Julefred - Midt i februar ?!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Julen er over os!



Da julen nærmer sig med hastige skridt, vil jeg lige komme med et par hastige informationer :)

Tribalwars Teamet holder også juleferie samtidig med alle andre. Der kan derfor forekomme ventetid på besvarelse af ticket og i forummet. Lad venligst være med at skrive flere tickets, hvis den ikke bliver besvaret med det samme. Der kan gå op til 48 timer før en eventuel ticket eller andet bliver besvaret. Dette vil gælde indtil d. 2/1 2010 :)

Andet end det, vil jeg blot ønske alle en glædelig jul og et godt nytår. Pas nu på arme og ben, i skulle jo gerne kunne spille Tribalwars bagefter også ;)

Vi ses i det nye år.

Venligst,

InnoGames, LiamAird & Tribalwars Teamet :)



Er det ikke litt feil at den kommer ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er vel ikke noe argh det? Er jo bare å trykke "fortsett" på blir den borte. :)
 

DeletedUser

Guest
Gi aldri bort passordet ditt!



Det er avdekket flere forsøk på å stjele passord fra brukere.

Får du spørsmål fra andre brukere der de ber deg oppgi passordet ditt skal dette rapporteres til support.

Hvis du blir bedt om å skrive inn passord på en web-side så sjekk at nettadressen begynner på "http://www.tribalwars.no/..."



Vennlig hilsen,

hyggelig, nå vet jeg det :rolleyes:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Julen er over os!



Da julen nærmer sig med hastige skridt, vil jeg lige komme med et par hastige informationer :)

Tribalwars Teamet holder også juleferie samtidig med alle andre. Der kan derfor forekomme ventetid på besvarelse af ticket og i forummet. Lad venligst være med at skrive flere tickets, hvis den ikke bliver besvaret med det samme. Der kan gå op til 48 timer før en eventuel ticket eller andet bliver besvaret. Dette vil gælde indtil d. 2/1 2010 :)

Andet end det, vil jeg blot ønske alle en glædelig jul og et godt nytår. Pas nu på arme og ben, i skulle jo gerne kunne spille Tribalwars bagefter også ;)

Vi ses i det nye år.

Venligst,

InnoGames, LiamAird & Tribalwars Teamet :)



Er det ikke litt feil at den kommer ?

Neida, julen varer helt til påske, og vi i teamet har enda ferie



Jeg stenger denne tråden jeg, send PM hvis dere har flere spørsmål angående "julefreden"... (spørsmål her burde vel egentlig ikke være nødvendig). Sjekk denne tråden for diskusjon / spørsmål rundt passordtyveri


PS; sjekk den smexy banner-saken nederst :cool:
[SPOIL]
TWnoTeamLogo1-1.png
[/SPOIL]
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp