Intervjuer?

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om det er On topic det da Geir :D

Mer on topic, ville vært noe ala:

Hvem vil ta på seg den ærefulle oppgaven som intervjuer?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg anser oss i nice til å være i krig mot alle stammene untatt de vi har diplomati med, hvorfor? jo fordi før eller siden må vi adle dem uansett, bare fordi vi ikke tar oss tiden til å skrive ned krigserklæringer til alle stammene på hele v18 betyr ikke det at vi ikke er i krig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anser oss i nice til å være i krig mot alle stammene untatt de vi har diplomati med, hvorfor? jo fordi før eller siden må vi adle dem uansett, bare fordi vi ikke tar oss tiden til å skrive ned krigserklæringer til alle stammene på hele v18 betyr ikke det at vi ikke er i krig.

:eek:ff topic:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
:hmm: Kunne tenke å se et intervju av Bexx eller Pål Gunnar på Nice siden, på ODA siden er Why So Serious og Bodyguard to typer som fasinerer meg, synnes et intervju med en vi ikke ser så ofte på forum hadde vært artig


Bodyguard er en interesant person ja, et intervju av han finnes da ikke?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Spillere jeg synes det kunne være morro med intervju med er:

Olvedn; var vel simen som ble intervjua sist?
Herre Smurfe; Ganske ny spiller som ikke jeg tror har blitt intervjuet tidligere.
Timtom - For meg ukjent
Bodyguard - For meg ukjent, men har sett han kan litt IG

Ellers er det vell nesten obligatorisk med intervju av stammelederne av de største stammene, selv om disse er såpass aktive på off forum at vi kan se hva de kommer til å skrive på forhånd, og de har blitt intervjuet tidligere, som man kan finne her på forumet. (Regner fremdeles Pål som hovedleder av Nice :p)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg kan bli intervjuet siden alle andre ikke klarer å bli enige om noen. Jeg er også flink til å imitere andre folk, så egentlig kan dere bare intervjue meg hver gang noen skal intervjues
 

DeletedUser

Guest
Så at jeg (r3l4x) ble foreslått av Niko, må innrømme at jeg er et ganske godt forslag, med tanke på at jeg har vært med i ledelsen i begge to stammene, så i motsetning til de fleste her inne vet jeg faktisk en god del om nesten alt og alle som har vært involvert i denne verdenen :) Jeg har og lagt merke til at det er en god del personer som er feilinformert om hva som har skjedd på kontoen med tanke på overgangen osv, så hadde vært greit å få klarhet i det :)

Ellers synes jeg et intervju med faggus eller Niko hadde kunne funket, og hvis du leter etter noen utenfor topp 25 så kanskje Vegard (Luktelena)?
 

DeletedUser

Guest
Ellers synes jeg et intervju med faggus eller Niko hadde kunne funket, og hvis du leter etter noen utenfor topp 25 så kanskje Vegard (Luktelena)?


Har litt planer om hvem jeg skal ta så snart jeg er hjemme igjen, tenkte å ta litt av hvert få synspunkter på krigen osv.

Vet hvem de fleste er men hvem er Niko?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Så at jeg (r3l4x) ble foreslått av Niko, må innrømme at jeg er et ganske godt forslag, med tanke på at jeg har vært med i ledelsen i begge to stammene, så i motsetning til de fleste her inne vet jeg faktisk en god del om nesten alt og alle som har vært involvert i denne verdenen :) Jeg har og lagt merke til at det er en god del personer som er feilinformert om hva som har skjedd på kontoen med tanke på overgangen osv, så hadde vært greit å få klarhet i det :)

Ellers synes jeg et intervju med faggus eller Niko hadde kunne funket, og hvis du leter etter noen utenfor topp 25 så kanskje Vegard (Luktelena)?

Må helt ærlig innrømme at jeg er ganske uenig med at du er et godt intervjuobjekt i forhold til dine argumenter, har ikke sett mye handling fra deg her i ledelsen i hvertfall :tunge:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja han har bare hatt litt sommerferie, er vell ikke veldig ulikt deg vil jeg tro? Hadde ikke du nettopp en to uker selv MD?
 

DeletedUser

Guest
Dere sliter med å holde off-topic eller å bli enig generelt, så her kan det være enklere om dere bare lar intervjuer ta demokratiet til side? :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dere sliter med å holde off-topic eller å bli enig generelt, så her kan det være enklere om dere bare lar intervjuer ta demokratiet til side? :)

Som om du er en bedre elite on-topic duden som alltid kommenterer om ting som ikke er bra ellers uten å vise noe bra ellers.

Er godt å se liv, så gå å sutre et annet sted istedenfor å vise oss at det er det eneste du kan her.
 

DeletedUser

Guest
Som om du er en bedre elite on-topic duden som alltid kommenterer om ting som ikke er bra ellers uten å vise noe bra ellers.

Er godt å se liv, så gå å sutre et annet sted istedenfor å vise oss at det er det eneste du kan her.

jøss, ser du har siterte hva jeg skrev og skriver att jeg sutrer så fært?
Du får skrive hva i det innlegget mitt her, som jeg skrev som fikk deg til å føle deg fornermet av en eller annen grunn?

Var på ingen måte frekk eller sutrete til noen her så skjønner ikke hva den spydigheten kommer ifra..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
jøss, ser du har siterte hva jeg skrev og skriver att jeg sutrer så fært?
Du får skrive hva i det innlegget mitt her, som jeg skrev som fikk deg til å føle deg fornermet av en eller annen grunn?

Var på ingen måte frekk eller sutrete til noen her så skjønner ikke hva den spydigheten kommer ifra..

Alle innleggene jeg har sett av deg er at du klager over ditt eller datt som skaper liv, eller rager på meg :awesome:
 
Topp