JPTG - en flopp?

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Noen er hårsåre på Scar`s vegne as well, og gav meg rødt :). Fikk beskjed om ikke å gå etter Scar hele tiden, men merkelig hvordan enkelte overser hvordan Scar hele tiden kritiserer meg/gir meg skylda, uansett hva det dreier seg om. Samt at han hele tiden prøver å sette meg fast ved beskyldninger han ikke kan vise til. Har enda ikke fått noe bevis på den skype-samtalen, hvor jeg angivelig har lovet gull og grønne skoger dersom vi merget... men samme det. Jeg takler å bli hengt ut jeg. Har ingenting å skjule om det er det noen prøver å få til..
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nysteikt sjokoladekake med lys sjokoladekrem! :D Er ikkje DET god så vett ikkje eg! ^^

Når det er sagt, så må eg ærlig innrømme eg er lei av dem samme argumentan i eit einaste kjør! Kan dåkk ikkje komma med nåkka nytt snart?

Nam!

Sparer du noen biter så jeg kan smake? (hug)
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, noen på ditt vegne ga meg rødt, as well, C22:) Dog med samme begrunnelse at jeg ikke skal gå etter deg. Men hey, når man vet hvor kilden er, så burde det være opplagt å ta tak i det, eller hva?

Jeg vet ikke helt om du leser mine innlegg skikkelig jeg, C22, men jeg tror nok jeg nevnte at jeg har forlatt alle slags chater som har med BOL/RNG/HFO å gjøre. Nå finnes det sikkert et titalls andre chater hvor jeg sikkert er med som jeg har glemt i farten, men jeg har gjort et iherdig forsøk for å distansere meg fra disse chatene. Jeg synes det er søtt, nærmest litt romantisk at du benekter absolutt alt her, menmen, det er jo tross alt deg selv du lurer da.

Så ettersom det tydeligvis ikke er du som er årsaken, så må det jo være glitter, ettersom du tydeligvis kun står for harmoni, troskap og demokrati? Hehe, nok en gang prøver du å fremstå som noe bedre enn hva du egentlig er, men da igjen; du lurer deg bare selv :) Jeg kjenner deg godt nå etter ett år, C22, så vær så snill.

Uansett, dette er kanskje litt på kanten av min opprinnelige topic, som omhandlet at stammen din, C22, er en gedigen flopp. Og nå har jeg faktisk noe å backe det opp med, nemlig twstats. Skal du fraskrive deg ansvaret for dette også eller? Jeg synes tross alt at du skal fraskrive deg alt ansvar jeg, nå som du er så godt i gang med å fraskrive deg alt annet også.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vel, noen på ditt vegne ga meg rødt, as well, C22:) Dog med samme begrunnelse at jeg ikke skal gå etter deg. Men hey, når man vet hvor kilden er, så burde det være opplagt å ta tak i det, eller hva?

Jeg vet ikke helt om du leser mine innlegg skikkelig jeg, C22, men jeg tror nok jeg nevnte at jeg har forlatt alle slags chater som har med BOL/RNG/HFO å gjøre. Nå finnes det sikkert et titalls andre chater hvor jeg sikkert er med som jeg har glemt i farten, men jeg har gjort et iherdig forsøk for å distansere meg fra disse chatene. Jeg synes det er søtt, nærmest litt romantisk at du benekter absolutt alt her, menmen, det er jo tross alt deg selv du lurer da.

Så ettersom det tydeligvis ikke er du som er årsaken, så må det jo være glitter, ettersom du tydeligvis kun står for harmoni, troskap og demokrati? Hehe, nok en gang prøver du å fremstå som noe bedre enn hva du egentlig er, men da igjen; du lurer deg bare selv :) Jeg kjenner deg godt nå etter ett år, C22, så vær så snill.

Uansett, dette er kanskje litt på kanten av min opprinnelige topic, som omhandlet at stammen din, C22, er en gedigen flopp. Og nå har jeg faktisk noe å backe det opp med, nemlig twstats. Skal du fraskrive deg ansvaret for dette også eller? Jeg synes tross alt at du skal fraskrive deg alt ansvar jeg, nå som du er så godt i gang med å fraskrive deg alt annet også.

Jeg prøver ikke å framstå som bedre enn jeg er jeg Scar. Der tolker du meg feil. Jeg har holdt meg til sannheten, og det jeg har sagt. Jeg står for det jeg mener. Hvor du har disse lovnadene fra, det undrer jeg meg over.

Du beskylder meg for ting jeg ikke har snakket om, eller lovet deg/andre. Jeg har sagt sannheten. Hvor du får dine opplysninger fra, det lurer nå jeg på ..men vettu hva? Jeg sier bare over og ut, for er det en ting jeg ikke orker, så er det å krangle med deg.

Flott at du har det gøy med å kaste dritt på andre. Fint at du kan glede deg over din egen påstand om at JPTG er en flopp. Det får du mene akkurat det du vil om. Jeg bryr meg lite, for å si det slik.
 
Topp