Jannas666 - Propagandakongen trekker seg tilbake

DeletedUser

Guest
(Sorry for this being in English... Well I'm not but, bah. ;))

From what I've gathered, Jannas, you're leaving because not only of your family, but for the way you were treated in the forum?
Well, that's terrible. :(
We had a few talks back on IRC during the good old day's, about the army, about Kenn... Just random shit really. :p

Well, I hope you don't be a stranger to us at BOL ;)

Take care man, have some real life fun. ;)
 

DeletedUser

Guest
Har lest mye av det du har skrevet på forumet. Det har både vært interessant, underholdene og lærerikt. Alltid en sann fryd og lese skikkelig propaganda:)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0


Husker godt Bol3 tiden da vi var små og det var store og farlige stammer rundt oss, ikke minst SFF som så totalt usårbare ut.. Det var en viss herremann ved navn Lino som på den tiden var en svær og sterk spiller samenlignet med mesteparten i Bol. Han så nok på oss som et lett bytte og begynte å angripe spillere i Bol. Slik begynte det yrende opprøret mot SFF, som i senere tid merget inn i TMR..

SFF ble diskutert på alles forum og etter hvert begynte folk å angripe tilbake og forsvare seg mot Lino.. Senere Lino med seg resten av SFF og det førte til at Bol involverte seg mer og mer.. Tilslutt ble det erklært krig mellom Bol og SFF.
Leker ennå med tanken på hvordan verden hadde sett ut om Lino hadde innsett BOL sitt potensiale og inntatt en fredelig holdning til oss isteden for en fiendtlig en, men morro var det for de som var i det området på den tiden.. Vel, uansett, etter dramatikk i ledelsen ble vi Bol-e og bol2, som igen ble Bol-cx. BOL3 er i dag BOL-D.




Jeg ville nok aldri inntatt noen vennlig holdning til dere, jannas:) For da hadde jeg jo endt opp som deg med bare allierte og stammevenner rundt meg. Jeg var mer intressert å vokse så det var derfor jeg angrep ALLE naboene mine på den tida.

Konflikten idag mellom BOL/AKDM/IB/CORE og Renegades m fl startet jo med BOL-SFF så litt gøy å tenke på det.. hehe.

Menmen, det har vært artige diskusjoner på forum og det blir jo ikke det samme uten deg.

Jeg har dessuten lagt min TW`hverdag på hylla selv. Som du nevner er prioritering en vesentlig del av dette, ihvertfall for oss med med små unger. Jeg for min del fikk min tredje datter på 4,5 år for to uker siden så da var det kroken på døra for min del.

Har vært usedvanlig gøy med dette spillet, og 80 prosent av moroa har jo vært takket være deg Jannas og resten av bolerne så en takk for det også!!

Lykke til videre:)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grattiss med datter nr 3 Lino, har 3 gutter sjøl å en datter sjøl..

Sitte her med en liden pode så har feber, oppkastsyke og sår hals så det blir nok ei lang natt..

Joda, det va kanskje bare bra for Bol at ting gikk som det gikk, sikkert for SFF også, det ble et voldsomt engagemant utav konfliktene mellom Bol og ex SFF som sikkert hevet oss som stammer på begge sider..men kom an...Bol-FFS :p hadde vert no det.. :D

e vel bare et par dager til kontoen min er slettet, da har dere enda mer gråbyer å krangle om :D

Me får ta en tur ront stokkavattne me barnavognene en dag Lino..

Hej då..nå lyne de någe grønnjækligt her, så pcn må av...

baj baj
 

DeletedUser

Guest
Vel, uansett, etter dramatikk i ledelsen ble vi Bol-e og bol2, som igen ble Bol-cx. BOL3 er i dag BOL-D.

Uh, synd du slutter Jannas! Men familien går før alt! Jeg kjenner ikke til deg så mye men du var hovedgrunnen til at jeg tok meg tid til å stikke innom her på forumet for å leste av og til.

Jeg er nok litt pirkete når det gjelder historie, men rett skal være rett. Bol-D har aldri vært Bol3.

Bol2 og Bol3 ble til Bol-CX, Bol-D derimot kommer fra stammen som het xGWx og var siden begynnelsen Bol's beste alliert (våger jeg å påstå). Etter lang tids bra allianse ble det etter et par runder bestemt at vi skulle merge med Bol og vi ble BOL63 (siden vi holdt til og hadde herredømme i K63). Etterhver som vi har begynnt å vokse utover K63 måtte vi skifte navn...
 

DeletedUser

Guest
Uh, synd du slutter Jannas! Men familien går før alt! Jeg kjenner ikke til deg så mye men du var hovedgrunnen til at jeg tok meg tid til å stikke innom her på forumet for å leste av og til.

Jeg er nok litt pirkete når det gjelder historie, men rett skal være rett. Bol-D har aldri vært Bol3.

Bol2 og Bol3 ble til Bol-CX, Bol-D derimot kommer fra stammen som het xGWx og var siden begynnelsen Bol's beste alliert (våger jeg å påstå). Etter lang tids bra allianse ble det etter et par runder bestemt at vi skulle merge med Bol og vi ble BOL63 (siden vi holdt til og hadde herredømme i K63). Etterhver som vi har begynnt å vokse utover K63 måtte vi skifte navn...

hehe, vet ikke om du husker dette, men for at dere skulle bli bol63 merget bol2 og bol3 inn i bol2 og ble bol cx etter gamle cxmen. gamle lederen for bol2 var dr can, og xGWx var under ledelse av xvidarx. De to sammen gikk inn og tok bol3 sin plass, og tok også med seg alle bol og xGWx medlemmene i k63 området for å lage bol63, som nå er bol-d. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser ut som jeg har gått glipp av denne tråden jeg da!
Må si hade jeg også, selv om du sikkert ikke bryr deg om meg:p

Lykke til med 4(?) barn å holde styr på, du får jobbe som bare det;)
 

DeletedUser

Guest
What? Er du mann Janna? Sorry, janna er likt janne, så jeg tenkte mitt uten å forske... Jaja, da er vi likt da, siden du ikke kan skrive nicket mitt korrekt engang :p

Lykke til irl :)

Jeg blei ganske overraska når machoholmo sa at hun var en hun(d) også.
 

DeletedUser

Guest
Er noe nsom driver og sprer rykter om at noen skal ta over kontoen din Jannas. Just so you know it. Hvis du vil ha navnet på vedkommende send meg en PM.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da kan vi slippe å tenke på slike rykter, nå er kontoen slettet..

Kanskje noen "trodde" at kontoen ville bli gitt bort, men synes det er mer ærlig og riktig på denne måten..

slik krigen går kan man jo forsåvidt bli nulla å restarte igjen og sikkert fremdeles være i topp 100 før krigen er over :D
 

DeletedUser

Guest
lykkelig

det var bra , men jeg vil spøre , kan vi bli kjæreste
:):)
 
Topp