Jazcan - Propagandaminister i Elite

DeletedUser

Guest
Intervju Med Jazcan - PropagandaMinister i Elite

...................................................................


Hva er din Tw-historie?:

Jeg joinet v1 etter å tilfeldig funnet link til tribalwars på facebook. Jeg hadde allerede hørt om
spillet av noen som spilte det på skolen og derfor valgte å prøve det. Spilte v1 fra slutten av mai
til slutten av sommerferien. sluttet v1, rejoinet v1 etter en måned og sluttet igjen bare måned senere.

På denne tiden så drev jeg å testet w20,w21,w22 som jeg fant interessante men hadde ikke tid til dem
generelt, spesielt etter å ha tatt over som hertug i en stamme på w20 fant jeg ut hvordan inaktivitet
virkelig kunne gjøre vondt.

Jeg ble invitert til stiftelsen av Elite(v2) av Glitter og valgte derfor å joine der. Første månedene
var jeg egentlig bare et vanlig medlem og gjorde ikke så mye spennende. Samtidig som v2 startet så
startet w23 hvor jeg ville egentlig prøve solo.

v2 endte jeg opp med å ta på meg PropogandaMinister jobben pga jeg lagde aviser til Elite, noe alle som
har vært i Elite husker og etter hva jeg har forstått liker. Samtidig som dette ble jeg Baron i
en stamme på w23 pga jeg fant fort ut at jeg var i et aktivt område og valgte derfor å joine en stamme
og lede den med få medlemmer som skulle være aktiv.

v2 propogandaminister fylte jeg ut med å gjøre propoganda på det offentlige forumet, noe det norske
forumet virkelig mangler så er det skikkelig propoganda. På w23 ble jeg tilslutt hertug i stammen
og gjorde den om til en akademi stamme som senere merget med sin hovedstamme hvor jeg ble Hertug.

V2 jeg lagde aviser og Gjorde offentlige opptredener men var halvaktiv ingame pga w23 tok mesteparten
av tiden min. W23 å lede en top 10 stamme tar virkelig på inni mellom, så det å være leder kan
virkelig være hektisk til tider.

Nå var tiden for v3.no hvor jeg joinet under aliaset "Boshi" fra MarioBros. Jeg gjorde tidlig et
opptreden med presentasjon av Mariobros i håp om å starte en Propaganda bølge hos de
norske spillerne men det skjedde ikke... Ble kontaktet av "One Hit KO" som var nysgjerrig på
om han hadde spilt med meg før. Han hadde jo rett xD men fikk ikke vite dette før for noen dager sia,
etter at jeg har gitt Boshi kontoen videre til en annen fra MarioBros.

Nå merget stammen min på w23 med en annen og vi er nå #3 og har et hopp imellom #2 og #4 så endringer
blir det ikke men vi er i flere kriger og har det aldeles morsomt! =D

v2, jeg vil nok forsette å være med dere men ikke i den form jeg har vært tidligere ;)
men offentlig forum: Jeg er her for å opprettholde Propoganda standarden!.
Ingame - Elite: Jeg vil være med dere for å lage aviser ;) "Dont worry!"...

...................................................................


Hvor mye tid bruker du daglig på tribalwars?:

Når jeg er mest aktiv så kan jeg bruke alt fra 2 timer til 10 timer på tribalwars.
Dette varierer av min rolle ingame og etter hva som skjer på den tiden.
Spesielle ting som kan ta tid er å være Hertug og Kriger.

...................................................................


Hva er din spill-strategi?:

Min spill strategi er egentlig ingen strategi. Jeg begynner aktiv og går som regel offensivt,
dette spørs på hvor aktive naboer jeg får og hva slags stamme man ender opp i. For eksempel på
w23 var jeg veldig tidlig ute med offensive tropper og farmet alle naboene slik at jeg var enerådend.
Derimot på v3 hvor jeg spilte under nicket Boshi(nå en annen eier) spilte jeg deffansivt pga
jeg ikke ville være så aktiv og naboene var meget dedikerte og profesjonelle. Så strategien forandres
på hver verden avhengig av hva man møter og hvor mye tid man kan gi til spillet.

...................................................................


Hva tenker du om Elite sine kriger opp gjennom tiden du har vært der?:

Jeg mener at Elite har gjort det meget bra, personlig så har jeg alltid vært et Elite medlem og alltid
visst hva som skjer/skjedde der, pga mine skjulte forum privilegier. Eneste som jeg mener var litt
unyttig var -V- krigen men begge sider visste at vi tok hverandres plass men Elite var første til å
gjøre noe med det. Alle krigene vi har til nå vært med i har bevist at Elite har de mest aktive
medlemmene, og ofte de mest dedikerte. Dagens Elite består av maks av 20% fra originalt Elite,
men dagens medlemmer er mer enn verdige til å være med i Elite. Personlig likte jeg best NoVi krigen
hvor vi hadde 8-10 stammer mot oss, og dette førte til at flere medlemmer som var halvaktive kom
og var helaktive (bl.a. meg selv). Elite er stor pga vi har rekruttert dem beste og har
et godt samhold. Vi har også valgt våre allianser med omhu og fiender kommer stadig på oss.
Det som er et under ved krigene egentlig er at Elite er aldri 100% aktiv. Maksimum prosenten
Elite er aktiv er på 80%. Verden 2 er en kjedelig verden og eneste verdige stammer som har holdt seg
hele veien er: TW, Yamato, OIM, NoVi (nå :--))

...................................................................


Hvordan ser du fremtiden til Elite om 6 måneder?:

Jeg ser Elite som enerådende og slappe folk.. Eneste gode krigen dem kan få nå er Yamato, og etter
det blir det omtrent v2 vs Elite hvis det skal kunne sammenlignes. Elite vil nok forholde seg
på #1 hvis ikke hele v2 går mot dem og inaktivitet tar knekken på Elite,
men dette er noe som jeg tviler på skjer pga våres kontinuerlige rekruttering av kommende stjerner.

...................................................................


Hvilke spillere synes du har påvirket Elite, og hva synes du om dem?:

Jeg mener Glitter og GanonDorf er de to mest profilerte spillerne innad i Elite og er dem som er den
eldste drivkraften til Elite. Uten dem hadde ikke Elite vært det det er idag. Gussi (eid av bravo)
er også en meget god spiller som holder Elite i tøylene med sine kontinuerlige angreps lister og
koordinasjon, uten ham hadde vi angrepet omtrent som vi ville. Legend of Masters, Two Hit KO, One Hit KO,
Pallin, Min første multiaccount, Min andre multiaccount har alle gjort gode jobber innad i Elite og
gjort at vi er mer aktive. Flere kan sikkert nevnes men ikke som jeg kan huske i dette øyeblikket.

...................................................................


Som propagandaminister i Elite, hvordan har dine arbeidsoppgaver formet Elites oppvekst?:

Jeg tviler på at min oppgave som Propogandaminsiter har preget Elite så meget, utenom å holde vår ære
oppe på det offentlige forumet. Jeg holder moralen oppe med mine månedlige/ukentlige aviser
(som jeg forsåvidt skriver når jeg gidder). Avisene mine er lettleste oppdateringer på krigsstatistikker
og info om hva stammen holder på med for øyeblikket. Jeg har vel gjort at Elite ikke kan bli angrepet
så mye på v2 offentlig forum, fordi jeg er der til å forklare saken ved Elite`s synspunkt.
Jeg har fremdeles å tape en diskusjon ved Elite på v2 forum. Det jeg kan si til andre som tenker seg å
være offentlig talsmann også kalt PropogandaMinsister: Vær ærlig fra starten av og spill kortene dine
tidlig/taktisk. Er du ærlig kan du ikke tape en diskusjon! (ihvertfall ikke tape uten æren i behold) =)

En av de beste opplevelsene mine som propogandaminister var da Hansemann fra v1 tilbydde meg plass i
TMR som avisskribent pga han likte avisene mine, på den tiden oppholdt jeg med i BOL-E på v1 hvor
vi var bitre fiender på den tiden.

...................................................................


Hvilke spillere har betydd mest for deg?:

Glitter - Forståelsesfull kvinnfolk som til tider kan vise en jernhånd og *bitchslappe* deg til fornuft.

Ganondorf - En spiller som ikke skal undervurderes på noen måter, er både god diplomatisk og som kriger. Har hatt gode diskusjoner med ham, for få diskusjoner spør du meg.

Xano - Morsom liten krabat som underholdt meg på v1 tilbake i tiden, har hatt morsomme samtaler med ham før i tiden.

Bravo (nåværende Gussi) - har vært en god samtaleperson og lært meg litt uten å vite det.. god til å koordinere.

Har egentlig ikke kjennskap med så mange flere spillere utenom dem jeg såvidt kjenner i Elite. Takk til alle som er I Elite, dere er toppen ..

...................................................................
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er dine beste TW-minner?:

etter å ha avsluttet v1 etter sommeren gav jeg kontoen min til BOL-E men dem var for opptatte med
Renegades Krigen til å noble meg innvendig. Når jeg vendte tilbake etter 1 måneds pause og fant ut dem
ikke hadde noblet meg bestemte jeg meg for å vende tilbake. Begynte med 135k poeng ca, og etter en
måned hadde jeg 500k og knust 2 spillere. Jeg startet med 2 angrepsbyer men første spilleren jeg
gikk mot var meget dårlig (en noob fra Angels Renegades east) og gjorde at jeg kunne gjenvinne
poengene jeg hadde tapt på innadlingen og starte opp på ny. Mot spiller nr 2 koordinerte jeg sammen med
"Team Norge" og han hadde ihvertfall tropper, men han ble overvunnet nokså enkelt.`

...................................................................



Hvem er de mest profilerte spillerene på v2 og hva synes du om dem?:

Glitter - Blir alltid profilert og er en enestående leder og venn. Hun gjør tribalwars til en bedre plass...

Two Hit KO - Morsom fyr, aggresiv og direkte. miss ya

One Hit KO - Luke, you bastard! stop giving my skype to n00bs!... digg fyr, kan virkelig masse innad tribalwars.

GanonDorf - Diplomaten over alle diplomater, kan virkelig krige å snakke seg bort fra alt. mektig fyr

Gussi (spilt av bravo) - God spiller som er utrolig på koordinasjon og sammarbeid

Zanmato - Enestående hertug i Yamato, synd du avsluttet det kapittelet. *bare se hvordan standarden på stammen har gått ned :p*

Jazcan - meg? jo jeg er da profilert som propoganda lederen av v2... ihvertfall selvnevnt :p

Gurimalla - kan virkelig spille, ville ikke hatt personen mot meg.

SoulFood - mjoa, vet ikke så meget om han men virker så han kan spillet.

Min Første multiaccount - haxxor, en god Baron! =) synd du forsvant?

Min Andre multiaccount - gode råd men har ikke snakket nok med deg =( jeje får vel forsette å kommentere avisene mine du =)


Ellers så er minner jeg har hatt med Elite (v2) og LUNI (nå -LH- på w23)
meget kjære og jeg takker dere alle for tiden jeg har hatt med dere. Og håper dere overlever
litt til med meg.

mvh
~Jazcan~
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jazcan er selv ansvarlig for bb-codes i dette intervjuet.
 

DeletedUser

Guest
Fint intervju, så noen skrivefeiler men ellers var det bra:p
Hmm... Avis...

Happyshit er avismaster i v3, så han har nok noen av idéne fra Elite;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Så RoEm har ikke holdt ut hele veien?

roflmao, holdt ut ja... imponert, nei!.... men men ja dere lever enda men øker ikke meget, som vi diskuterte på msn xD

Fint intervju, så noen skrivefeiler men ellers var det bra:p
Hmm... Avis...
Happyshit er avismaster i v3, så han har nok noen av idéne fra Elite;)

godt mulig det, godt å høre at folk viderefører avisene slik at almenn TW kan ha det kos :rolleyes:, og skriveleifene er mine =)


Kom ikke som et stort sjokk. Det er slik avisene hans ser ut :cool:
hehe, visste Elite kom til å gjenkjenne det =P

Endelig ble jeg nevnt i et intervju :) Takker .
Nps =)

~Jazcan~
 

Mark of Chaos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
One Hit KO - Luke, you bastard! stop giving my skype to n00bs!... digg fyr, kan virkelig masse innad tribalwars.

Two Hit KO var aldri morsom, han er en et skikkelig rassehøl for og være ærlig. Aggresiv, han kopierte min spillestill, den stygge copy cat! Han var for stor i hode for sin egen ferdighet selv.
Det var et spørsmål tilbake på v.3 hvor noen på Two Hit KO's konto kalte Glitter noen stygge ting. Og tenk at Xano synes det var veldig morsomt på skype, syntes Two Hit KO var kul. Multi var der også, tror jeg.

Nevertheless, it was actually Doinky.

And Jazzy... [06/02/2009 21:19:22] Jazcan: Luke... what on earth have u given me?
[06/02/2009 21:19:30] Jazcan: he doesnt even know what world he is on?
[06/02/2009 21:20:10] peter: u did not say world u sed
[06/02/2009 21:20:25] peter: server
[06/02/2009 21:20:46] peter: i did not no what u was talking about
[06/02/2009 21:21:38] peter: i am from a world called earth


Haha. :D
 
Sist redigert:
Topp