør? Hva er deres neste trekk? Joine nice i den store verdenskrigen, elller ekspandere først østover og deretter nordover? Etc.
 
Topp