Jehovas Guider

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det var godt å høre. Utfordrer deg til å skrive guider om kirke og prest.

Visste du i det hele tatt at det finnes en enhet i TW som heter prest? Ikke? Det gjør det. Den vil jeg vite mer om.
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg vet er ikke Jehovas Vitner noen store fan av at sine medlemmer utdanner seg. Muligens fordi det er en viss korrelasjon mellom utdanning og mindre religiøsitet.

Betyr det at du ikke vil kunne utdanne adelsmenn? :gjeip:
 

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
er det de som banker på døren din, å ikke vil gå før du omsider smeller igjen døra :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
serr? liker de ikke utdannese ?

Neh. De mener at verden snart går under, så hva er da poenget med utdannelse? Dessuten tar det tid vekk fra det å spre deres glade (verden går under!) budskap, samt at man kan bli påvirket av "verdslig" tenking.

Du kan lese mer på Wikipedia. Det er egentlig ganske underholdende, selv uten at vi har slike parodier som han fyren i tråden her driver med.

Vi vil utdanne misjonærer, ikke adelsmenn. Våre misjonærer vil spre budskapet om Jehovas vitner og Gud.

Ja, hvem liker vel ikke misjonæren. Ahem.
 

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Misjonæren, Grimlock. Som drar rundt på tw forum å sprer flotte guider til folket :D
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
er det de som banker på døren din, å ikke vil gå før du omsider smeller igjen døra :D

Folk er utrolig frekke til tider. Alt vi vil er å informere om hva Jehovas vitner er, og snakke litt om vår Gud - Vi kommer derfor til å satse på Tribal Wars fremover, i håp om å få noen nye medlemmer til Jehovas vitner.

Slik vil vårt adelssystem se ut (utdanning av adelsmenn). For å unngå en konflikt med vår tro.
4dj2od58fk4ncyv65at.png

Jeg vil tro det er flere der ute som venter spent på mine guider - Jeg jobber med dem, og de vil være ferdig om ikke så alt for lenge :)

Til dere som lurer, så er det en guide som vil inneholde relevant stoff for deg som ønsker å gjøre det bedre på Tribal Wars. Det vil også inneholde litt om Jehova, og diverse salmer fra vår Bibel.
 
Sist redigert:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Bare for å understreke et par ting her...
Vi har både religionsfrihet på generelt grunnlag, og ganske mye "takhøyde" her på forumet.
Likevel er det visse grenser, og vi tolererer ikke at dette eskalerer til en støtende parodi.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
577593-9-1268620081512.jpg

jeeeeeeright skrev:
Likevel er det visse grenser, og vi tolererer ikke at dette eskalerer til en støtende parodi.

Vi ønsker ikke å fornærme noen religion, og vi har et mål om å spre et budskap om Jehovas vitner. Jeg skjønner ikke hvorfor du mener dette eskalerer til en støtende parodi, i denne guiden skal jeg spre godt budskap om vår flotte tro!
 
Sist redigert:

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
er det de som banker på døren din, å ikke vil gå før du omsider smeller igjen døra :D

Det jeg mente med dette, er at disse fyrene fra jehovas skal spre budskapet om religionen sin, når du hører på i 10 min så vil du ikke høre mer å høffelig skal prøve å lukke døra så tar de faen meg å stikker foten mellom døra di, de gir seg ikke vettu. det jeg mente med omsider smelle igjen døra:p blir jo slikt. det er sikkert en grei sak, men når enkelte folk gjør slikt mister du straks respekten for alt det de står for :p
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vi er veldig engasjerte i det vi driver med. Vår jobb er å spre et budskap. Vi har et stort energisk engasjement for å besøke folk. Når folk ikke vil snakke med oss blir vi ofte litt oppgitt, og prøver ofte å overbevise dem. Noen velger å dømme oss før dem har hilst på oss, og før vi har snakket om hva vi står for. Da vi egentlig er noen hyggelige folk - Vi håper derfor å overbevise gjennom et forum som dette. Kanskje noen ønsker å ta del i vår tro, eller ønsker å lære mer om hva Jehovas vitner står for, nå som vi skriver til dere, i stedet for å ringe på til folk. :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Men når dere nekter og gå når folk har sagt at de ikke er interesserte, da blir det litt vell overivrig :p
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ikke styre alle sitt engasjement, og noen er mer engasjert enn andre. Hvis du vil kan vi ta dette med videre som en påminnelse. :)[/QUOTE]

(støttes)(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Makan til håpløst, idiotisk, barnslig og retardert forsøk på å være morsom, skal man lete lenge etter. Oppmerksomhetssyk?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp