johan j1234 - Fredagsnukeren

DeletedUser

Guest
“Vørterøl, potetgull og TW på en fredagskveld, kem treng meir :D” “kjipt å spille med og høre på dårlige tapera så vil i allefall ikke være ein sjøl.“ er to sitater fra denne profilerte spilleren i M-S. Han her masse erfaring fra andre verdener, og her kan dere få innblikk i hans historie som twspiller.


- Fortell litt om din tw historie.

Starta vel opp på v1 men huske egentlig veldig lite fra v1 tida mi, unntatt at i til slutt pga i blei adla.

var innom både v2 og v3 men fikk aldri den store "TW-lysten" av å spille der så når v4 starta så fant i ut i sku starte der og det e i glad for no i etterkant ^^

Tok kontakt med spillera rundt med for IAP og vennskap og fant et par gode venna som egentlig har lær meg det meste i kan om TW no

Dem måtte dessverre slutte etterhvert men sitt her da fortsatt stuck på v4 i krig mot Capes^^
Så starta jo v5 men blei aldri heilt komfortabel med den kirka og speeden på servern va jo aaallllt for treig :p

men e tilbake der no etter ei ganske lang pause
og så starta jo v6 og kunne selvfølgelig ikke la den gå ifra meg^^

Starta i en premade stamme som på en måte "merga" med M-S i starten og har vært i den sia start


- Hvordan trives du i M-S og hvordan her det gått med dem hittil?

Jo har alltid trivdes i M-S, en hyggelig gjeng med aktive spillera.

Har jo hatt våre ned og opptura som alle andre stamma men stammen kommer alltid på rett kjøl igjen uansett ka som skjer ser det ut som^^


- Hvordan har motstanden deres på v6 hittil vært?

Motstanden, tjo den har egentlig vært ganske liten inntill vi kom i krig med SMACK, og no e vi jo i krig med NATO som ser ut til å bli en veldig hard men spennende krig.

Forvente jo god motstand fra NATO siden dem e ganske mye større enn oss men vi ska gi jernet til siste by, NATO's siste by altså :p


- Hva venter du kommer til å skje med M-S i fremtiden, og hvordan skal dere holde dere i toppen?

M-S kommer nok ikke til å forsvinne hvis det ikke en god grunn til det, enten så tape vi en krig og "dør ut" ellers så rule i heile v6 til slutt, tror i ville satsa pengan mine på det siste alternativet ;)

Krig, krig og atter krig!
Det e jo et krigsspill så vi skal nuke fienden sønder og sammen og på den måten holde oss i toppen, så se opp^^


- Hvilken stamme tror du har størst potensiale til å bli en overmakt på v6, og hvorfor?

Alle vil jo at dems egen stamme skal ta overmakta så i vil jo satsa på M-S, men EPICKI og NATO e jo ganske mye større i poeng atm og F-F-D hakk i hel.

Men tror det blir en av disse fire stamman som til slutt kommer til å vinne, time will show

Men det som e sikkert e at den stammen som står igjen som seirende har lagt mye hardt arbeid i det og fortjene det og all ære som kommer med det.


- Hvilken krig har vært "hovedkrigen" hittil for M-S? (Mot hvilken stamme)

Vi kom jo aldri heilt igang med krigen mot SMACK før dem fleste der måtte gi seg og stammen blei oppløst.

Så må vel være krigen med NATO som no har begynt, dem har gitt oss en hard omgang med mye nuking i det siste så dem skal ha for det

Men vi slår snart tilbake


- Hva synes du om NATO, deres diplomati og deres leder/ledere?

NATO virke som en sterk stamme med aktive spillera som lik nuking, dessverre nuking av M-S bya meeen^^

Diplomatien dems e i ikke veldig stø på men e vel for deg meste "først adle vi dem, så adle vi dem, så adle vi dem og til slutt, verdensherskere" :p

Kem veit, kanskje dem greie det også

E nok mest kjent med zippy av lederan der, han e en kar som står på sitt og en hyggelig fyr også, han har sendt med PM til med :D


- Hvordan vil du beskrive starten på v6 generelt?

V6 e jo en ganske ung verden,

Men så har ikke i fulgt heilt med på ka som skjedde med Idyz og nede der nede men, det va en ganske tøff start for dem fleste tror i med mye kriging for å sikre sitt kontinent.

Har jo vært mye stridigheter mellom stammer om at "dette er mitt kontinent" og gråbyadling i andre kontinent.


- Hva synes du om gråbyadling i andres områder?

Hadde vel egentlig ikke likt om nokken hadde gråbyadla i mitt eget område, men man må jo utvide og da e det jo ganske greit å starte i rimmen på andre sia av kartet der det e godt om utviklingspotensial^^


- Hvor viktig syns du farming er helt i starten, og hvor viktig syns du det er nå?

Farming e innmarri viktig i starten siden man får så mye meir ressursa ved å farme enn om man bare hadde sittet på ræve og venta på at man sku få nokk ressurser til oppgraderinga av byen.

Siden v6 e en pakke-verden blir det jo ekstra viktig å farme siden AM prisen stig med en pakke for hver by du adler, så farming vil være viktig ei god stund til vil i tro.


- Hvordan vil du beskrive deg selv som tw spiller, og hva er din twfilosofi?

Kan vel si i e en spiller som begynne å få litt erfaring og som lik nuking og adling veldig godt^^

Vørterøl, potetgull og TW på en fredagskveld, kem treng meir :D

Twfilosofi? hmm.. må vel være tap og vinn med samme sinn.
kjipt å spille med og høre på dårlige tapera så vil i allefall ikke være ein sjøl.


- Noen du til slutt vil takke, enten noen som har hjulpet deg eller noen du har spilt sammen med?

Må være dem som lærte meg opp på v4, Monsterstone, reliaboe, alkar, fubar4 og tutix.
Og SirCaesar som gav meg god trening i å stacke byer mot han^^

Og alle andre som har hjulpet meg på v5 og på v6, dokker veit kem dokker e :p


- Hvilken mod ville vært den beste barnehageonkelen/barnehagetanta?

Må da være Scarborough som e så flink med å passe på oss på Forumet, hadde jo vært reine galehuset der uten han :p


- Noe du vil legge til, til alle tw folk der ute?

En britisk filosof med navn Bertrand Russel skreiv noen kloke ord :
"Aristoteles kunne ha unngått den feilen å tro at kvinner har færre tenner enn menn, ved den enkle metoden å be fru Aristoteles å åpne munnen"

Detta e et taktikk og krigsspill så bruk hodet og tenk logisk når dokker spille.
Ikke gjør samme feil som Aristoteles ;)
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nydelig intervju og jeg er selv nevnt :D

PS! Vi er i krig med F-F-D og, glemt det? så dere er 3x så mange medlemmer og 2x så mye poeng :p

GL & HF :cool:
 

DeletedUser

Guest
Lenge siden V4 og ~SA~ Johan. :)

Spesiell historie og opplevelse som ikke glemmes så lett den tiden jeg hadde der. Fin gjeng spillere og definitivt viktige spillere du nevner - både for stammen, deg og andre spiller.

Takk for å bli både nevnt og husket ;)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Lenge siden V4 og ~SA~ Johan. :)

Spesiell historie og opplevelse som ikke glemmes så lett den tiden jeg hadde der. Fin gjeng spillere og definitivt viktige spillere du nevner - både for stammen, deg og andre spiller.

Takk for å bli både nevnt og husket ;)


Vanskelig å glemme deg da ;)
 

DeletedUser

Guest
Bra interjuv av en bra person!
Hvordan går det med deg da Johan? :) :D
 
Topp