Intervjuer.

DeletedUser

Guest
Black Rose - Capes

En spiller som er verdt å intervjues. ;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Noffe er helt klart verdt og interjue.. så får han et nytt sted og gi utslipp for trangselen for oppmerksom het
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Takk :)
Bare så at bynavn og profilen hennes var på engelsk.
Så tenkte jeg skulle sjekke på forhånd, så jeg ikke sender bare masse rabbel hehe :p
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg heier på Norfjon1 jeg, interju han! den eneste som alle egentlig henger seg opp i :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
jeg heier på Norfjon1 jeg, interju han! den eneste som alle egentlig henger seg opp i :)

Tiltredes. Videre synes jeg både Ghost68 (Yggdrasil), Yatta (EASY), Manfred (EASY), Monsterstone (SA), Dr.Killerman (Yggdrasil) og Epsilon (Nwe) er oppegående folk som hadde vært interessant å lese om. Jeg har flere navn på ønskelisten, de tar jeg imorgen.
 

DeletedUser

Guest
Tiltredes. Videre synes jeg både Ghost68 (Yggdrasil), Yatta (EASY), Manfred (EASY), Monsterstone (SA), Dr.Killerman (Yggdrasil) og Epsilon (Nwe) er oppegående folk som hadde vært interessant å lese om. Jeg har flere navn på ønskelisten, de tar jeg imorgen.

Word.
I tillegg til Reisverket, Amstaff, Arnold S. (Hvis han titter inn her) og ikke minst thephreak99.

(Takker forresten)
 

DeletedUser

Guest
Da ønsker vi han velkommen tilbake. :)
Måtte han ikke være like flink og hard som sist. :p
 

DeletedUser

Guest
Min egen fot ble terminated etter en fyllekule. Sykmeldt og kjedet meg, hva gjør man da?
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke unngå å intervjue samme folk som allerede har blitt intervjuet på andre verdner?
Hadde jo vært artig med noe nytt?
Har noen forslag:

Viking - ~SA~

The Blessed Dead - TEOD

Yatta - EASY

Wago - Capes
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Kan vi ikke unngå å intervjue samme folk som allerede har blitt intervjuet på andre verdner?
Hadde jo vært artig med noe nytt?
Har noen forslag:

Viking - ~SA~

The Blessed Dead - TEOD

Yatta - EASY

Wago - Capes

Det er alltid noen som blir intervjuet på nytt.
Kanskje fordi dem har skiftet syn og kanskje dem har andre synsmeninger fra sist intervju.
Dine forslag er notert
 

DeletedUser

Guest
Det er alltid noen som blir intervjuet på nytt.
Kanskje fordi dem har skiftet syn og kanskje dem har andre synsmeninger fra sist intervju.
Dine forslag er notert

Det kan godt være, men nå har jeg vært i 'Noffe stammer' i 3 forskjellige verdner. (RoEm-BoS-VARG)
Det er samme regla som går igjen hele tiden: Merging.
 
Topp