Jehovas vitser og gåter!

DeletedUser

Guest
hvorfor har du så mye fordomer mot JV. Og viss du ikke liker fyren hvorfor bruker du tid og krefter på og skrive disse innleggene som e negativt retta?

bruk eller din tid til og skrive noe posetivt eller Ig :)

Nå skal ikke jeg svare for Robert, det klarer han utmerket selv, men jeg vil bare påpeke et par ting. Robert har på ingen måte noen fordommet mot Jehovas Vitner. Fordommer, kjære Magnar, baserer seg som regel på mangefull kunnskap om det/den/h*n med fordommer har fordommer mot. Robert har lest det Jehovas Vitner har skrevet her på forum, og (tror jeg) har kommet fram til at han misliker denne kontoen av egne grunner (som han bla. nevner i denne tråden).
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke si at det krever mye tid å kritisere denne snodige figuren.
Og ingame... pfft.. 10min ingame siste 3 ukene sier vel sitt :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nå skal ikke jeg svare for Robert, det klarer han utmerket selv, men jeg vil bare påpeke et par ting. Robert har på ingen måte noen fordommet mot Jehovas Vitner. Fordommer, kjære Magnar, baserer seg som regel på mangefull kunnskap om det/den/h*n med fordommer har fordommer mot. Robert har lest det Jehovas Vitner har skrevet her på forum, og (tror jeg) har kommet fram til at han misliker denne kontoen av egne grunner (som han bla. nevner i denne tråden).

no synes no eg Jv har hatt mange fine fakta og faktisk hatt bra samtaler eller dialoger med blandt annet grimlock. Så helt uviten e no ikke fyren ^^
 

DeletedUser

Guest
Gjerne forklar hvor det der har relevanse for noe som helst som vi har pratet om.
 
Topp