Johan j1234

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Meg
hvordan var starte din på v4 :)??


Johan
Starta på bunn som dem fleste andre. Visste jo lite om farming og den slagt på den tida så gikk treigt.

Meg

Hvorfor satsa du akkurat på v4?

Johan

I blei adla bort på v1 og gav opp der. Det førte til at i starta på v4 og det e vel det lureste i nokken gang har gjort på TW

Meg

Hvar d enn treg start eller begynte du enn bra start ??

Johan

Kom i stammen SA som lærte meg basicen selv om i nokken ganga va ekstremt irriterende om i huske rett.
Var vel en ganske tøff start. Kom ganske raskt i krig med Pals og SirCaesar og -xwiner. Va jo umulig å greie å få bort :p



Andreas og Johan svar og jeg stiller spørsmål og han Andreas spiller der enda og Johan har sluttet på Johan j1234

Hvor høy aktivitet har du på enn dag?

Andreas/Johan

Variere det. Meste er 10-15 timer, men på det minste er det 1 time.
Hvor mange dualer har vært på Johan j1234

Andreas/Johan

Johan/Atzon, Andreas, Pitchoun, sab. og stonee.

Meg

Mange timer sitter du uka?

Andreas

Jeg har ikke peiling. Sikker mye, men nøyaktig vet jeg ikke.

Meg

Hvordan taktikk bruker du for og ha blitt så god som dette

Andreas
D må være enn god taktikk du har brukt for dette.Ufff...... Vanskelig å si. Jaja... for vel prøve.
Jeg overdrev neste aldri med stackinga, men jeg brukte troppene klokt. Mye ligger nok i det, eller..... er jo også meget aktiv.

Meg

Når joine du GNI og hvorfor?

Andreas/Johan

Fordi 7BULLS ble totalt slakta av BNP. Var 0 aktivitet der, men heldigvis fikk jeg et tilbud fra TurbanFrans og evilstr om å komme til SDDN (GNI).
Viste seg at det var et klokt valg av meg. Jeg angret ikke.

Meg

Hva synest du om GNI ?


Andreas/Johan

Synes GNI er en flott stammen, stor trives her nå. Vi har et god miljø her.
Men selfølgelig har vi hatt våre ned og oppturer.
Største nedturer er det som skjedde med TurbanFrans, trist..... trist..
En av oppturene var da vi rett å slett kjørte over BNP, husker ikke når det var, men det var gode tider. I det siste har BNP knust oss, men dere i BNP. Vi gir oss ikke!:)


Meg

Beste spiller du har slitt mot?


Andreas/Johan

Den var meget vrien. Har krige mot så mange i BNP, men ingen har pekt seg ut som nr1. Flere at BNP sine spiller er jevn gode med hverandre. Så ja, jeg har møtt mange dyktige BNP spillere.

Meg

Synest om d siste åre?



Andreas/Johan

du mener 2011? ^^ Okok, skal si det jeg^^
Har vært et meget bra år for meg syns jeg. Da jeg kom på kontoen for ca et år siden, trodde jeg aldri at jeg skulle klarer meg, heldigvis tok jeg feil. Morsomste som var i 2011, var når halve BNP hadde nukerunde på meg. Fikk ca 14-15K incs, kjempe morsomt det. Fikk litt sjokk, hehe
Men klarte meg heldigvis.

Meg

Synest du BNP har gjort enn bra jobb så langt :)

Andreas/Johan

Joda, de har gjort en kjempe jobb. De har knust GNI i det siste, men håper vi i GNI skal gi dem kamp igjen.


Andreas/Johan

Visst du vil si nå til GNI si d her
Jo har noe å si. GNI, dette kan vi greie. Vi kan slå BNP. Alt er mulig. Så ikke gi opp håpe!

Meg

Også til BNP

Andreas/Johan

Dere vinner trolig, men vi skal prøve oss!:)
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Rettskrivning

Fint intervju, men det er noe som gjør meg veldig irritert. Du skriver forkortelser som "d" i stedet for "det" osv. Dette hører ikke hjemme i et intervju, men i en chat. Foreslår at du går i gjennom intervjuet en gang til og retter alle disse skrivefeilene. ;)
 

DeletedUser

Guest
Slike "?" (spørsmålstegn) burde brukes etter at du stiller spørsmålene dine, Sondre. Det er med på å skape en bedre flyt i intervjuet.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Synes du kan redigere litt på posten slik at det blir mer motiverende å lese den. Jeg gadd ikke mer etter noen få linjer da det var så sykt tungvindt å skulle lese det der. Ta et kurs før neste du sondre :)

"Meg, Andreas" greia er litt utenom boka, men om du uthever spørsmålene dine så skjønner man hvem som skriver og du sparer mye tid på å skulle skrive alt det ekstra.

Sikkert fint spørsmål og gode svar da.
 
Sist redigert:
Topp