Jubelanten BuRn

DeletedUser

Guest
Verdig? dette er fakta som også kan bevises... vet ikke hvem du er ingame men det er faktisk tydlig at Burn går under nå usansett om de PABen har hvert der eller ikke å det er tydelig og kan heller ikke vises bedre enn å sette opp TW stats :rolleyes: Burn driver ikke intern adling heller så det er bare tapte byer som har gått til fienden så sier litt om hvor elendi Burn faktisk er når de setter i gang:D
 

DeletedUser

Guest
Sett igang å skriv verdig PnP. Dette er jo latterlig.

Heh.. Men da kanj vel du start med et godt PnP innlegg? Vennligst leit igjennom det norske forumet, å se når det siste gode PnP-innlegget ble skreve. Det e læng siden! Grunn? Jo, forumtroll ødelegge slike fine tråda.
Folk har gitt opp PnP på det norske forumet, av flere grunna.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Heh.. Men da kanj vel du start med et godt PnP innlegg? Vennligst leit igjennom det norske forumet, å se når det siste gode PnP-innlegget ble skreve. Det e læng siden! Grunn? Jo, forumtroll ødelegge slike fine tråda.
Folk har gitt opp PnP på det norske forumet, av flere grunna.

word! ta kontakt med meg på skype fizzy, har noen ideer jeg vil leke med deg om :eek: (rawr/smily/face)
 

DeletedUser

Guest
Gratulere til IB med hele 11000 tapte byer den (15.04.11) :) snakk om jubelanter!;)
 
Sist redigert av en moderator:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Gratulere til IB med hele 11000 tapte byer den (15.05.11) :) snakk om jubelanter!;)

Lol men bunny da RNG var jo først til 11000 byer tapt også :O og en ting til lag egen tråd ikke highjack andre stammer sine tråder.
lær deg og feie for egen dør før du snakker om andre stammer.. :rolleyes:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Uhau, vil virkelig si at det er værdt å skryte av å adle innaktive spillere og være like stolt av det som å adle rødt. Må virkelig si dette var en stor dag for dere. Gratulerer i høyeste grad!
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Uhau, vil virkelig si at det er værdt å skryte av å adle innaktive spillere og være like stolt av det som å adle rødt. Må virkelig si dette var en stor dag for dere. Gratulerer i høyeste grad!

sist gang jeg prøvde med dette inaktive unskyldningen fikk jeg høre den var oppbrukt xD
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig, å adle inaktive spillere er kanskje ingen kjempebedrift, men det er i hvert fall noe så lenge det funker ;) Syns bare det blir liiiiiiitt mye kritikk mot BuRn for dette nå :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
for BuRn?

IB og RNG har fått dette til å handle om seg xD

BOL er ikke lagt seg så mye oppi detteså for å si det slik....
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Argumentet mitt er ikke imot å adle av BuRn. Viktig å få tatt alle byer om en skal vinne. Men derimot skryte av å gjøre det blir i lik grad som å skryte av å adle grått, og det gjør man ikke på offentlig forum :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å være helt ærlig, å adle inaktive spillere er kanskje ingen kjempebedrift, men det er i hvert fall noe så lenge det funker ;) Syns bare det blir liiiiiiitt mye kritikk mot BuRn for dette nå :)

Tråden handler jo faktisk om BuRn, og kritikk mot BuRn, så om du ikke liker det så finnes det to stammer på v8 du kan gå å skrive kosemeldinger med ;) hehe!

Jeg synes nå at BuRn fortjener all den kritikken de kan få jeg da. Når de ble grunnlagt så var det de som skrek høyest på forumet av alle, uansett hva slags liten ting de hadde klart å fått til, så blåste de den opp som bare det på forumet. Problemet er bare at de ikke rakk å gjøre så veldig mye da, menmen :)
 

DeletedUser

Guest
Argumentet mitt er ikke imot å adle av BuRn. Viktig å få tatt alle byer om en skal vinne. Men derimot skryte av å gjøre det blir i lik grad som å skryte av å adle grått, og det gjør man ikke på offentlig forum :)

Vedde my? :) Lett med på denj utfordringa!

1x Dagens stormakt
Du har erobret flest gråbyer i denne verdenen den 02.03.2011(76 landsbyer)!

I fart on you ;)
 

DeletedUser

Guest
Tråden handler jo faktisk om BuRn, og kritikk mot BuRn, så om du ikke liker det så finnes det to stammer på v8 du kan gå å skrive kosemeldinger med ;) hehe!

Jeg synes nå at BuRn fortjener all den kritikken de kan få jeg da. Når de ble grunnlagt så var det de som skrek høyest på forumet av alle, uansett hva slags liten ting de hadde klart å fått til, så blåste de den opp som bare det på forumet. Problemet er bare at de ikke rakk å gjøre så veldig mye da, menmen :)

Ser den, men dersom vi skal gjøre det skikkelig burde vi unngå å bruke kritikken om igjen ;) Da jeg skrev det jeg skrev, var det fordi jeg følte at BuRn hadde fått waaaaaayy too much kritikk for én spesifikk ting. Jeg mener, greit å nevne det en to-tre-fire-fem-seks-tjuesju ganger, men det må da finnes grenser? (Nå var det visst ikke de som ble kritisert for det likevel, men står fremdeles ved det.) Dessuten, tenkt å synke ned på BuRn's nivå? Drittslenging har vi fått nok av i denne saken. Skulle gjerne sett litt mer modenhet, jeg :)

Ikke misforstå meg, jeg er helt for kritikk mot BuRn, men syns dere burde variere litt på kritikken deres, kanskje sette opp en plan for det eller noe :p
 
Topp