Intervjuer?

DeletedUser

Guest
Alle innleggene jeg har sett av deg er at du klager over ditt eller datt som skaper liv, eller rager på meg :awesome:

Og du bare elsker å klage på andre. Så ser heller at du slutter å kommentere på slike ting, enn at bunny prøver å holde tråden ren.
 

DeletedUser

Guest
Første itervjuert blir nok lagdt ut senere i dag. dette blir altså en test så ikke vær for hard mot meg :)
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Føler at det ville vært kult med et intevju av Sindre/MK nå, med tanke på de siste begivenhetene! (støttes)
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Er faktisk planlagt allerede! :) Kommer et snart, men venter på et eget intervjuforum her først. Det skulle komme i nær fremtid! ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan ligger vi an her? Kommer det snart et nytt intervju, eller hva?
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Heh, litt opptatt med et annet intervju, men skal få til noe snart. Det er selvfølgelig supert om andre henger seg på også! :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:cry: Jeg har nå spurt 2 i Nice(venter på svar fra nr. 3) om de ønsker å la seg intervjue, jeg spørr derfor på det offentlige forum, om et kjentfjes fra Nice-sirkuset er lysten på å være med å lage det kuleste intervjuet på v18, med den kuleste intervjuern siden nittensjuognitti generasjonen ble stifta, skal vi sammen smække opp det fresheste intervjuet .no noensinne har sett, om ingen fra Nice melder seg vil jeg gjerne også ha andre forslag til litt kjedeligere backup intervjuer :)

PS:
Grunnen det kule språket er for å trekke oppmerksomhet fra de yngre genrasjoner
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg tenker å fyre opp i denne her igjen.

Om folk kan komme med forslag ville det vært supert! :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ole-Andre.
Han har på Afroki har gått igjennom en veldig ekstrem periode de siste månedene. Overlegen rang 1 ODD og blant de dyktigste på det deffansive plan.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Takk for tips! Fortsett med det. Om det også er et spørsmål dere vil ha stilt til personen dere foreslår så er det også lov til å komme med.

Har begynt på et par intervju nå, så håper jeg får ut et i kveld :)
 
Topp