JPTG - en flopp?

DeletedUser

Guest
Igjen, så har vi aldri sagt at vi er best... Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Kritikken vår har falt mest på deres innaktivitet og mangel på initiativ. Ting tar tid ja, helt enig der.. Men i deres tilfelle tar det for lang tid. Dere har ikke evigheter på å rette opp i problemene deres. Akkurat nå taper dere på alle fronter og får endene til å møtes ved å adle grått og innaktive BOL spillere.

Det at du ikke bryr deg er jo et problem i seg selv, for det viser jo at du ikke tar det til deg. Mye av kritikken kommer i form av råd og tips, så rart hvis dere ignorerer det.

Håper dere får opp dampen litt, for jeg savner de gangene jeg måtte spørre om støtte.
Creds til den nye eieren av bunny som fighter litt! Supert!!! Capitan22 sender også sine gode tanker i form av nukes som kommer med kaker og kaffe.. digger det! ;)

Flott at dere fortsatt står oppe i hvert fall! :awesome:

Ting blir bedre. Det gjør det alltid. Nå må du ikke glømme at RNG, H.F.O og BOl eide nesten 3/4 av mapen før.
Ting kan fort snu. VI er kanskje vi ikke er på vårt beste i denne perioden, men den blir bedre!
dwarf.gif
 

DeletedUser

Guest
Aww, endelig noen som tør å ta bladet fra munnen.

For det første vil jeg ta tak i ordlyden din i "Noen" nedganger, sa du? Ehm, har ikke det kun vært én nedgang siden starten av krigen, egentlig? Hva er det du legger i ordet "noen nedganger"? Joda, dere står nå tross alt oppe, men det samme gjør vel strengt tatt BOL også?



Ting tar tid, det er helt riktig, men er du fullt klar over hvor lang tid det skal ta før JPTG virkelig klarer å få til noe som helst? C22 lovte at statsen mot WIC vil snu, samme gjorde bgm75, som for morroskyld nå er ut av JPTG, hans eget stammeparadis? Trøbbel i tårnet, mister? Uansett, hvor lang tid skal det gå da, Xandor, før dere klarer å utføre noen få prosent av hva C22 og bgm75 har lovt her på forumet? Det får vel være grenser vel?

Du bryr deg ikke? Vel, når du bruker tid på å formulere deg om "ting du ikke bryr deg om", så bryr du deg til en viss grad om det. Oh yes, jeg kverulerer nettopp fordi jeg synes det er gøy OG fordi jeg endelig har et nytt "offer" å hakke på her inne etter at jeg gikk til WIC selv :)

Hvem vet hva framtiden viser scar.
Kanskje Wic går i oppløsning over en sak? Kanskje det blir utbryter stamme i WIc?
Dere er så kjepphøye siden dere tar mer enn oss, men har ikke alltid vært sånn.

Og hvis du mener ejg er det nye offeret ditt ja, lykke til med det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ting tar tid, det er helt riktig, men er du fullt klar over hvor lang tid det skal ta før JPTG virkelig klarer å få til noe som helst? C22 lovte at statsen mot WIC vil snu, samme gjorde bgm75, som for morroskyld nå er ut av JPTG, hans eget stammeparadis? Trøbbel i tårnet, mister? Uansett, hvor lang tid skal det gå da, Xandor, før dere klarer å utføre noen få prosent av hva C22 og bgm75 har lovt her på forumet? Det får vel være grenser vel?

Da vil jeg be om bevis for hva jeg har lovet deg Scar.. Har ikke lovet noe som helst jeg, men jeg så på fusjonen som noe som kunne snu nedgangen. Det har jeg fortsatt trua på, enten du vil eller ei. Xandor nevnte de berømmelige 3 T`er. TTT. Av og til så er det slik at Ting Tar Tid, lenger tid enn beregnet pga enkelte skjær i sjøen som dukker opp litt i det blå. Da må man prøve å rette opp igjen skuta slik at den unngår skjærene, og det er ikke alltid like lett. Det er hva vi har vært igjennom i den tiden etter fusjonen. Det har ikke bare vært ett skjær, men mange. Vi har jobbet i motvind, men kjenner at vinden er i ferd med å snu. Så ikke vær så altfor cocky der du sitter Scar.. Nordavinden kan komme fra alle kanter når du minst aner det :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da vil jeg be om bevis for hva jeg har lovet deg Scar.. Har ikke lovet noe som helst jeg, men jeg så på fusjonen som noe som kunne snu nedgangen. Det har jeg fortsatt trua på, enten du vil eller ei. Xandor nevnte de berømmelige 3 T`er. TTT. Av og til så er det slik at Ting Tar Tid, lenger tid enn beregnet pga enkelte skjær i sjøen som dukker opp litt i det blå. Da må man prøve å rette opp igjen skuta slik at den unngår skjærene, og det er ikke alltid like lett. Det er hva vi har vært igjennom i den tiden etter fusjonen. Det har ikke bare vært ett skjær, men mange. Vi har jobbet i motvind, men kjenner at vinden er i ferd med å snu. Så ikke vær så altfor cocky der du sitter Scar.. Nordavinden kan komme fra alle kanter når du minst aner det :)

Slutt med skuespillet, kjære deg :) Du vet like godt som meg hva du har sagt i chatene oss i mellom og ellers. Du lurer bare deg selv, noe du er blitt veldig flink til opp igjennom årene. Ting tar tid, så er spørsmålet hvor lang tid? At jeg snakker deg og dere imot betyr ikke at jeg er cocky. Mine utsagn er hentet utifra faktum basert på ingame-hendelser. WIC er bedre, må jeg være "cocky" for å poengtere det for deg?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Kan du være så snill å spesifisere nøyaktig hva jeg har lovet deg? Kan ikke skjønne jeg har lovet deg noe som helst min venn. vi har ikke for vane å være så vennlige mot hverandre :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan du være så snill å spesifisere nøyaktig hva jeg har lovet deg? Kan ikke skjønne jeg har lovet deg noe som helst min venn. vi har ikke for vane å være så vennlige mot hverandre :)

Du husker ikke så "langt" tilbake nei?:) nei, mange har det for vane når man blir kritisert. Plutselig husker man ikke hva som har skjedd. Hva med argumentene du kom med når vi hadde planer om å merge da? Jeg forlot den chaten jeg skjønner du, da det kom lite konstruktivt ut av den, men du kan jo se igjennom selv, kanskje?:)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi var aldri i den samme chatten, for denne mergen ble presentert for meg via Bgm. Så hvordan du får til at jeg lovet gull og grønne skoger, det lurer jeg på.. Etter at Bgm foreslo den mergen, så pratet jeg kun med Glitter priv, hvor hun presenterte sitt krav om å beholde BOL-navnet
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi var aldri i den samme chatten, for denne mergen ble presentert for meg via Bgm. Så hvordan du får til at jeg lovet gull og grønne skoger, det lurer jeg på.. Etter at Bgm foreslo den mergen, så pratet jeg kun med Glitter priv, hvor hun presenterte sitt krav om å beholde BOL-navnet

Ro, ro.. Jaja, fint at du vet hvordan man bruker årene, men så lenge båten står på land kommer du ikke framover. Du driver med benektelse nok en gang, som du alltid har gjort, og kommer alltid til å gjøre, så ikke noe overraskende det nei. Både du og jeg har snakket sammen - det husker du vel? Hmm.. Både du og bgm75 har promotert mergen som et vendepunkt for stammene som blir med - det vet du vel også eller? Nei, du kommer nok til å benekte det også, på samme måte som du kommer til å benekte at du i det hele tatt har snakket med meg:)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det ikke helt usannsynlig at Cap først fikk ideen om å presse på med mergen etter press fra bgm.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg var aldri tilstede i noen som helst chat hvor BOL og HFO diskuterte en merg Scar. Da Bgm presenterte dette for meg, så var det nesten så jeg trodde vi ble tatt med "i siste lita". Det virket som dere to stammene hadde pratet lenge om merg - men uten RNG. Etter at vi ble presentert for merge-tanken, så har jeg kun pratet med Glitter og Bgm hver for seg. Så hvor du får alt dette fra Scar???

Nå er det ikke helt usannsynlig at Cap først fikk ideen om å presse på med mergen etter press fra bgm.

Så jeg har presset på merg? Hehe.. morsomt :). Var nok Glitter som satte opp presset da hun krevde å beholde stammenavnet, for hvis ikke ble det ikke noe merg. Presset la Glitter, men hvorfor skal vi la oss styre av EN, når vi var 2 stammer som var enig om å starte på nytt? Flertallet bestemmer, men kanskje ikke alle har like god oppfattelsesevne?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Flertallet bestemmer? Dumt dere ikke undersøkte hvem dere samarbeidet med først og hva de ev konsekvensene ville bli.

For her har dere tydelig tenkt kortsiktig og kanskje kortet ned V1 med 1-2 år. Good job.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg var aldri tilstede i noen som helst chat hvor BOL og HFO diskuterte en merg Scar. Da Bgm presenterte dette for meg, så var det nesten så jeg trodde vi ble tatt med "i siste lita". Det virket som dere to stammene hadde pratet lenge om merg - men uten RNG. Etter at vi ble presentert for merge-tanken, så har jeg kun pratet med Glitter og Bgm hver for seg. Så hvor du får alt dette fra Scar???



Så jeg har presset på merg? Hehe.. morsomt :). Var nok Glitter som satte opp presset da hun krevde å beholde stammenavnet, for hvis ikke ble det ikke noe merg. Presset la Glitter, men hvorfor skal vi la oss styre av EN, når vi var 2 stammer som var enig om å starte på nytt? Flertallet bestemmer, men kanskje ikke alle har like god oppfattelsesevne?

Jeg liker den delen hvor Glitter får skylden. Seriøst, klarer du ikke å ta ansvar for egen stamme selv? Det eneste dere i RNG og HFO ønsket, var en merge. Det sa både du og bgm75 flere ganger. Glitter ønsket et stammenavn som het "BOL", og hvis mergen bare var det eneste du og bgm75 var ute etter, så burde ikke stammenavnet hindre dere i å merge, enkelt og greit. At det er glitter som har presset på en merge stiller jeg meg rimelig uforstående til, for jeg mener å huske at det var bgm75 sin idé, og at det var Windsy/bgm75 som fløy mellom RNG og BOL regelmessig for å få til en merge, så hvordan du får det til å handle om glitter sier bare at du ønsker en syndebukk for JPTGs meget dårlige statestikk.

Respektløst og patetisk av deg, C22. Hva med å få seg litt ryggrad å begynne å ta ansvar for egne handinger?
 

DeletedUser

Guest
Du husker ikke så "langt" tilbake nei?:) nei, mange har det for vane når man blir kritisert. Plutselig husker man ikke hva som har skjedd.

(rofl)

Eksperten har talt :LOL:

Jeg liker at folk fortsatt henger seg opp i det med stammenavnet, og at det var en dårlig grunn til at ting skar seg :razz:

[spoil]
For en ensidig diskusjon! Booooooooooring!

Det har vært åpenbart at både RNG, H.F.O og BOL har slengt mye dritt mot hverandre på forumet, alle veier. Det er underholdene at Scar som starter tråden her var en foregangsmann på den fronten - selv om han heldigvis ikke ekskluderte WIC! :razz:

Nå har det vært slik at begge sider har følt seg overkjørt av den andre når det gjelder diplomati, avtaler og alt det tullet der. Så tenker man på at stammer gjerne assosieres sterkt med stammenavnet. Vi kan være enige om det, ikke sant? Hvis to stammer merger, hvem og en stamme beholder stammenavnet... Blir ikke det veldig likt som at en stamme merger inn i en annen? Så tatt det betente forholdet i betraktning, hvem kan vel ikke se for seg at det blir trøbbel hvis en stamme forventer å beholde navnet sitt? :LOL:

Besides, jeg hørte at BOL var en gjeng slappfisker. Hvorfor skulle noen ønske å merge med dem? :razz:
[/spoil]

Denne tråden er underholdene. MOAR!

Jeg lurer på når noen skal begynne å støtte opp om påstandene sine jeg. Ahem.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker den delen hvor Glitter får skylden. Seriøst, klarer du ikke å ta ansvar for egen stamme selv? Det eneste dere i RNG og HFO ønsket, var en merge. Det sa både du og bgm75 flere ganger. Glitter ønsket et stammenavn som het "BOL", og hvis mergen bare var det eneste du og bgm75 var ute etter, så burde ikke stammenavnet hindre dere i å merge, enkelt og greit.


Vet ikke hva cap eller bgm sa ang stammenavnet dem hadde sikkert bøyd seg for det men var stor nekt blant medlemmene i RNG og spille under navnet BOL du kan vel tenke ut selv hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva cap eller bgm sa ang stammenavnet dem hadde sikkert bøyd seg for det men var stor nekt blant medlemmene i RNG og spille under navnet BOL du kan vel tenke ut selv hvorfor?

De følte seg ikke verdige? :)

Forresten så var det stor nekt i Bol også om forskjellige ting angående mergen, blant annet navn og ledelse. Veldig få som liker capitan og bgm av de som var i Bol, og nå som bgm har stukket av og capitan skylder nedgangen på at det tar tid å venne seg til ny stamme så kan vi vel si at denne skepsisen var berettiget?
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Nysteikt sjokoladekake med lys sjokoladekrem! :D Er ikkje DET god så vett ikkje eg! ^^

Når det er sagt, så må eg ærlig innrømme eg er lei av dem samme argumentan i eit einaste kjør! Kan dåkk ikkje komma med nåkka nytt snart?
 

DeletedUser

Guest
Så jeg har presset på merg? Hehe.. morsomt :). Var nok Glitter som satte opp presset da hun krevde å beholde stammenavnet, for hvis ikke ble det ikke noe merg. Presset la Glitter, men hvorfor skal vi la oss styre av EN, når vi var 2 stammer som var enig om å starte på nytt? Flertallet bestemmer, men kanskje ikke alle har like god oppfattelsesevne?

Feil ord med presset kanskje. Derfor noen ga meg rødt ryktepoeng?

Men du ville jo merge. Skjønner ikke hvorfor dere ikke bare kunne fortsatt som før.
 

DeletedUser

Guest
Not me som har gitt deg rødt kort :)

Derfor jeg skrev "noen" :) Visste at det ikke var deg ettersom du er mer voksen. Du hadde nok gitt en kommentar eller noe lignende :)
Men var en som ikke har skrevet stort på forumet ettersom det bare var -1 poeng. Fikk det tidligere også på min første post i denne topicen. Rart folk er så hårsåre.
 
Topp