Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

DeletedUser

Guest
Dette blir moro!

V9, skal ha 20 seierherrer til slutt. Altså 1 stamme som skal vinne en server, på MAX 20 medlemmer.

JFF-Galskapen her, ligger i at en rekker erfarne spillere har sett sitt snitt og legge mange spillere under 1 navne-paraply, hvor de mindre erfarne spillerne tror de har beskyttelse av en større organisasjon. I realiteten er det ren Konto og spiller kontroll fra de som har kommet opp med ideen familie stammer under VÅR kontroll.
Med 6 stammer som heter et eller annet med JFF, kontrollerer de om alle stammer er fulle, 120 spillere. I tillegg har de inngått partnerskap med DN, som i realiteten har opphav fra den samme kjærnen spillere fra andre verdner. Det er så klart et lite knippe spillere fra DN og Hoved-Ledlesen i JFF, som har tenkt til å utnytte NAIVE spillere til å være dems løpegutter rundt Nord-delen av V9.
Med et aggresivt utgangspunkt, og gjøre disse stammene til rene angreps spillere, så er det helt klart at når de gir beskjed om at angrep SKAL gjennomføres, så vil de til enhver tid avsløre sine medlemmers byer, og når-re-aksjoner kommer, også med hensyn til adling. Har kjærnespillerne som har dannet disse grupperingene hatt som Langsiktig plan, IKKE å støtte sine spillere. Men hatt som mål og Re-Adle byene istedet for. Dermed har de Kyniskt sett utnyttet Naive mennesker som IKKE skjønner at det ikke er mulig å ha 120 seierherrer på en verden hvor det kun er tillatt å være 20 i stammen.

- Konklusjon: Det kan ikke være så veldig mange i JFF-stammene som har den rette erfaringen til å kunne se at en dag i fremtiden, vil demmes ledelse og kjærnespillere begynne å kanibalisere sine egene. Og dermed dolke sine lakeier i ryggen. For de vet, og vi andre vet at det ikke er mulig at alle kan overleve under en slik paraply på en slik verden. Men det å ha Kontroll på spillere, er deres ledelses Strattegi.

Husk også: Når Clustrene er eneste vei, tro meg - dere blir tatt internt av oss. Hvorfor skal man satse på en stamme, vinnerene er KUN de 20, om vi klarer det da! Siden denne NYHETEN kom ut. Huff, nå får vi mye å svare for.

Mvh

RAUB
 

DeletedUser

Guest
Har sett det der før, ja. V4.

Diplomatisk Kaos,- ender i total forvirring, og hodeløse høner som roper etter støtte over alt. Det er enden av visa.

Ikke minst har jeg tittet på statestikken, og de er angrepsvillige, det betyr de defensivt er svake.

Det alle rundt dem burde gjøre er å angripe dem Konstant. Da oppløses de 1 etter 1.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, du spiller ikke mere du? Synes jeg har sett deg skrive det, vel jeg kan også ta feil. Statestikken er som regel riktig, synd de eksisterer slik, det avslører oss. Vel om vi blir angrepet eller ikke, ønsker jeg ikke å kommentere her. Men tydelig at vi vil bli ett strategisk mål fremover. Det skjer vel med alle som ligger og har mål for å vinne en server.
 

DeletedUser

Guest
Du har fått med deg såpass ja?. Jo jeg har nevnt det tidligere.

Det blir kjedelig etter hvert, med de samme fiendene og de samme diskusjonene. Man får bare følelsen av at man spoler tilbake en kasettspillere, og begynner på nytt.

Men det du skriver overrasker meg ikke.

Snart Jul igjen, heldigvis...:jkul:
 

ruab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Svar på tiltale.

Hei, fikk denne tilsendt i en link så måtte bare kommentere den, noe jeg aldri pleier å gjøre.

Viss nå du Raub hadde vært litt orientert så spiller JFF familien for fun, og det er det vi står for.

Vi har aldri sagt at vi skal vinne denne verden vi spiller for å ha det gøy og bli kjent med nye og gamle spillere, om en av av stammene skulle gå henn å vinne all ære til dem.

Om DN vinner denne verden så vil vi gratulere dem.

Viss en er så missunnelig på måten vi spiller på eller gjør det på så må du heller skrive meg en PM.

Har spilt dette spillet i mange år og har aldri lurt eller gått bak ryggen på noen, spiller med åpne kort og spiller ærlig og har mange dyktige spillere med i teamet

Er et krigspill ja, men det må få lov til å oppføre seg og spille på vær sin måte, er ikke noe fasis..


Mvh. RUAB
 

DeletedUser

Guest
Nå ble jeg forvirra :S RUAB og RAUB er to ganske like navn, så nå lurer jeg på Ruab du skal vel beholde alle stammene?- Håper du ikke kvitter deg med noen:)
 

DeletedUser

Guest
Hei, fikk denne tilsendt i en link så måtte bare kommentere den, noe jeg aldri pleier å gjøre.

Viss nå du Raub hadde vært litt orientert så spiller JFF familien for fun, og det er det vi står for.

Vi har aldri sagt at vi skal vinne denne verden vi spiller for å ha det gøy og bli kjent med nye og gamle spillere, om en av av stammene skulle gå henn å vinne all ære til dem.

Om DN vinner denne verden så vil vi gratulere dem.

Viss en er så missunnelig på måten vi spiller på eller gjør det på så må du heller skrive meg en PM.

Har spilt dette spillet i mange år og har aldri lurt eller gått bak ryggen på noen, spiller med åpne kort og spiller ærlig og har mange dyktige spillere med i teamet

Er et krigspill ja, men det må få lov til å oppføre seg og spille på vær sin måte, er ikke noe fasis..


Mvh. RUAB

Hyggelig at du tok deg tid, for det gjør alltid jeg, og ser heller ingen grunn til å ligge i bakgrunnen å IKKE kommentere slike innlegg. Propeganda er slik, og dette er ikke en viss vass propeganda, men en oppriktig opplysning som faktisk er riktig, om dere står/holder ut til slutten. Da vil man måtte fortelle de som faktisk har vært lojale og stilt opp at vi BESTE vil overta byene deres, kanskje de har puttet inn masse tid, penger og sjela si for dette, så skal Dere som har det moro ødelegge for de som faktisk har det moro.

Vel mange i din Organisasjon som ikke har spilt ett skikkelig spill, det ser man i svar og tråder på div. verdener som de har vært i. Om dette er ett spill, må du også huske på at det er flere enn dere som spiller for å ha det gøy, så dere er ikke enestående her.

Her skal jeg følge med dere via kart og statistikker for å se utviklingen. For man ser jo hvordan medlemmene oppfører seg både inngame og her på forumene, om de skal være og bli best. Da har man ett mål, og da sier det meg at dette utspillet er ett skuespill. Og jeg spiller med åpne kort, ikke med å gjemme meg bak PM`er, og skjerme fakta for allmenheten!

Og til medlemmene dine, så håper jeg de virkelig ser hva som skjer - den ene håpet at dette ikke skjedde, vel blir dere med til slutten, så er dette FAKTA. Om ikke, så er det rart at de skal ligge under noe som ikke vil fungere i lengden!!! Altså stammen. Hvis jag hadde spilt og hadde ett mål, går jeg for det. Jeg sitter ikke å ødelegger for de som virkelig vil spille, ta i fra dem byer som de faktisk har brukt tid på, så kommer en stamme som spiller JUST FOR FUN, for å så slutte å spille etter kanskje 1 år... bortkastet. Nei, dette må du enda lengre ut på landet med. Og husk: Spiller spill vi også, så husk svaret på dette er nærmere enn du tror.
 

DeletedUser

Guest
Nå ble jeg forvirra :S RUAB og RAUB er to ganske like navn, så nå lurer jeg på Ruab du skal vel beholde alle stammene?- Håper du ikke kvitter deg med noen:)

Hva tror du? Enten spiller man spillet ferdig, og satser, eller så spiller man i 1 år, og legger opp, hva skjer da? Begge deler vil da gi meg ett svar på at dere blir ført bak lyset.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det er noe som skurrer i posten din Mr. "RAUB". Prøvde du å late som du var RUAB, eller bare ser det sånn halvveis sånn ut?

