Jepp, folkens

DeletedUser

Guest
Legger inn min avskjed til V3. Etter å ha prøvd en stund har det ikke blitt noe hell. Finner ikke noe form for motivasjon for å spille lenger. Etter at BoS har tatt kvelden og den lille rest som er igjen, stikker til rimmen så føler jeg at hvertfall mitt kall er over. Sitter å ser at Yakuza har tatt over K45 og mine personlige mål, blandt annet å drepe BoS er nå fullført.

Skal ikke skrive noe langt brev, men er på sin rette plass å si takk til Yakuza, en bedre stamme og bedre folk kan man ikke ønske seg.

Retter også takk til de jeg kjenner i Dogz (Dere vet hvem dere er:))

Og sist men ikke minst, takk for kampen BoS. Var liksom dem som gjorte serveren verdt å spille for min egen del. Savner 22 vs 200;)

Men helt kvitt meg blir dere nok ikke. Lusker rundt på forumet som aldri før.

Sayonara!
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hoy!!! du sa du sku være med å ta over v3 jo =S slemming...
men vi får møtes til ramen og sake en dag istedet.

sayonara tomodachi :D
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Får da håpe at ikke alle i Yakuza vil gi seg pga. at krigen mot BoS er over.

Men bra spilt iallefall.
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
FIkk ikke med meg hele kampen, men dere gjorde det bra :)
Håpte du koste deg mens du var på ditt beste :)
 

DeletedUser

Guest
Synd at du skulle slutte nå Shaman, som du akkurat har fått alle byene mine å internadle :p

Sayonara(?) :)
 

DeletedUser

Guest
Dette blir første gang på 2 år at jeg ikke er i en stamme med deg Zan. Jeg er glad jeg traff deg på v1 når vi begge var nabbs og hvem skulle tro at det ville gå så langt. Det blir rart men jeg tror jeg skal klare meg :p Selv om jeg også har planer om og slutte på v3 nå :/


Takk for Balls of steel, Yamato og Yakuza.
 

DeletedUser

Guest
En salute til en verdig spiller og motstander.
Det var en fornøyelse å spille mot deg/dere.. Jeg regner med at vi snakkes i en annen verden. ;)

Take care, buddy ;)
 
Topp