Introducing the very best

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
A tribe where the very best of tribal wars from sevral countries have gathered to win a world is as we speak preparing to start tomorrow. Under 20 hours are left before the game begins. We exist, but where we are is another question which will not be answered. We don't want you to know who we are, because the only thing which may tip us of our pre-destined throne is the haters, who as always gonna hate.

The reason I've decided to make a post about our tribe here is to inform you that we still may recruit a small amount of decent players. If you're one of them, please visit www.exidas.net which is our recruitment page. Any further information will not be given. And remember you can only join one tribe. And the tribe you join you can't leave. Keep that in mind.

Best of luck,
TrAnxZ


Norwegian version:
[spoil] En stamme hvor de aller beste av de beste fra flere land har samlet seg for å vinne en verden som vi nå driver og forbreder oss til. Under 20 timer står igjen før spillet begynner. Vi eksisterer, men hvor vi er, er et annet spørsmål som ikke vil bli besvart. Vi vil ikke at du skal vite hvem vi er, fordi det eneste som kan velte oss i vår pre-bestemt trone er hatere, som som alltid skal hate.

Grunnen til at jeg har besluttet å lage et innlegg om stammen vår her er å informere deg om at vi fortsatt kan rekruttere en liten mengde anstendig spillere. Hvis du er en av dem, besøk www.exidas.net som er vår rekruttering side. Eventuelle ytterligere opplysninger vil ikke bli gitt. Og husk at du kun kan delta en stamme. Og stammen du bli med du ikke kan forlate. Ha det i tankene.

Lykke til,
TrAnxZ

[/spoil]
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
kristoffer spiller ja.. interresting elr bare utlåner han sin fine søknadsform


hvorforskrifer du på engelsk egentlig, det er norsk forum. Takk
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
We're here, but hidden.

Opplever litt problemer med rekruteringsside (fått ganske mange mld her). Den skal være oppe å kjøre nå :)
 

DeletedUser

Guest
It's going to be fun to see whether this tribe is gonna be as good as they claim or not. I guess we'll just have to wait and see, but from what i've seen on the rankings some members are little point whores. ;$
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Stammen som nå har lk...

Fullføring av den neste enheten (Lett kavaleri): 0:05:33
Trening Varighet Fullførelse Avbryt *
2 Lett kavaleri 0:11:09 i dag klokken 22:00:32 avbryt
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Eneste utenlandske spillerne jeg vet om nå er fire svensker og en danske. Skjønner ikke helt hva som er i veien med de. Og meg da, jeg bor jo i Skottland.
 

DeletedUser

Guest
Børde vært ulovligt med utenlanske spillere.
Swedish
Det tycker jag inte, så länge jag gör mig förstådd är det väl okej?
Norweigan
Jeg tror ikke det, så lenge jeg gjør meg forstått, er det greit?
English
I don't think so, as long as i make myself understood it should be ok?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
A tribe where the very best of tribal wars from sevral countries have gathered to win a world is as we speak preparing to start tomorrow. Under 20 hours are left before the game begins. We exist, but where we are is another question which will not be answered. We don't want you to know who we are, because the only thing which may tip us of our pre-destined throne is the haters, who as always gonna hate.

The reason I've decided to make a post about our tribe here is to inform you that we still may recruit a small amount of decent players. If you're one of them, please visit www.exidas.net which is our recruitment page. Any further information will not be given. And remember you can only join one tribe. And the tribe you join you can't leave. Keep that in mind.

Best of luck,
TrAnxZ


Norwegian version:
[spoil] En stamme hvor de aller beste av de beste fra flere land har samlet seg for å vinne en verden som vi nå driver og forbreder oss til. Under 20 timer står igjen før spillet begynner. Vi eksisterer, men hvor vi er, er et annet spørsmål som ikke vil bli besvart. Vi vil ikke at du skal vite hvem vi er, fordi det eneste som kan velte oss i vår pre-bestemt trone er hatere, som som alltid skal hate.

Grunnen til at jeg har besluttet å lage et innlegg om stammen vår her er å informere deg om at vi fortsatt kan rekruttere en liten mengde anstendig spillere. Hvis du er en av dem, besøk www.exidas.net som er vår rekruttering side. Eventuelle ytterligere opplysninger vil ikke bli gitt. Og husk at du kun kan delta en stamme. Og stammen du bli med du ikke kan forlate. Ha det i tankene.

Lykke til,
TrAnxZ

[/spoil]

Kode:
1	TP	5.794.086	5.794.086	19	304.952	722	8.025
2	TON	14.677	14.677	14	1.048	14	1.048

We reached our pre-destined throne. :cool:
 
Topp