J.F.F-familien består av spillere i alle aldre og det er ganske vidt spekter når det gjelder nivået. JFF er en stammefamilie som ikke tar ting så alt for seriøst, men likevel er i stand til å bite fra seg. Å spille sammen med talentfulle spillere uten så mye erfaring er noe av det jeg personlig synes er mest morro med TW, og se utviklingen fra begynnelsen på enkelte spillere. Du må gjerne synes det er mye med så mange spillere, men erfaringsmessig faller også mange av, og det tar vi selvfølgelig høyde for. Folk slutter, og blir inaktive, og man står igjen med et langt mindre antall spillere enn man starta med. Det skjer i alle stammer.

Også vil jeg bare kommentere dagens lille gullkorn fra TC..

Ikke minst har jeg tittet på statestikken, og de er angrepsvillige, det betyr de defensivt er svake.

1 Death is Near 476.059
2 Determination 445.839
3 Psychotic Maniacs 337.950
4 Pinex 337.606
5 JustForFun 262.472

Så du mener at ingen av stammene over her har noen sjanse, fordi de er angrepsvillige?

Ja, jeg vet det er din stil å ikke bruke tropper, men så funker det som regel ganske dårlig for deg og, gjør det ikke?
 

DeletedUser

Guest
Så du mener at ingen av stammene over her har noen sjanse, fordi de er angrepsvillige?

Det har jeg ikke sagt, det jeg sa var at hvis de andre setter dere under press, så vil dere slite på grunn av Deff-Mangel.

Ja, jeg vet det er din stil å ikke bruke tropper, men så funker det som regel ganske dårlig for deg og, gjør det ikke?

Fint du har den troen, fortsett med det. Din tolking av spllere, vil no stå for fall. Så hvis det er normen for ditt spill, vil du nok gå fem på mer enn 1 gang.
At du har et inntrykk ut ifra en samtale på en annen verden, og lar det henge med deg. Sier mer om deg enn det du tror du vet.
 

DeletedUser

Guest
Nå ble jeg forvirra :S RUAB og RAUB er to ganske like navn, så nå lurer jeg på Ruab du skal vel beholde alle stammene?- Håper du ikke kvitter deg med noen:)

Ikke nå kanskje, for nå har de bruk for dere. Men på sikt vil det nok bli trangt med 120 spillere i samme cluster.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ikke nå kanskje, for nå har de bruk for dere. Men på sikt vil det nok bli trangt med 120 spillere i samme cluster.

Trodde du hadde erfaring jeg. Alle vet, og forstår, at ikke alle kommer til å spille verdenen ut. Jeg vil tro at minst 25% av spillerne vil slutte før nyttår, å da blir d mer plass.

Å til d at verdenen ikke kan vinnes av 120 stk; nei, d kan den ikke, men verdenen er ennå ung å mye kan skje til den tid
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det har jeg ikke sagt, det jeg sa var at hvis de andre setter dere under press, så vil dere slite på grunn av Deff-Mangel.

Vil J.F.F fam. slite pga. def. mangel hvis de blir satt under press? Hadde du satt deg litt inn i spillet hadde du visst at J.F.F er en familie som alltid satser def., noe som gjelder for denne verdenen her og.

9/10 spillere i J.F.F fam. satser def, det kan jeg bekrefte. Det er svært få i J.F.F fam som har noe som helst off. nå, så jeg tror ikke de vil slite pga. def, mangel, for de har faktisk en del tropper, og da i def. modus.
 

DeletedUser

Guest
Synes det er noe som skurrer i posten din Mr. "RAUB". Prøvde du å late som du var RUAB, eller bare ser det sånn halvveis sånn ut?

J.F.F-familien består av spillere i alle aldre og det er ganske vidt spekter når det gjelder nivået. JFF er en stammefamilie som ikke tar ting så alt for seriøst, men likevel er i stand til å bite fra seg. Å spille sammen med talentfulle spillere uten så mye erfaring er noe av det jeg personlig synes er mest morro med TW, og se utviklingen fra begynnelsen på enkelte spillere. Du må gjerne synes det er mye med så mange spillere, men erfaringsmessig faller også mange av, og det tar vi selvfølgelig høyde for. Folk slutter, og blir inaktive, og man står igjen med et langt mindre antall spillere enn man starta med. Det skjer i alle stammer.

Også vil jeg bare kommentere dagens lille gullkorn fra TC..



1 Death is Near 476.059
2 Determination 445.839
3 Psychotic Maniacs 337.950
4 Pinex 337.606
5 JustForFun 262.472

Så du mener at ingen av stammene over her har noen sjanse, fordi de er angrepsvillige?

Ja, jeg vet det er din stil å ikke bruke tropper, men så funker det som regel ganske dårlig for deg og, gjør det ikke?

Som ikke tar ting seriøst, ja tenk på de som gjør det? Som dere tar gleden fra? Hmmm, lurer litt på om du faktisk vet hva du sier nå, litt motforutsigende må jeg si. Vet alle i stammene at dere er der KUN for moro skyld, selv om navnet tilsier dette, bør ikke dette bety riktighet! Således kjenner jeg medlemmer som "forguder" sine ledere der, men de skjønner nå at spillet dere spiller er kun ett spill, slik at andre ikke kan spille sitt spill, for at dere skal ha deres spill, uten at noen i stammen dvs utenom de 20 for spille for å vinne.

Vel TC er kanskje den som har vist sitt sanne jeg, med å være ærlig, og kanskje gjøre seg upopulær hos de som IKKE tør å spille ærlig, men det sier mere om han enn de som kun skal kritisere han! At han sitter her i backgame/forumet å spriter opp, er jo bare moro. Det gjør jo bare at dere faller så lett i den fellen som DERE ikke burde, for fisken biter på uansett, når agnet er FAKTA. To BAD - Hadde tro på deg Villarreal - men du skal kun sette deg og dine først, og undergrave alle andre! Det kalles egoist.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det har jeg ikke sagt, det jeg sa var at hvis de andre setter dere under press, så vil dere slite på grunn av Deff-Mangel.

Og det tolker du ut i fra ODA'en til stammen? Så du mener akkurat det samme gjelder Divine, DN, Forte osv.. bare fordi de har høy ODA? At du mener at JFF vil slite under press, er en ærlig sak, men argumentet ditt er ikke bra.
Fint du har den troen, fortsett med det. Din tolking av spllere, vil no stå for fall. Så hvis det er normen for ditt spill, vil du nok gå fem på mer enn 1 gang.
At du har et inntrykk ut ifra en samtale på en annen verden, og lar det henge med deg. Sier mer om deg enn det du tror du vet.
Inntrykk ut av en samtale?

Det er vel heller et inntrykk fra flere verdener over flere år.. :p
 

DeletedUser

Guest
Trodde du hadde erfaring jeg. Alle vet, og forstår, at ikke alle kommer til å spille verdenen ut. Jeg vil tro at minst 25% av spillerne vil slutte før nyttår, å da blir d mer plass.

Å til d at verdenen ikke kan vinnes av 120 stk; nei, d kan den ikke, men verdenen er ennå ung å mye kan skje til den tid

Tro skal man gjøre i kirka, nei jeg er uerfaren og et lett offer, hvis jeg hadde spilt da.
Selvsagt det er det jeg sikter til. Men jeg er uansett enig i forfatteren i at det er Diplomatisk Galskap, og at det er mange der som tror de lever trygt under 1 paraply av flere stammer.
Utryggheten ligger i at de spiller offensivt, og kan ikke støtte. På den måten, vil de enkelte som vokser seg til bli offer for angrep uansett. Og legge så mange stammer, ved å lage en stor familie. Det må jo bare ende med kaos til slutt. Krangling, ordrer de ikke er enig i. Uenighet om Personlig allierte, hordan de skal forholde seg.
Det ligger mange problemstillinger i det å være mange. Og mange kan man ikke være uansett på samme kontinent. Men siden du sier det på den måten, satser JFF-familen på at medlemmene demmes vil slutte, slik at de kan enkelt adle dem da eller?
I så fall har jo forfatteren rett, det handler om å ha kontroll på spillerkontoer, og spillere. Ikke å vinne en server på en kul måte, ved å være de 20 beste.!.
Men de 20 sleipeste.!.
 
Topp