Kalou -> Over og ut.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Startet som noob, avslutter som et talent. For meg er det ikke forksjell på disse tingene. Som noob er man alltid talent. Man kan alltid bli god i dette spillet. Det er ikke noe du har i deg. Det er bare gidde. Og det er jeg tom for. Det er derfor jeg kommer til å gi meg nå. Som mål har jeg hatt lyst til å vinne en verden før jeg slutter. Fordi jeg er en vinner. Jeg hater å tape. Men for meg. Så har jeg allerede vunnet når jeg skriver dette i dag. Jeg har vunnet over meg selv. Jeg har klart å finne meg selv. Endelig. Jeg gir meg ikke fordi dette spillet er kjedelig. For det er det ikke. Men fordi verden her ute er så alt for mye bedre uten TW. Man lærer hele livet. Jeg husker ikke min egen barndom engang.

Jeg vil også si at jeg har møtt mange venner her på TW opp gjennom tidene. Noen av dere kommer kanskje til å prege livet mitt i mange år fremover. Jeg kommer til å lage en ny skype som jeg legger til de jeg mener jeg må ha der. Har gode minner om mange ting. Og jeg kunne sitti her hele dagen og skrevet om det. Men jeg vil helst se fremover og ikke bakover. Tiden er kort. Jeg har et år igjen av ungdomskolen og har vast bort de to andre på et spill. Nei. Vi skal se fremover.

Jeg vil bare si tusentakk til alle sammen som har gjort TW så gøy som det har vært. Selv om jeg hater å ha "wasta" livet mitt på dette her.. Vet jeg at jeg har fått venner.

Tusen takk for meg.

Thomas Haaland signs out.
 

DeletedUser

Guest
Vel skrevet, Thomas!

Du er en veldig dyktig TW-spiller, men det er fordi du har mange gode kvaliteter som vil gjøre deg god i hva som helst du velger å satse på. Jeg støtter deg fullt ut i valget om å slutte med TW. Det er så mye annet der ute som er mye bedre for både kropp og sjel :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg huska faktisk passordet hit... :cool:

På tide din noob, du ble nesten like flink som jeg var på mine bedre dager <3
 
Topp