Intervjuer.

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det kan godt være, men nå har jeg vært i 'Noffe stammer' i 3 forskjellige verdner. (RoEm-BoS-VARG)
Det er samme regla som går igjen hele tiden: Merging.

Da vil jeg bare minne om at det er lenge siden noffe var i VARG, og det er enda lenger siden VARG merget med noen. Og VARG har definitivt ingen planer om å merge, ser det ut som vi trenger det?
 

DeletedUser

Guest
Da vil jeg bare minne om at det er lenge siden noffe var i VARG, og det er enda lenger siden VARG merget med noen. Og VARG har definitivt ingen planer om å merge, ser det ut som vi trenger det?


Dette har ikke noe med VARG å gjøre.
Det jeg prøver å få frem er at Noffe ikke har forandret seg, og derfor ser jeg ikke noe poeng i å intervjue han igjen.
 

DeletedUser

Guest
Intervju de stamme-lederne i Top5 ? får et lite syns fra dem om ting :) ?
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Blir en liten endring på neste intervju objekt.
Har satt Nofjon1 litt på vent pga litt mangel på tid..

Jobber fortiden med intervju av spiller rank 1 og også en annen spiller er under avhør/intervju :p

Flere står på vent og venter svarene dems osv.
Så jobber med intervjuer :)
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg til neste intervju kommer, håper bare det ikke er for lenge til :D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fatøl (orginalen) og mrceltwiii... :p

og en jeg gjerne vil vite mer om som jeg føler har utmerket seg her inne på en posetiv måte (tro det el ei en vargspiller) og det er unknown solider. Har hatt litt med han å gjøre på pm her og der, han kontositter jo det som er rundt omkring, og det er en spiller med beina på jorda, virker det som, samt at han jo er leder a Varg den største stammen her i verden 4. Hadde vært greit å se hans synspunkter på ting og tang.

To spillere som ikke trenger å intervjus er Rv og noffe, da vi alle kjenner godt til dem fra før;)
 
Sist redigert:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Valkyr og Sypp0 kommer ut senere idag, etter litt andre stuff jeg må gjøre ferdig..



Samtidig takker jeg for de 12 sladder brevene jeg fikk in-game idag :)
Setter utrolig pris på hjelpen dere gir meg.
Alle dere som kontakter meg ingame på v4 under nicket DeeDee blir holdt anonyme så klart :)
Så fortsett å server meg godsakene :)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Valkyr og Sypp0 kommer ut senere idag, etter litt andre stuff jeg må gjøre ferdig..



Samtidig takker jeg for de 12 sladder brevene jeg fikk in-game idag
Setter utrolig pris på hjelpen dere gir meg.
Alle dere som kontakter meg ingame på v4 under nicket DeeDee blir holdt anonyme så klart
Så fortsett å server meg godsakene

Jammen er jeg glad du har kommet til oss, og hjelper til på V4 forumet og IG! :)

Du har gjort en super jobb hittil, jeg gleder meg til de neste som kommer! ;)
Fortsett slik! :D:rolleyes::)
 

DeletedUser

Guest
Hehe flott:) er intresert i topp 3 spillerene i stammen, men mest av ghost.
 
Topp