Jannas666 - Propagandakongen trekker seg tilbake

DeletedUser

Guest
- Hva er din TW-historie?
Begynte å spille i slutten av april, var i utgangspunktet etter å ha sett en elendig account laga av min svoger som han faktisk var stolt av, så tenkte at jeg skal fan meg vise han.. Som jeg alltid pleier å gjøre i spill som TW og lignende, introduserte jeg meg selv på forum, og fortalte der at jeg var en delvis rutinert spiller i spill som dette, og fikk ganske kjapt et svar fra Huggbugg som den gang var i Bol3. Han invioterte meg til stammen og siden har jeg vert en lojal og dedikert Bol`er.

Husker godt Bol3 tiden da vi var små og det var store og farlige stammer rundt oss, ikke minst SFF som så totalt usårbare ut.. Det var en viss herremann ved navn Lino som på den tiden var en svær og sterk spiller samenlignet med mesteparten i Bol. Han så nok på oss som et lett bytte og begynte å angripe spillere i Bol. Slik begynte det yrende opprøret mot SFF, som i senere tid merget inn i TMR..

SFF ble diskutert på alles forum og etter hvert begynte folk å angripe tilbake og forsvare seg mot Lino.. Senere Lino med seg resten av SFF og det førte til at Bol involverte seg mer og mer.. Tilslutt ble det erklært krig mellom Bol og SFF.
Leker ennå med tanken på hvordan verden hadde sett ut om Lino hadde innsett BOL sitt potensiale og inntatt en fredelig holdning til oss isteden for en fiendtlig en, men morro var det for de som var i det området på den tiden.. Vel, uansett, etter dramatikk i ledelsen ble vi Bol-e og bol2, som igen ble Bol-cx. BOL3 er i dag BOL-D.

- Hvor mye tid bruker du daglig på tribalwars?
Hmmm, for mye tid faktisk.. Har ikke spillt de siste ukene, men før dette satt jeg meg ned ved pcn og sjekket kontoen før jeg gikk på jobb om mårran. Kom ofte springende et min før 7 pga jeg måtte sende angrep etc, etc.. satt meg ned etter jobb å satt glatt flere timer, så tror nok at jeg brukte 6-8 timer pr dag, huff.


- Hva er din spill-strategi?
Starta opp med å kjøre alle naboene mine i senk sakte men sikkert, så utvida jeg byene mine sakte men sikkert... Ble etterhvert forsåvidt ufrivillig en forsiktig og sakte voksende spiller pga en stor tetthet av stammemedlemmer i området mitt. Dette var forsåvidt min egen feil da jeg inviterte et par lovende spillere inn i bol.. I utgangspunktet var det altså meget offensivt, men etterhvert som all motstand forsvant i området mitt samt det begynte å bli mye kriger og sorte skyer på horisonten begynte jeg å tenke defensivt også.. Kjørte vel ca 1/3 off og 2/3 def mesteparten av tia.

- Hva synes du om den store krigen på v1 nå?
Den er blitt vanvittig kjedelig og stillestående for tia, men den har jo potensiale til å ta seg opp igjen.. Ser at Renegades uttrykker stor optimisme for tia,dette betyr vel at de har planer.. Bol med allierte har roa alt litt ned for tia, konsa litt på Odin og andre irriterende faktorer, men tviler ikke på at de har vilje og potensiale til å ta ut Renegades over litt tid..

- Hvilke spillere synes du har påvirket krigen mest og hva synes du om dem?
Oi, vanskelig. Det er så mange. Kommer helt sikkert til å glemme folk som er verdige... Dette er hvertfall fragmenter av en gal manns tanker:

Glitter kommer nok ikke utenom henne og den jobben hun har tok på deg som leder i Bol.

Frejaco1 som den faktoren han var/er for stammen han er i. Utrolig dyktig.

Brann2006 er umulig og ikke ha med. Han er vel elsket og hatet.. Tror mesteparten av den negative oppmerksomheten han har fått bunner i misunnelse fra de mindre spillerene, men også at han ikke har gitt kred til de som faktisk hjalp han når han var truet...

Xano, og Thoret må jeg ta med som dyktige ledere og viktige støttespillere for Bol.

Grimlock er en maktfaktor i seg selv, respektert i spillet og på forum,

Malificare, mini og alle de større renegades folka har påvirket spillet selvfølgelig..

Holorama eller hva fan hu heter (vanskelig nick), har faktisk klart å skape maktbalanse, eller forandre den. Hun var tøff og gikk til krig mot renegades sammen med sine galninger i -SM-, man kan si hva man vil om Holo’s meninger ang. IB, men Holo har utmerket seg.

Lady Ibex har utmerket seg ved å styrke AKDM og gi dem et navn og rykte.

Doinky er faktisk oxo verd å nevne - Han er sååå jæævli annoying på forum.

Ikke minst sjefen over alle sjefer Kemp23. Koselige kar i real life, me hadde en "fin tone" oss imellom, som det ser ut som ”noen” misforsto, eller muligens har tatt ut til det ekstreme senere.. Det var hvertfall utrolig positivt å møte sin "fiende" i virkeligheten, ta en øl sammen og se at me tross alt e greie, voksne og oppegående folk..
Payton e forresten ikkje så ånnas så kemp vil ha det til og virke. :D

- Har du noen tanker om tonen på forumet for tiden?
JA! Kan være jeg er selvopptatt og ikke ser lenger en min egen nese, men synes at det har blitt fryktelig fiendlig der inne. Kan godt forstå at folk flest holder seg unna forum. Hadde jeg som far sett at min sønn/datter chattet på et forum som er så til de grader fiendlig ladet hadde jeg nok foreslått enten å droppe forum eller skifte spill.

- Hva er dine beste TW-minner?
Er et par "lokale kamper" men helst de sinnsykt morsome og useriøse samtalene vi har hatt som stamme på msn eller intern forum. Har mange gode minner... Spesielt det med panserballe som kom på morsomme meldinger her på forumet.

- Du har valgt å slutte med tribalwars, har du en siste hilsen å komme med?

Til mine venner:
Har valgt å avslutte mitt opphold på TW. Er mange grunner til at jeg gjør dette; Kone, barn jobb og faktum at jeg er skikkelig lei av TW for tia.

Bestemte egentlig å kun informere mine venner i Bol og deres allierte om min beslutning, men siden Renegades sikkert kommer til å etterlyse en "offisiell" avskjed (noe som kun er påkrevd av Bol selvfølgelig) så velger jeg å si det her også:
- Er lei av å våkne om morgenen og føle jeg må sjekke mine virtuelle byer og tropper, avogtil kommer dette foran kone og barn..
- Er lei av å si: Bare vent, skal sende ut tropper/sende angrep...skal bare bygge..etc etc til familien min når vi er på vei ut.
- Er DRIT lei av å ha min integritet under konstant angrep av drittunger (ja kan faktisk si dette nå siden jeg ikke lenger gidder spille) som kaller meg usannferdig og en løgner. Er faktisk enda mer lei av å få det samme fra delvis voksne folk som faktisk burde vist bedre. Gidder dog ikke legge meg på et såpass simpelt nivå som å dra frem enkeltpersoner. Lar forum historikken tale for seg selv.

Til Bolere og allierte.. Har hatt det supert sammen med dere, grunnen til at jeg slutter er selvfølgelig ikke at jeg er under press fra renegades som de nok kommer til å påstå. Er et fake påvei pr dato.. Har alltid vert loyal mot alliansen Bol, IB, Core og senere AKDM.. Dere er en flott gjeng som fortjener å vinne over grinebiterene i Renegades.

Forventer ikke at denne tråden skal få være i fred for gravskjending av de samme som desverre var med å overbevise meg om å slutte med TW for denne gang.

Her er deres siste sjangse til å kaste skit mot meg. Kall meg gjerne løgner, men har holdt meg ærlig gjennom hele spillet.

