Jeg kom, jeg så, jeg gikk....

DeletedUser

Guest
.....foreslår at noen oversetter andre setning av "signaturen" min og henger den øverst i forumet ;) Been a pleasure ;) Adjø, sees i spillet :)

Forøvrig, begrunnelser som "hvorfor vi slettet har bare mod'ene noe med" hører mest hjemme i diktaturer, og jeg synes faktisk at noen skal peke på regelbryddet i henhold til reglement eller så kan det jo synes som om det er for å dekke stumpen sin, og det var det siste jeg hadde å si! Og denne er nok slettet iløpet av 2 minutter.....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg gir som regel en grunn, men så sletter jeg ikke så mye heller :)

Newsflash: Dette er et diktatur.

*Bøyer seg i støvet for DosX*
 

nissemann200

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skjer'a?

Jeg trodde "Veni, Vidi, Vici" gjald deg i spillet, mens setning to gjaldt på forumet... Det med at menneskehetens beste skulle være den øverste lov, eller hvordan det nå kan oversettes. Det er et fint prinsipp. Men nå har du kommet med skjulte anklager i denne tråden, og jeg sitter igjen med: ??????? (altså: Mange spørsmålstegn) Og føler meg plutselig litt ensom igjen... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Forøvrig, begrunnelser som "hvorfor vi slettet har bare mod'ene noe med" hører mest hjemme i diktaturer, og jeg synes faktisk at noen skal peke på regelbryddet i henhold til reglement eller så kan det jo synes som om det er for å dekke stumpen sin, og det var det siste jeg hadde å si! Og denne er nok slettet iløpet av 2 minutter.....

Ok beklager for at jeg skrev at dere ikke har noe med hvorfor den tråden ble slettet, for det har dere faktisk. Så her er forklaringen;

Grunnen til at tråden ble slettet var fordi dere ba om moderatorer, og nå er vi flere så den trengs ikke lengre. Dessuten var det nesten bare spam i den tråden og et par fornærmelser mot Moderatorene. :)

Håper du blir fornøyd med begrunnelsen for slettingen. Men hvis ikke så må jeg nok en gang beklage.
 

DeletedUser

Guest
Ok beklager for at jeg skrev at dere ikke har noe med hvorfor den tråden ble slettet, for det har dere faktisk. Så her er forklaringen;

Grunnen til at tråden ble slettet var fordi dere ba om moderatorer, og nå er vi flere så den trengs ikke lengre. Dessuten var det nesten bare spam i den tråden og et par fornærmelser mot Moderatorene. :)

Håper du blir fornøyd med begrunnelsen for slettingen. Men hvis ikke så må jeg nok en gang beklage.

Har fulgt med som gjest, og vil bare takke for svaret! Men for meg blir det for lett å be om unnskyldning etter å fått seg en på trynet! Dvs at jeg aksepterer unnskyldningen, holder meg borte, og synes at det er enkelt å beklage når man ser at det vekker reaksjoner! Håper og ønsker MOD'ene lykke til, og håper dere har lært noe av dette! :)

***************GONE***********************
 

DeletedUser

Guest
Kom tilbake til forumene din dust. Du var så underholdende.
 
Topp