Jazcan's lister på v4?

Hvilke lister vil du ha?

  • Topp 10 UnderDogz

    Stemmer: 17 21,3%
  • Topp 10 Mediumz

    Stemmer: 6 7,5%
  • Topp 10 UnderDogz og Topp 10 Mediumz

    Stemmer: 18 22,5%
  • Topp 10 UnderDogz, Topp 10 Mediumz gg Topp 10 Allianse Verdi

    Stemmer: 39 48,8%

  • Totalt antall stemmer
    80
  • Avstemningen er stengt .

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hola alle sammen =D

Som de fleste forumbrukerne vet, så liker jeg å gjøre litt arbeid med lister til forumet.
Dette gjør det mer oversiktlig ved andre enn bare topp 20 aspektet av stamme-lister.
Dermed har jeg valgt å hive inn en undersøkelse her om hvilke lister dere
ønsker at jeg skal benytte meg av (vil selvfølgelig være om jeg har tid)..

Dere kan også hive in ønsker og ideer om nye typer lister i denne tråden og til meg
på forum mail eller på min forum profil, kan også bruke ingame mail (v4).


Liste for undersøkelses muligheter:
  1. Topp 10 UnderDogz
    [*] Topp 10 Mediumz (en større medlemsantall variant av UnderDogz)
    [*] Topp 10 UnderDogz og Topp 10 Mediumz (en større medlemsantall variant av UnderDogz)
    [*] Topp 10 UnderDogz, Topp 10 Mediumz (en større medlemsantall variant av UnderDogz) Og Topp 10 Allianse Verdi (vil innebære at jeg må skaffe meg kontakter rundt om i hele v4's topp 100 stammer eller ihvertfall topp 50 x)
* Topp 10 Allianse Verdi (vil innebære at jeg må skaffe meg kontakter rundt om i hele v4's topp 100 stammer eller ihvertfall topp 50 x)
<--Prosjekt jeg har sittet å lekt med tankene, så er ikke helt sikker på hvordan Topp 10 allianse verdi vil bli seende ut og inneholde, men hvis det blir noe av ideen (tittelen sier litt) så kan det bli bra -->

mvh
~Jazcan~

*NB: ble feilskriving i undersøkelsen, skal stå "og" og ikke "gg" i valg nummer 4.
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg kan nevne at "Topp 10 allianse verdi" ikke (nødvendigvis) innebærer at stammer må fortelle diplomatiet sitt. Det går mer ut på å vurdere stammens sammhold o.l. så jeg valgte kanskje dårlig tittel for dette, men grunnen til allianse er pga noen skaper så gode og offentlige allianser (se v3 - HZ,TDH,Rebels) eller store familier (se v3 - BoS og BoS*).

Dermed vil dette innebære at stammene blir vurdert litt på sammhold for medlemmene imellom stammene, alliansene eller familiene.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kvifor mediumz?

Uansett, go underdogz :cool:
For imotsetning til v3 så har flere av premade stammene inkludert 25-35 medlemmer, og dermed blir stillingene litt annerledes enn ved UnderDogz, som da var som regel 10-25.

Men vi får se om det ikke endrer seg.. enten må dem på vanlig liste av UnderDogz og stammer, eller på liste med Mediumz :p
 

DeletedUser

Guest
For imotsetning til v3 så har flere av premade stammene inkludert 25-35 medlemmer, og dermed blir stillingene litt annerledes enn ved UnderDogz, som da var som regel 10-25.

Men vi får se om det ikke endrer seg.. enten må dem på vanlig liste av UnderDogz og stammer, eller på liste med Mediumz :p

Ville si at det endrer seg litt med størrelsen på "underdogzzz" på V4. I og med at å være underdog må være noe som er relativt, og på v4 var det en stammegrense på 60/80, husker ikke helt. Og dermed synes nå ihvertfall jeg at grensen for å være underdog skal være høyere. Altså at den kan være på 30-35. Men ikke høyere enn det.

Se på top 20, kun 1 stamme har 30 medlemmer, og dermed ville jeg si at den stammen på 35 (Care) skal være underdog. Man er jo tross alt underdog om man går 30 mot 100. Det blir en ca. 1:3 ratio på underdogen. Så kan vi ikke bare lage en "tommelregel" på at 1:3 ratio i forhold til maks stammemedlemmer på en verden tilsvarer "underdogzschzshczzz" status?

edit: og mediumzzz vil da være 35-50 etter min mening.
 

DeletedUser

Guest
grensa er på 100 medlemmer tror jeg, ikke 60-80 :0

og gi oss en top 10 med alt sammen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ville si at det endrer seg litt med størrelsen på "underdogzzz" på V4. I og med at å være underdog må være noe som er relativt, og på v4 var det en stammegrense på 60/80, husker ikke helt. Og dermed synes nå ihvertfall jeg at grensen for å være underdog skal være høyere. Altså at den kan være på 30-35. Men ikke høyere enn det.

Se på top 20, kun 1 stamme har 30 medlemmer, og dermed ville jeg si at den stammen på 35 (Care) skal være underdog. Man er jo tross alt underdog om man går 30 mot 100. Det blir en ca. 1:3 ratio på underdogen. Så kan vi ikke bare lage en "tommelregel" på at 1:3 ratio i forhold til maks stammemedlemmer på en verden tilsvarer "underdogzschzshczzz" status?

edit: og mediumzzz vil da være 35-50 etter min mening.


Grunnen for at det bare er en med 30 members på topp 20 er jo pga at medlemstalet har mye å si i begynnelsen..

Outlaw og Nc kommer seg nokk opp på en topp 20 gjetter jeg..
Disse er Underdogz diuxe..
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har trua på oss i Poke?

Selvfølgelig har vi det. Men vi kan ikke si det, for da blir dere overlegne her inne også! :eek: Og hvordan skal vi få posta noe her dersom dere "eier" oss alle her inne!? :confused: Da forsvinner jo det gøyet med forumet! :(
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Ja, Jaczan?Funnet ut noe?

hvis du mener om listene vil bli postet enda? vent til nobler begynner å fyke så skal jeg komme med noe morsomt, om ikke fancy så blir det ihvertfall UnderDog lister om ikke annet og :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dessverre, så tviler jeg på. =/
Jazcan har gitt opp v4, men kan jo håpe på at han lager litt liv her fordet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Savner dette jeg :)

Håper det kommer til å skje etterhvert ihvertfall da ;)
 
Topp