Håper det kommer et par hyggelige meldinger her blandt alt giften og gallen. Har svart for meg på cx-forum, og håper folk har forståelse for at jeg velger å gå ut på denne måten. Vil IKKE gi bort kontoen min, for det vil bli brukt mot BOL uansett. Slutt å krangle dere i mellom å vær snille. ;)

For å sitere fra Bilbo Baggins:
"(...)I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve..."

- Jannas666
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En verdig avslutning for en stor spiller.


lykke til jannas! :)


kommer til å savne dine gode og lange innleg på forumet.

uanset hva renegans sier så er du propaganda kongen i tw!

lykke til irl jannas!
 

DeletedUser

Guest
He He er ikke snakk om noen gravskjending fra min side hvertfall. Deler selvfølgelig ikke ditt syn på diverse ting, vi er jo tross alt "fiender". Kjenner meg igjen i mye av det du sier og nevner m.h.t. til tidsbruk, men siden jeg er "heldigere" stillt m.h.t. familie så kommer jeg til å fortsette til siste fiendeby er overtatt i år 3098 engang. Ønsker deg lykke til i hverdagen. Ta vare på familen, de er mye viktigere enn et nettspill. Og tross våre disputter så blir det et savn når du nå blir borte, men regner med Bol hoster opp en erstatter på åpent for deg. ;)

Får med noen ord fra meg:

May the road rise up to meet you, may the wind be ever at your back. May the sun shine warm upon your face and the rain fall softly on your fields. And until we meet again, may God hold you in the hollow of his hand.

~Irish Blessing~
 

DeletedUser

Guest
begynte å savne disse intervjuene :p
kjempe bra jobba.
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår avgjørelsen kjemegodt... o_O
TW kan bli veldig tidkrevende (og kjedelig) til tider... ;)
 

DeletedUser

Guest
Fint intervju igjen :)

Jannas, det har vært fryktelig kjekt og spennende å ikke bare spille med deg, men også bli godt kjent med deg. :)

Du har kjempet harde kamper både på spillet og på forumet. Du er vel en av dem som virkelig har satt BOL på kartet med propagandaen din. :)

Takk for at vi har fått lov å spille med deg, og lykke til videre i livet! :D
 

Manalatawen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kommer til å savne dine å Kemp23's "kamper" på forumet:D

Men du er og vil alltid være propagandakongen:p

Lykke til:D


ps.godt intervju Glitter
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
What? Er du mann Janna? Sorry, janna er likt janne, så jeg tenkte mitt uten å forske... Jaja, da er vi likt da, siden du ikke kan skrive nicket mitt korrekt engang :p

Lykke til irl :)
 

DeletedUser

Guest
Bah, jeg har hatt litt tid til å fordøye dette nå, men jeg klarer likevel ikke å vende meg helt til tanken om et forum og en v1.no uten deg jannas. Vi er jo blitt så glad i deg (om det går ann å sidet om noen man spiller med) og vant til å ha deg her! Håper virkelig ikke det er enkeltes oppførsel på forumet som har vært for avgjørende her... :(

Dette er uansett en trist dag for tw, og ikke minst for dem som har spilt sammen med deg siden vi var 1k poeng. Du er en stor spiller og du har satt dype spor. Tror nok tomrommet kan bli vanskelig - om ikke umulig - for noen å fylle når du forlater oss.

Håper virkelig du koser deg IRL, du har fortjent det iallefall. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lykke til videre i livet Jannas :)
Du blir savnet av mange her :D

Hanibal
 

DeletedUser

Guest
Synd at du slutter, du har vært en god leder i BOL CX
selv om du ikke kommer like godt overens med alle;) (panserballe)

Lykke til videre:)
 

DeletedUser

Guest
Tror nok tomrommet kan bli vanskelig - om ikke umulig - for noen å fylle når du forlater oss.

tror desvere det er umulig at noen skal være så proffe og svare på et forume som jannas!

Det viser bare vor stor spiller du er når du får så mye dritt av renegas og allikevel svarer så flott som du gjør.

