Jehovas vitser og gåter!

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hva er det som maser og maser, men som aldri maser om noe fornuftig?

Det ble litt kluss her, men svaret er foreldre
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jehovas gåter/vitser!

Hvem er det som går og går, og som alltid kommer på døren?

[video=youtube;a8_Pi30wSuw]http://www.youtube.com/watch?v=a8_Pi30wSuw[/video]

Dette er veeeeeeeldig nært religionshets.

Ut av nysgjerrighet, kunne du tenke deg å definere hva som defineres som religionshets? Hvis jeg, for eksempel, sier at noen kristne mener at jeg må ta på meg ansvaret for et menneskeoffer for å bli frelst, og at dette er perverst, er det religionshets? Så vidt jeg vet er det kun en enkel beskrivelse av allmennkjente opplysninger.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg har ikke noen klar definert grense som jeg kan si grensen akkurat går ved. Jeg ville bare si fra at her bør man trå forsiktig, for det er fort gjort at folk tar seg veldig nær av spøk som handler om religion.
 

DeletedUser

Guest
religion, myter, overtro og eventyr, akkurat det samme, gode historier med lite rot i den virkelige verden. guder, alver, troll, hva er forskjellen? jeg vet i hvertfall at likheten er at de er alle fiction.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
men e det som gjør at folk holder motet oppe så :) folk må no få lov og tro det de vil så lenge eg slipper og gjøre det :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke noen klar definert grense som jeg kan si grensen akkurat går ved. Jeg ville bare si fra at her bør man trå forsiktig, for det er fort gjort at folk tar seg veldig nær av spøk som handler om religion.

Hmm. Er hva folk tar seg nær av grensen da? For jeg tar meg nær av at folk tar seg nært av religion, mens det er greit å spøke om det meste annet. Det blir veldig subjektivt.

men e det som gjør at folk holder motet oppe så :) folk må no få lov og tro det de vil så lenge eg slipper og gjøre det :)

Det er en krykke. Ateister greier seg veldig bra (og er generelt sett mer intelligente enn troende) uten troen på et evig liv eller en gammel mann med hvitt skjegg som vet om du har vært snill eller slem.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Har ikke noe imot folk som er troende, er da opp til folk selv om de vil tro eller ikke. Har heller ikke noe imot ateister, men synes det er dumt med de som tror at det og være ateist innebærer at man skal gå rundt og fortelle kristne eller andre religiøse at de tar feil og at det ikke finnes noen Gud. Har sett et par av de, og det er bare idiotisk!

Men for og komme tilbake til spørsmålet fra trådstarter, det må vell være Jehovas vitner det? :razz:
 

DeletedUser

Guest
Har ikke noe imot folk som er troende, er da opp til folk selv om de vil tro eller ikke. Har heller ikke noe imot ateister, men synes det er dumt med de som tror at det og være ateist innebærer at man skal gå rundt og fortelle kristne eller andre religiøse at de tar feil og at det ikke finnes noen Gud. Har sett et par av de, og det er bare idiotisk!

Men for og komme tilbake til spørsmålet fra trådstarter, det må vell være Jehovas vitner det? :razz:

Det er en forskjell på å oppsøke religiøse, og å si sin mening i en tråd som til en viss grad handler om det :razz:

Forresten, jeg antar at du også da syns det er idiotisk med religiøse som går rundt og prøver å konvertere andre? For så vidt jeg vet skjer det veldig, veldig, veldig mye oftere enn det motsatte.

5eff246e7ac4ba2c7785bed9d0214848.jpg
 

DeletedUser

Guest
Da bør du gi meg positivt, siden jeg gir folket noe du har lovt dem, men ikke makter å utføre.
Du er rett og slett en løgner og en umoden, liten dufus.
 

DeletedUser

Guest
Hva legger du i flertallsformen av tittelen på dette fjolleriet ditt da?
Jeg bruker vanligvis å skrive mer enn 1 vits når jeg legger opp slike titler iallefall.

Så jeg står ved min mening at du er en stakkarslig unnskyldning av en elendig parodi, som ikke er et spor morsom.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hva legger du i flertallsformen av tittelen på dette fjolleriet ditt da?
Jeg bruker vanligvis å skrive mer enn 1 vits når jeg legger opp slike titler iallefall.

Mulig det kommer noen vitser etterhvert, men har ikke lovt noe som helst som du sier.
 

DeletedUser

Guest
Hva legger du i flertallsformen av tittelen på dette fjolleriet ditt da?
Jeg bruker vanligvis å skrive mer enn 1 vits når jeg legger opp slike titler iallefall.


Så jeg står ved min mening at du er en stakkarslig unnskyldning av en elendig parodi, som ikke er et spor morsom.

Kan legge til at du er treig også.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg la ut "Jehovas vitser og gåter" fordi det må bli mer aktivitet på forum :) Har ikke lovt noe som helst.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hva legger du i flertallsformen av tittelen på dette fjolleriet ditt da?
Jeg bruker vanligvis å skrive mer enn 1 vits når jeg legger opp slike titler iallefall.

Så jeg står ved min mening at du er en stakkarslig unnskyldning av en elendig parodi, som ikke er et spor morsom.

hvorfor har du så mye fordomer mot JV. Og viss du ikke liker fyren hvorfor bruker du tid og krefter på og skrive disse innleggene som e negativt retta?

bruk eller din tid til og skrive noe posetivt eller Ig :)
 
Topp