J.F.F fam. - RUAB's slaver?

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå har vi kriget mot J.F.F i 55 timer.
Fakta så langt er:

Side 1:
Stammer: DN
Side 2:
Stammer: J.F.F, JFFA, JFFR, JFFS, JFFW

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 3
Forskjell: 20

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 158,006
Side 2: 19,019
Forskjell: 138,987

chart



Det som er svært pussig er at nesten samtlige av RUAB's byer er stacket med minst 1 full def. by, mens av langt mer utsatte byer hos andre spillere (nå adlet) har vi faktisk adlet byer uten tropper som har vært hos RUAB. Da begynner vi å undre, for er J.F.F fam. kun RUAB's lille kosekrok hvor alt skal handle om han?
Jeg håper da inderlig ikke så med tanke på de 95 andre medlemmene i J.F.F's store familie. Jeg har alltid hatt stor respekt for RUAB, etter hans gode lederstil som har lært opp mange nye tw-folk og hans lojalitet og ærlighet, men etterhvert på v9 så har jeg oppdaget en ny RUAB, dog takket være en del spioner så har vi funnet ut mye av hvordan RUAB har hatt planer om å spille her, først fra å skulle gå i ally med IP, så etter vår rekruttering av Villa plutselig ville fortsette å være ally med oss, være IAP med IP og dra ut info der og å gå til krig mot UN (ally) om 3 dager. Så skifter'n side igjen (naturlig etter at vi erklærer krig), det pussige da er at han skal sammarbeide med IP igjen som han akkurat skulle dra ut info fra og de har nå en ally. Og med UN som han skulle backstabbe om 3 dager så ble det plutselig et fortsatt sammarbeid, dette ligner ikke på RUAB, og jeg lurer på om det er hans trang til å vise at han er god, at han et sted skal prøve å vinne, det er bare synd det går så himla dårlig for'n når han tar alle troppene og lar de andre synke under jorda, blir jo spennende når det kun er han igjen :eek:

Også veit jeg jo at dere alle vil ha bevis for alt:

RUAB den 30.10. klokken 15:48
:) må jo ha med de beste for å bli nr 1 :)

Vi må nå bli ferdig med avtalene våre.

Får heller ta det gjennom deg så får du irette sette [ally]- MC -[/ally]

Vi fortsetter allianse med dere.

avslutter - MC - som viender oppgradere dem til IAP..

Avslutter alliane med UN , setter dem til IAP for en liten periode.

OPPretter IAP md IP, for å få ut info slik vi kan gi videre..

Fan nr. 1 av Sylphida den 01.11. klokken 08:07
3. Du sa fra ally til IAP ;)


RUAB den 01.11. klokken 09:01
3. da har viss missforstått værandre, meningen var slik jeg skrev.. 3 dager med iap så krig...men men..

Også har vi det nåværende diplomatiet til J.F.F da:
Allierte
JFFA
UN
JFFR
JFFS
IP
JFFW

Ikke-angreps-pakt (IAP)
- MC -

Fiender
DN

Så da er spørsmålet, har RUAB nå etter flere verdner blitt for desperat etter å vinne og med det ofrer hele sitt rykte i sitt ynkelige forsøk på å vinne samtidig som han putter resten av medlemmene i J.F.F i et gasskammer?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Han er en "overlever" og gjør det han må for å overleve. Det er forsåvidt ikke en ny side av han, det er side han har hatt ett par år nå, helt siden J.F.F ble grunnlagt på verden 3.
 

ruab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Helt utrolig..

Det er bare å gratulere Fan nr. 1 av Sylphida.

Når han ikke har full kontroll over hva andre gjør eller avtaler så må han, skaffe seg spioner, betale unge spillere med premium eller ressurser bare for å få innblikk.

Er et spill for nybegynnere og erfarne, skal ikke være slik at en utnytter spillere eller påstå at spillere er spioner for at jeg skal kaste dem ut.

Du traff under belte stedet når du påstod at Sønnen min var spion som hadde gitt ut info til dere.

Har vist om at vi har noen spioner hos oss, så er med vilje at jeg har skrevet ting på forumet som du har svelget å brukt som en unskyldning for å bryte alliansen som vi hadde.

Det viser igjen at du ikke har full kontroll at du må bruke dette forumet til å sette spillere i dårlig lys.

Spille messig er du flink, men du tenker desverre for mye på deg selv og gjør ALT for at du skal lykkes. Spillere blir såret av måten du oppfører deg på å legger ut falske beskjuldninger.

Spillere støtter byer som ligger i front mot deg, det er bare å se på kartet, det er naturlig at en støtter opp i fronten.
Det høres ut som at alle byene du har tatt har inneholdt tropper hos meg. Stemmer iallefall ikke.

At spillere har blitt angrepet adlet midt på natta eller når spillere er på skolen, da får en ikke beskjed om at en trenger støtte eller hjelp før det er for sent.

Vi spiller for fun. ikke på liv og død.

Du har jo vært kv for spillere i stammen vår å lurt på vårt forum, så da vet du jo hva regler vi har om støtte andre spillere.

Til slutt, du sier du ikke kjenner meg igjen.... har spilt sammen med deg i andre verdner har alltid hatt diskusjoner ,men som du sier nå så er det vel heller du som har forandret deg totalt i denne verden her.

Vi spiller med åpne kort, og sammarbeider med stammer som ser gleden i å spille ærlig.

Hvorfor vi mister så mange byer, er nok litt fordi vi er å mange unge spillere som for første gang spiller.Vi kriget mot 2 stammer mistet en god del tropper på det, vi støttet DN mot So Saftig og spionene lekker info til dere over vilke spillre om ikke har tropper på grunn av de støtter oppandre...

Jeg kunne også dratt frem bevis på hvor sleip en kan være, men det blir helt feil å brette ut dette på OFF forum, hva henikt har det.

Mottoet mitt har alltid vært og håper og tro at det eirer til slutt.. Ærlighet varer lengst...

Lykke til videre med å skaffe deg enda mindre tiltro..

Mvh. Ruab
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hva er det? begynner noen å bli desperat nå? dette var ikke en propaganda som var deg verdig, Zippy. eller er den det? etter den "krigserklæringen" som du kom med så har jeg mistet mye respekt for deg. nå blir du sikkert ikke liggende våken p.g.a det, men jeg trodde du var mer....fantasifull. eller i alle fall full av noe.
greit nok at du ikke respekterer stammen vår, men å få seg til å skrive noe sånt?
uansett. jeg håper du finner på noe bedre propaganda neste gang.
 

DeletedUser

Guest
hva er det? begynner noen å bli desperat nå? dette var ikke en propaganda som var deg verdig, Zippy. eller er den det? etter den "krigserklæringen" som du kom med så har jeg mistet mye respekt for deg. nå blir du sikkert ikke liggende våken p.g.a det, men jeg trodde du var mer....fantasifull. eller i alle fall full av noe.
greit nok at du ikke respekterer stammen vår, men å få seg til å skrive noe sånt?
uansett. jeg håper du finner på noe bedre propaganda neste gang.

Nå var det vel fordi dere avbrøt IAP med angrep og ikke melding slik som alle andre topp stammer gjør.
 

DeletedUser

Guest
syns det er feig å kjøre spioner på tw :/ er mye kjekkere å spille og har det kjekt enn å luke ut informasjon og ødelegge spillergleden ved å fjerne moralen for å forsette.. syns når du er en topp spiller, så syns jeg ikke noe særlig at du skal holde på med spion fanterier. Prøv heller å lag et godt eksempel på hvordan en topp spiller skal være. ikke hold på med spioner
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Spioner er en del av den menneskelige nysgjerrighet etter min mening. Man lurer på hva fienden tenker på den andre siden. Sett mange spillere si de er i mot spionasje, men da de får info i hendene, så er de interesserte.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg liker heller ikke tanken på spioner, men om jeg får info i hendene så er jeg plutselig for spioner :D

Ærlig talt, spioner er en del av hverdagen her, og spioner blir også brukt i moderne krigføring, så det å si at du ikke støtter spioner er å fornekte at virkeligheten eksisterer.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nå var det vel fordi dere avbrøt IAP med angrep og ikke melding slik som alle andre topp stammer gjør.

og hvorfor ble noen angrepet da? og hvem var det? og det er helt normalt at man erklærer en stamme som man har IAP med om noe slikt skjer? uten noen annnen forklaring?
det er bare tull og det vet du.
hvorfor ikke være ærlig om det?
 

DeletedUser

Guest
og hvorfor ble noen angrepet da? og hvem var det? og det er helt normalt at man erklærer en stamme som man har IAP med om noe slikt skjer? uten noen annnen forklaring?
det er bare tull og det vet du.
hvorfor ikke være ærlig om det?

Når man avbryter IAP så sender man en melding, skriver gjerne at det f.eks er fred i 3 dager før noen kan angripe. Skjønner ikke helt hvor du vil med den kommentaren der.

Dere angrep vel fordi dere er bikkjene til JFF?
Lyding123 skrev:
Ja dere og JFF har jo startet og jeg ble beordret til å speide dere litt.
 

ruab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hei Lord sayver.

Det var du som startet å angripe oss... Jeg fikk spørrsmål fra spillere på forumet at dere brøt avtalen, jeg skrev da at vi aventer å angripe før jeg gir klarsignal.

Skrev til Fan nr. 1 av Sylphida han tok tak i det og du skrev en beklagelse senere.

Det neste så skjer er at enda en spiller fra dere angriper jeg skriver igjen til Fan nr. 1 av Sylphida.

Da erklære Fan nr. 1 av Sylphida krig mot oss på grunnlag av at det stod på forumet vårt at vi hadde IAP med IP. Som var akseptert når vi lagte avtalen..

Men men historie nå, spill ærlig å slutt å drive skitt kasting.

Mvh. Ruab
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Woah, RUAB på forumet? Kult! Står til? :)

Dette er underholdene lesing. Fortsett! Forresten, dersom du har noe konkret IG bevis for at Zippy har betalt premiumpoeng for spionering så anbefaler jeg at du rapporterer det til support, da det bryter §8. Siden vi vet hvor glad du er i å finne ut av hvordan folk bryter reglene, hehe :jblunk:

Angående det med spioner... Jeg har ikke noe spesielt imot spionasje - det er spionene jeg misliker. Greier man ikke å vise litt lojalitet i et spill som strengt tatt ikke betyr noe begynner jeg å lure.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
En allianse skal tross alt bety noe, skal den ikke? Så det blir feil å skylde på UN her.

Volve har rett. Spioner kan være morsomt men de bør tenke på dette: fienden elsker forræderiet, men hater forræderen.
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
kapiing, UN brøt i.a.p helt uten videre ved å sende speidere og fakes på meg;)
 

DeletedUser

Guest
Hei Lord sayver.

Det var du som startet å angripe oss...

Hei RUAB.

Nå snakker ikke jeg om J.F.F, jeg snakker om hvordan UN avbrøt IAP'en.

En allianse skal tross alt bety noe, skal den ikke? Så det blir feil å skylde på UN her.

Igjen fortsår jeg ikke helt hva du mener, du slenger ut med spørsmål i hytt og pine uten å helt vite hvor du skal hen. UN og DN hadde vel aldri en alliangse, men en IAP. Ikke UN sin feil? Hvem sin feil er det da mener du? Når dere avbryter en IAP helt uten forvarsel så sier vel det sitt.
 

DeletedUser

Guest
Har hatt respekt for deg zippy helt til nå... Ruab er den ærligste spilleren jeg noen gang har spilt med, jeg stoler mer enn 100 % på han, og det tror jeg så og si alle j.f.f medlemmene gjør.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er bare å gratulere Fan nr. 1 av Sylphida.


Jo takk, bra du innså at jeg strx ville ta 1.plass når alle måtte sende støtte til deg så jeg kunne adle tomme byer :)

Når han ikke har full kontroll over hva andre gjør eller avtaler så må han, skaffe seg spioner, betale unge spillere med premium eller ressurser bare for å få innblikk.

Den må jeg si var morsom. For jeg har desverre ikke bedt om spioner, jeg vet at vi har en 9-12 spioner hos dere og flere har personlige spioner, som faktisk begrunner valget sitt med at de stoler mer på de som har gått ut av stammen enn deg RUAB. Jeg har heller ikke spurt noen om de ville gi info i noen type for betaling, jeg har heller aldri spurt om de vil være spion så det var feil, men det stemmer at noen i stammen din rand0m har satt meg som kv da ;)

Er et spill for nybegynnere og erfarne, skal ikke være slik at en utnytter spillere eller påstå at spillere er spioner for at jeg skal kaste dem ut.


Hvorfor skulle man ikke utnytte det? Hvis dem begynner å holde avtaler skal jeg heller ikke late som dem er spioner.

Du traff under belte stedet når du påstod at Sønnen min var spion som hadde gitt ut info til dere.

Nå må du begynne å lese meldingene dine, var ikke jeg som påstod at Lanki5 var spion, var en i stammen, les takk.

Har vist om at vi har noen spioner hos oss, så er med vilje at jeg har skrevet ting på forumet som du har svelget å brukt som en unskyldning for å bryte alliansen som vi hadde.

Da visste du jo også at det ville bli krig når du skriver at du gjør klar for det.Så da har du jo hvertfall ikke noe å klage over.

Det viser igjen at du ikke har full kontroll at du må bruke dette forumet til å sette spillere i dårlig lys.

Hva skal man bruke forumet til da? Snakke om blomster og bier?

Spille messig er du flink, men du tenker desverre for mye på deg selv og gjør ALT for at du skal lykkes. Spillere blir såret av måten du oppfører deg på å legger ut falske beskjuldninger.

På meg selv? Nå var vel dette DN's ønske, så får heller du ha dine tanker om hva våres tanker er ; )
Jeg skitter da i at folk som ikke holder avtaler blir såret om at jeg gir ut falske beskyldninger på deres kostnad.

Spillere støtter byer som ligger i front mot deg, det er bare å se på kartet, det er naturlig at en støtter opp i fronten.
Det høres ut som at alle byene du har tatt har inneholdt tropper hos meg. Stemmer iallefall ikke.

Kun sett at alt har stått hos deg jeg da. Nei, er ikke alle, noen steder var det jo ikke tropper overhodet ; )

At spillere har blitt angrepet adlet midt på natta eller når spillere er på skolen, da får en ikke beskjed om at en trenger støtte eller hjelp før det er for sent.

Er det mitt problem da?

Vi spiller for fun. ikke på liv og død.

Du med familie og hele pakka synes det er morsomt å være oppe hver natt og game tw? Kaller det liv og død, dårlig utbytte dog :D

Du har jo vært kv for spillere i stammen vår å lurt på vårt forum, så da vet du jo hva regler vi har om støtte andre spillere.

Srry, vet ikke det.

Til slutt, du sier du ikke kjenner meg igjen.... har spilt sammen med deg i andre verdner har alltid hatt diskusjoner ,men som du sier nå så er det vel heller du som har forandret deg totalt i denne verden her.

Alltid dolket folk som har skullet dolke meg, men det har kanskje aldri vært nødvendig å vise det før nå.

Vi spiller med åpne kort, og sammarbeider med stammer som ser gleden i å spille ærlig.

Kan jeg da spørre hvorfor dere har ally med IP? :p

Hvorfor vi mister så mange byer, er nok litt fordi vi er å mange unge spillere som for første gang spiller.Vi kriget mot 2 stammer mistet en god del tropper på det, vi støttet DN mot So Saftig og spionene lekker info til dere over vilke spillre om ikke har tropper på grunn av de støtter oppandre...

Nå har vi nå ca like mange førstegangspillere i % i begge stammer tror jeg ; ) Vi har i hvertfall 15-20% som aldri har spilt tw før. Kriget ikke vi mot 2 stammer da så det burde vel ikke ha noe å si? :confused:

Vi støttet dere og ja, noramlt med ally? Våres spioner har gitt info ja, men ikke om hvor folk støtter hverandre...

Jeg kunne også dratt frem bevis på hvor sleip en kan være, men det blir helt feil å brette ut dette på OFF forum, hva henikt har det.

Sier du vel bare fordi du ikke har noe å brette ut om...

Mottoet mitt har alltid vært og håper og tro at det eirer til slutt.. Ærlighet varer lengst...

Burde man ikke oppfylle motoet sitt før man bruker det?

Lykke til videre med å skaffe deg enda mindre tiltro..

Mvh. Ruab

Min tiltro er på topp, men du, du klarte jo aldri å svare på spørsmålet, kan du ikke svare på det? :)
 

DeletedUser

Guest
Lord Sayver, det ble sendt et par speidere for å hjelpe en JFF spiller. IAP viste dere at kom til å bli brutt også så det kom ikke som noe sjokk på dere. Vi har enda ikke sendt noe betydlige angrep på dere og vist dere skal begynne å diskutere og grine over at jeg sendte et par harmløse speiderangrep før en IAP ble avbrutt så versego, skjønner ikke dere gidder. Smådetaljer for dere i DN er utrolig viktige merker jeg :p

Grunnen til dere ikke liker UN er jo av en enkelt grunn, vi valgte JFF over dere. Er ikke lenge siden dere prøvde å overtale oss til at vi burde være med dere i DN og ikke JFF, og etter vi har sakt nei så får vi en slik krigsærklæring som dette:
Stammen Death is Near har erklært krig mot stammen United Nations!

Navn på krigen: Avskum

Erklæring:
Avskum, ikke verdig en krigserklæring.

Den ble så idiotisk at jeg måtte le rett og slett :p

UN er foresten ikke JFF sine bikkjer. Men vår lojalitet står til dem som har vært vår samarbeidspartner lengst her på V9, og ikke en stamme som kjører over alt og alle.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Derfor dere spurt om vi ville bli med dere å gå mot JFF for sirka 3 uker siden?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lord Sayver, det ble sendt et par speidere for å hjelpe en JFF spiller. IAP viste dere at kom til å bli brutt også så det kom ikke som noe sjokk på dere. Vi har enda ikke sendt noe betydlige angrep på dere og vist dere skal begynne å diskutere og grine over at jeg sendte et par harmløse speiderangrep før en IAP ble avbrutt så versego, skjønner ikke dere gidder. Smådetaljer for dere i DN er utrolig viktige merker jeg :p

Grunnen til dere ikke liker UN er jo av en enkelt grunn, vi valgte JFF over dere. Er ikke lenge siden dere prøvde å overtale oss til at vi burde være med dere i DN og ikke JFF, og etter vi har sakt nei så får vi en slik krigsærklæring som dette:


Den ble så idiotisk at jeg måtte le rett og slett :p

UN er foresten ikke JFF sine bikkjer. Men vår lojalitet står til dem som har vært vår samarbeidspartner lengst her på V9, og ikke en stamme som kjører over alt og alle.

Det visste vi ja Lyding, men du kunne jo sendt en mail om at den var brutt bare ;)
Var samme vissa når LS angrep en i J.F.F med spies..

Vi gadd ikke bruke tid på krigserklæringen, var jo bare dere som ikke gadd at vi måtte gjøre det.
Vi har ingen problemer med at dere valgte J.F.F, dette var jo også ønsket av flere av medlemmene her.

Fan nr. 1 av Sylphida den 02.11. klokken 16:15
Dere avbryter IAP?

Lyding123 den 02.11. klokken 16:17
Fy så kjapt svar på den, aktiviteten er på topp ser jeg :)

Ja dere og JFF har jo startet og jeg ble beordret til å speide dere litt. Men ja IAPen en avbryt nå kan vi vel si.

Fan nr. 1 av Sylphida den 02.11. klokken 16:18
Er vel normalt å si opp via melding og ikke angrep?

Lyding123 den 02.11. klokken 16:20
Joda. Var jo planen av meg å sende deg en melding nå men du kom meg rart nok i forkjøpet.

Hadde det vært noe angrep av betydelse hadde jeg sendt melding før ;)

Fan nr. 1 av Sylphida den 02.11. klokken 16:21
Du kunne ikke sende melding før fordi du sendte LK angrep altså?

Må vi eller dere lage erklæring på krig da?

Lyding123 den 02.11. klokken 16:23
Vist det er LK i de angrepe kan du få en by av meg :) Så den har dere nok tagget litt feil.

Versågo :p

Også beklager jeg at vi ikke ville kicke LS etter den dårlige begrunnelsen deres ;)
Ang. betydlige angrep så sendte vel Oxcyder 7 nukes i veggen senest i morges? :eek:
 
Topp