Er veldig inponert!

Jannas du er propaganda kongen ever!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Når det gjelder propoganda så var du litt vel aktiv og fikk altfor mye pepper mot din person. Jeg beklager dette på vegne av Renegades (nå kommer jeg til å få mye pepper). Håper det ikke var derfor du slutter hvertfall.

Kjenner meg godt igjen i måten du beskriver din TW hverdag. For 2 måneder siden hvertfall. Nå har jeg blitt litt latere :D

Lykke til med familien og fremtiden. Ta vare på begge deler.

Mvh Hansemann
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder propoganda så var du litt vel aktiv og fikk altfor mye pepper mot din person. Jeg beklager dette på vegne av Renegades (nå kommer jeg til å få mye pepper). Håper det ikke var derfor du slutter hvertfall.

Kjenner meg godt igjen i måten du beskriver din TW hverdag. For 2 måneder siden hvertfall. Nå har jeg blitt litt latere :D

Lykke til med familien og fremtiden. Ta vare på begge deler.

Mvh Hansemann

Støttes.


General1
TMR
 

DeletedUser

Guest
Lykke til i det virkelige liv Jannas, synd du velger å slutte. Selv om du kom med mye piss av og til så virket du egentlig som en sympatisk type. Du får ta og hilse innom forumet når Renegades nærmer seg seieren;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når det gjelder propoganda så var du litt vel aktiv og fikk altfor mye pepper mot din person. Jeg beklager dette på vegne av Renegades (nå kommer jeg til å få mye pepper). Håper det ikke var derfor du slutter hvertfall.

Kjenner meg godt igjen i måten du beskriver din TW hverdag. For 2 måneder siden hvertfall. Nå har jeg blitt litt latere :D

Lykke til med familien og fremtiden. Ta vare på begge deler.

Mvh Hansemann


Nei, hovedgrunnen er hensyn til familien, og et valg jeg måtte ta selv, om hva jeg ville bruke tiden min til..Har tross alt en liten sønn i sin "beste alder" 6 mnd, som har en eksploderende utviklings kurve som jeg ikke kan gå glipp av til fordel for TW..det kommer alltid en server...guttungen er bare baby en gang..

http://img293.imageshack.us/my.php?image=sdc10359jc2.jpg

Men ja, Forum har tæret litt på meg også..er ikke noen enkeltpersoner som jeg tenker på, er like mye megselv som ikke klarer holde meg unna, og min evige søken etter det jeg selv ser på som "rettferdighet" som jeg setter meget høyt..

Kan nevne et par andre spill der jeg har blitt "utbrendt"

Darkthrone der drev jeg en kampanje/allianse mot multi account cheaters

Travian drev jeg oxo og kjempet bittert mot cheating og overdreven sensurering på .se forum..

Måtte jo selvfølgelig engasjere meg her oxo :p

Var gøy i starten, for all del...så ble det mindre å mindre gøy, men stolthet og stahet er et problem...

Kontoen min er til sletting, har selvfølgelig gitt Bol litt info om byene mine,så de vil nok finne det lettere å overta byene mine en det andre vil..

Vil takke alle for de vennlige ordene..
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jannes, husker du ikke da jeg kontakta deg FØR du joina BOL? :)
Vi hadden en fin samtale da :)


Brann2006 er umulig og ikke ha med. Han er vel elsket og hatet.. Tror mesteparten av den negative oppmerksomheten han har fått bunner i misunnelse fra de mindre spillerene, men også at han ikke har gitt kred til de som faktisk hjalp han når han var truet...

Ikke bare mindre spillere du ;)



Og synd at du slutter Jannes, kommer nok til å huske deg jeg også, som den fighteren på forumet :)



Og ja jeg har spilt både Darkthrone, Travian (eller ihvertfall prøvd dem), men ingen av dem kan måle seg med tw. :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
awww jannas <3
gonna miss ya hunny bun...

i bet your leaving couse i havent written you a newspaper in a while :p:D??
oh well still gonna miss you <3

~Jazcan~
 
Topp