Jehovas Salmer og Bibeltekster

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hvor presenterte du grunner til at jeg skal lyve, sa du?
og jeg ser fremdeles ikke hvor det står at jeg misliker deg? du driver altså fortsatt og ANTAR ting.. det gjør det ikke sant eller rett. så hvem tar feil?
 

DeletedUser

Guest
hvor presenterte du grunner til at jeg skal lyve, sa du?
og jeg ser fremdeles ikke hvor det står at jeg misliker deg? du driver altså fortsatt og ANTAR ting.. det gjør det ikke sant eller rett. så hvem tar feil?

Igjen, hvis du faktisk leser innleggene mine før du spyr ut det tullet du kommer med så vil du slippe alle disse teite spørsmålene.

Hvem som har rett? Det er meg. Den som tar feil er deg. Som vanlig. Men det er godt at du er ydmyk nok til å spørre en høyere autoritet (meg) om slike ting :)
 

DeletedUser

Guest
joda, jeg leser. og konstaterer at du lyver og finner opp ting som ikke har noe rot i virkeligheten. og dine forsøk på å være morsom, bommet stygt. slik du holder på, vil autoritet det siste man forbinder med deg. dette blir bare latterlig.
 

DeletedUser

Guest
joda, jeg leser. og konstaterer at du lyver og finner opp ting som ikke har noe rot i virkeligheten. og dine forsøk på å være morsom, bommet stygt. slik du holder på, vil autoritet det siste man forbinder med deg. dette blir bare latterlig.

Jeg tror det at du snakker om at andre ikke har rot i virkeligheten er ganske ironisk :)

I dette tilfellet passer det ganske bra å sitere ei seks år gammel tegneseriekarakter.
[spoil]
irony.jpg
[/spoil]
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå er dere laaaaaaaaaaaaaaaangt ute på nabojordet i forhold til topic. Skjerpings til begge to,
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp