Johan j1234, Andreas - GNI

DeletedUser

Guest
Meine Damen und Herren!

Fra den episke følelsen av å adle sin første gråby, til den frustrerende irritasjonen når laggingen ødelegger sniping, har jeg den glede av å presentere et nytt intervju for dere. Jeg vet at mange har blitt irritable som en følge av mellomrommet på dette intervjuet og det forrige, men det opprinnelige intervjuet har tatt litt lengre tid enn jeg trodde, grunnet personlige årsaker. Men dette intervjuet kommer også, så ikke mist interessen for meg helt :flau: !

Dette intervjuet omhandler den myteomspunnede kontoen Johan j1234, og hvem som sørger for at ikke BNP spiser opp alt sammen. Jeg fikk til et intervju med Andreas, som nå har ansvaret for en av de kontoene som har vært under hardest angrep på tw.no's historie, og her får dere sett hva han svarer på om TW historie, politikk, påstander og ikke minst; fremtiden.

Heisann! Kan du fortelle litt om deg selv?

Jeg er en gutt som heter Andreas, og jeg er 16 år nå. Mine hobbyer er å spille fotball, se på film og selvsagt spille Tribalwars. Er egentlig ikke så mye mer å si, haha! Bortsett fra at jeg jeg er en meget aktiv spiller.

Det er slik at du ikke var på Johan når kontoen gikk fra Bulls til GNI? Kan du fortelle om tidligere TW brukere?

Nei, det er feil. Jeg var faktisk i 7Bulls, og jeg spilte dual sammen med originale Johan da. Jeg var i 7Bulls i noen måneder før jeg gikk over til SDDN (GNI).

Jeg husker ikke så veldig mye av mine tidligere brukere, men det jeg husker er at jeg spilte under Andreas55 i TEOD, altså i starten av v4. Det gikk noen måneder før jeg startet på nytt under navnet Ad Arma, og var i stammen G~H~B. De samarbeidet med Easy mot Varg, og kom seirende ut av det. Jeg sluttet på Ad Arma etter noen uker etter at Easy erklærte krig mot G~H~B.


Hvordan endte du opp på v4, og hvilke utfordringer møtte du her?

Det var tilfeldig at jeg startet på v4. Det var en person som het Eirik som lurte på om jeg ville starte på v4 igjen. Jeg kunne enten få Blackburn eller Johan j1234. Det ble selvsagt Johan. Utfordringen på starten var at Johan var allerede under hardt angrep. Jeg hadde heller ikke noe særlig med erfaring når det kom til def, så jeg regnet ikke med at jeg skulle klare meg særlig lenge. Men heldigvis tok jeg feil. BNP spillerne ble hvertfall glad for motstand, hehe.

Johan j1234 er en av de kontoene som har vært under hardest angrep på hele tw.no’s historie. Du har ikke lidd vesentlige tap, og du har tilegnet deg enorme mengder ODD. Hvordan har det vært mulig å klare seg mot de enorme styrkene som BNP har under sin kontroll?

Ja, si det. Jeg vet faktisk ikke helt selv, hehe. Men jeg tror grunnen kan være at jeg er en meget aktiv spiller, bruker troppene mine lurt ( altså at jeg ikke lar noen tropper være igjen i byene sine ). I tilegg nekter jeg å tape, og dette medfører at jeg får så mye OD som mulig. Det må nok være hovedgrunnen.

Hva gjør dette med din rolle i GNI?

Njaaa… Ikke noe særlig. Bare at jeg kan ikke sende så utrolig mye støtte til de andre i stammen, og noen kan oppfatte som at jeg er egoistisk. Synd det, men jeg har mine grunner. Jeg er også nest leder i GNI, så jeg hjelper også med de som trenger def, men det er svært få som spør meg om det.

Hvordan holder dere i GNI stand mot en massiv overmakt som BNP?

Vanskelig å si. I SDDN perioden hadde vi faktisk troen på seier, men nå kjemper vi mest for ære. Vi vil heller ikke at v4 skal bli avsluttet, og vi nekter å tape :grin:

Tror du at GNI kan snu kampen? I så fall, hvordan er din taktikk fremover?

Selvsagt har jeg troen, det har jeg alltid hatt. Jeg er ikke helt sikker på hva slags taktikk jeg skal bruke. Kanskje jeg skal fortsette med utholdenhets krig? Har tross alt funket hittil :grin: hehe.

Hvordan tror du verdenskartet kommer til å se ut om noen måneder?

Jeg tror faktisk ikke at v4 kommer til å forandre seg i noen særlig grad. Om enn kanskje litt, men i alle fall ikke mye. Vi i GNI er uansett fast bestemt på å bli, så dere klarer ikke å fjerne oss enda.

Hvis vi går over til BNP’s vei til hvordan vi kjenner stammen i dag, har responsen vært delt i sterke kontraster. Hva er ditt syn på at BNP merget med Easy, noe som symboliserer starten på ‘verdensherredømmet’?

Nå vet jeg ikke så veldig mye om dette, ettersom dette var før min tid. Men jeg hører stadig vekk disse ordene: «BNP merget seg til seier». Mitt syn er at disse utsagnene er tåpelig sagt. BNP og Easy var så å si en stamme fra før av, og det at de merget spilte egentlig ingen rolle i det store. Kun at det er enklere å lese poengsummen. Så nei, BNP merget seg ikke til seier.

Hvordan holder du motivasjonen din oppe når det tikker inn drøssevis av angrep stadig vekk? Har noen spillere/personer hatt noen innvirkning på dette?

Som tidligere sagt så nekter jeg å tape. Jeg vil heller ikke bli sett på som «en som gir opp». Nå har ikke akkurat så mange spillere hatt noen innvirkning på motivasjonen min, men uansett vil jeg nevne UnReal, som har bidratt litt med det. Tusen takk <3

Hvordan har spillestilen din utviklet seg hos GNI?

Hmmm.. Før var jeg en offansiv spiller, men gradvis har jeg blitt mer og mer defensiv. Det er heller ikke så rart at jeg ble dette; BNP er jo veldig snille med å hjelpe meg på dette punktet.

Har den hardt utsatte TW kontoen din her hatt noen effekt på privatlivet ditt?

Egentlig ikke. Har ikke blitt noe påvirket av Tribalwars, heldigvis!

Hva er ditt beste TW minne?

Har veldig mange gode minner. Det beste er når jeg klarte å stå imot ca. 15k incs. Skal si at jeg slet veldig da!
Bnp klarte nesten å knekke meg, det var veldig nære, men igjen så kom instinktet mitt; jeg nekter å tape.

Det er forøvrig en ting til jeg vil nevne. Det var når GNI overkjørte BNP, men jeg husker ikke når det var. Det var utrolige tider !


Takk for at du tok deg tiden til enda et intervju. Det har vært morsomt å få et innblikk i GNI’s side av krigen, samt å bli kjent med deg. Til slutt, noen du vil nevne/takke?

Det er noen jeg vil takke.

UnReal: Fortsett med dette, så klarer vi nok det! :)

Til GNI og RA: Er stolt av å ha dere på min side! :)

Er også noen i BNP som jeg vil takke. Henry og Castor, takk for mange fine samtaler! Har virkelig respekt for dere !


___________________________

Og med det så takker jeg for meg! Stay tuned for de siste intervjuene av de respektable gjenværende medlemmene av v4, og husk å være snille mot hverandre her selvom vi nuker løs ingame (clapping).

[SPOIL]
Andreas skrev:
Det er en ting til jeg vil nevne. Det var når GNI overkjørte BNP, men jeg husker ikke når det var. Det var utrolige tider
Jeg husker heller ikke når dette var. Sikker på at du ikke fantaserer? :awesome: ( kunne ikke dy meg, beklager. )[/SPOIL]

__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
flott intervjuv, angrer ikke ett sek på å gi deg og unreal kontoene!(kyss)
Det å gi snosen ulv derimot var nok ikke et sjakktrekk!:Redface:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er ikke lett å finne dyktige folk til sånne utsatte kontoer. Godt jobbet ingame:)
 
Topp