Jubelanten BuRn

DeletedUser

Guest
Ja, siden RNG fikk en sånn fin gratulasjon fra granny,
så må vi jo ikke glemme dem..


Da sier jeg gratulerer med 1000 tapte byer BuRn!
Akkurat nå står det 1004 tapte byer :)
Dette er en milepæl, så, igjen GRATULERER SÅ MYE! :)
Enjoy!
 
Sist redigert av en moderator:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
haha tusen takk, Men vi var jo ikke første til og nå denne milepælen både BOL og RNG var før oss haha :D
 

DeletedUser

Guest
Men BOL og RNG har da vært med siden jeg slutta v1 (08 en gang?)
Så.. dere har sikkert brukt minst tid på dette
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med 1000 byer i minus i løpet av noen små måneder da. Det var vell fortjent! :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Gratulerer med 1000 byer i minus i løpet av noen små måneder da. Det var vell fortjent! :)

Ehhh vet du liker å blande tallene til din egen vinning Glitter, men nå driter du deg ordentlig ut, 2215 i pluss og 1019 byer i minus blir IKKE totalt 1000 byer i minus. det blir 1196 i pluss.
 

DeletedUser

Guest
Ehhh vet du liker å blande tallene til din egen vinning Glitter, men nå driter du deg ordentlig ut, 2215 i pluss og 1019 byer i minus blir IKKE totalt 1000 byer i minus. det blir 1196 i pluss.

Ey, ikke jeg som startet denne tråden. Jeg bare gratulerte. Antok vel egentlig at det er tallet som står som minus på TW-stats det siktes til her. Og på liklinje med i BOL og IB, så er jo disse tallene også inkludert innadlinger f.eks.
Uansett synes jeg det er festlig/passende at samme tråden kommer mot BURN når den kom mot RNG tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Tenkte det samme, jeg :)
Vi må alle huske på hverandre på sånt :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, gratulere te BuRn som no har mista 1k bya siden 3. Desember 2010. Meget imponerende. (Va navnet skreve rett? Irriterende at annahver bokstav ska vær caps.. Tåpelig dritt som mekka navnet. Burn liksom!)
 

DeletedUser

Guest
Vell, var vell litt for mue foffein i de Burn drinkene deres... når den gjengen der (utenom PABen etter min mening) ikke har mere enn 16% godt voskne folk i stammen som blir litt for stor i kjeften når de greier å adle en rød by så er det flaut når de faktisk ser hvor mye fienden kan prestere å gjøre når de først setter gang... alle e byene de tok av gratis kontoer er vell ikke så mye å skryte av.. skal ikke si at det BARE var bannede spillere men langt over halvparten!:eek:

men RNG fikk tilbake sine bannede spillere og ledelsen kom sigene på plass og på kort tid så har Burn mistet over det antallet de har adlet av fienden.. sier jo bare littm trenger ikke å mate dere inn med info for at dere skal skjønne situasjonen i dette.. det er ikke mere enn kunsten av å observere hva som skjer å egne erfaringer som skal til her:rolleyes:

samtdig så er det TRIST det som skjer med Burn nå... ledern gir opp på grunn av å få dritt etter seg når h*n gjør noe dirtt, samtidig så blir da LI kastet ut?
dårlig gjort syns jeg å dumt at det ska være slik på et spill som vi spiller for å ha det gøy!
 

DeletedUser

Guest
Tåpelige forsøk på PnP!

Herlighet! Kan dere ikke finne på noe annet, begge parter ? Noe som er verdt å lese om. :confused:
 
Topp